Inés Arrimadas encén Instagram lluint un vestit ajustat

Inés Arrimadas encén les xarxes lluint un vestit ajustat

Inés Arrimadas li pega foc a les xarxes lluint un vestit ajustat | INSTAGRAM

 

Inés Arrimadas, coneguda per ser la mà dreta del líder de Ciudadanos, va fer el passat dijous la seua primera participació en el Congrés dels Diputats com la número 2 del seu partit polític. A través del seu perfil d’Instagram, Arrimadas va escriure el següent missatge pels seus seguidors: «Hui he fet la meua primera intervenció des de la tribuna del Congrés dels Diputats. És un honor representar a milions d’espanyols». Si bé és de veres que la política ha rebut moltes felicitacions i paraules d’admiració, el vertader protagonista ha sigut el seu vestit.

 

Inés Arrimadas crida l’atenció lluint un vestit ajustat

Lluint un vestit de punt ajustat, Arrimadas ha cridat molt l’atenció pel seu estilisme i molts dels seus seguidors l’han interrogat per saber d’on provenia: «Estàs guapíssima. D’on és el vestit?», escrivien alguns usuaris en el seu perfil d’Instagram.

 

 

 

No obstant això, Inés no ha respost a cap de les preguntes sobre el seu vestuari, encara que ha rebut multitud de peticions per a conéixer la botiga d’on prové el vestit. La veritat és que amb eixa peça de roba, la política de Jerez de la Frontera accentua la seua increïble figura sense renunciar a anar elegant. Anteriorment, la vam poder vore amb el mateix ‘look’ el passat mes de juny quan va assistir a la seua primera Junta de Portaveus.

 

En realitat, Inés Arrimadas no ha sigut l’única a qui han analitzat pel seu estilisme en les xarxes socials. Altres polítics, com ara Santiago Abascal, Pablo Casado o Cayetana Álvarez de Toledo també han sigut criticats pels seus ‘looks’. El primer ha destacat per ser el més bronzejat dels assistents al Congrés; el segon, per la seua barba i les ulleres; i la tercera, pel seu vestit de color roig sense sostenidor.

 

 

 

 

També pots llegir…

Anuncios
Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

De Fruits mira a la Lliga Conferència després d’un triomf clau del Raig davant l’Elx

Jorge de Fruits destaca que la victòria del Raig davant l'Elx suposa un pas de gegant cap a la salvació i anima a somiar amb la Lliga Conferència.

Dituro assenyala l’expulsió de Bigas com a clau en la derrota de l’Elx davant el Raig

Matías Dituro va considerar que l'expulsió de Pedro Bigas va ser determinant en la derrota de l'Elx davant el Rayo Vallecano per 1-0, i va admetre que l'equip queda en una situació delicada en la lluita per la permanència.

Nteka rescata al Raig davant un Elx en inferioritat numèrica

Un gol de Randy Nteka en la recta final va donar la victòria al Rayo Vallecano davant un Elx que va jugar amb deu des del minut 39 i veu complicar-se encara més la seua lluita per la salvació.

Set ferits en un xoc múltiple entre tres cotxes a Vila-real

Set persones han resultat ferides en un accident de trànsit en la N-340 al seu pas per Vila-real, on han xocat tres vehicles i ha sigut necessària l'excarceració de tres ocupants.

El SanSan de Benicàssim reordena el cartell per a recuperar els concerts suspesos pel vent

El festival SanSan de Benicàssim reprograma per a este divendres partix dels concerts suspesos en la primera jornada per l'alerta groga per fortes ratxes de vent, avançant l'obertura de portes per a encaixar el nou horari.

L’Alcora vibra amb més de mil tambors en una Rompida de l’Hora inoblidable

Més de mil tambors i bombos han trencat el silenci en la plaça d'Espanya de l'Alcora en una Rompida de l'Hora marcada per l'emoció i l'homenatge a Melchor Paús Gozalbo.

Rescatat el conductor d’un patinet elèctric atrapat sota un cotxe a Torrent

Un jove de 28 anys que circulava en patinet elèctric ha quedat atrapat sota un turisme després d'una col·lisió en una rotonda de Torrent i ha hagut de ser rescatat pels bombers abans de ser traslladat a l'hospital.

Europa i la permanència es juguen a Anoeta

Reial Societat i Llevant s'enfronten a Anoeta en un partit decisiu: els donostiarres busquen consolidar la seua plaça europea i els granotas escapar del descens.