17.9 C
València
Divendres, 2 maig, 2025

Terelu Campos es nega a participar en ‘GH VIP’ i en ‘Supervivientes’

Oferta turística
Terelu Campos

Terelu Campos confessa que no vol participar en ‘GH VIP’ ni en ‘Supervivientes’  | Telecinco

 

Després del seu trasllat com a col·laboradora al plató de ‘Viva la Vida’, Terelu Campos no té gens d’interés per aventurar-se en algun altre projecte de Telecinco. Encara que està declinant ofertes de treball, els rumors asseguren que la filla de María Teresa Campos està passant per una complicada situació econòmica.

 

Terelu Campos no vol participar en ‘GH VIP’ ni en ‘Supervivientes’

Coneguda per haver sigut col·laboradora en ‘Sálvame’ juntament amb Belén Esteban i altres celebritats, Terelu ha confessat que ha rebutjat una molt bona oferta econòmica per a convertir-se en una de les concursants de ‘Supervivientes 2019’. «Em van tocar enguany per a anar, però vaig dir que no. Tampoc vaig voler els detalls», explica l’excompanya de plató de Belén Esteban.

 

Encara que han aparegut molts rumors que l’assenyalen com a possible participant de ‘GH VIP’, la col·laboradora ho ha desmentit explicant que Mediaset no li ha proposat cap oferta per a aparéixer en eixe reality. Si en algun moment passara, ha deixat ben clar que ho rebutjaria: «’Gran Hermano VIP’ mai me l’han oferit, però si em clave en això, em cremaré molt. Per ara, no. Crec que em queda molta vida. Com està la televisió en Espanya, no m’agrada molt», comenta Terelu Campos amb molta sinceritat.

 

La germana de Carmen Borrego no és l’única de la família en ser assenyalada com a possible concursant de ‘GH VIP’. El nom de la seua filla, Alejandra Rubio, s’ha fet escoltar entre els possibles noms que entraran a formar part de la pròxima edició del reality de convivència.

 

Visiblement emocionada, Terelu confessava «que els meus xiquets, els meus Javis, confiaren en mi i decidiren escriure un paper per a mi, ha sigut el millor que m’ha pogut passar enguany». A més, ha demostrat la il·lusió i les ganes que té de continuar dins de la sèrie: «Tant de bo hi haja moltes més temporades de ‘Paquita Salas’ i els Javis compten amb mi. Seria un altre regal».

 

Terelu Campos està triomfant a 'Paquita Salas'

Terelu Campos està triomfant en ‘Paquita Salas’ | NETFLIX

 

També pots llegir…

Últimes notícies

Torrent comença a reposar “a bon ritme” els carreus en el pont d’Alaquàs afectat per la dana

La constructora ha utilitzat una hidrodemolidora per a reparar esta infraestructura datada en el segle XIX

La grua s’emporta el cotxe del bisbe d’Oriola-Alacant al monestir de la Santa Faç

El prelat Munilla, que ja va ser multat en la pandèmia, no ha rebut cap sanció econòmica

Mor Manolo ‘El del Bombo’, un dels seguidors més fidels d’Espanya i del València CF

Manuel Cárceles ha faltat als 76 anys, després d’un temps allunyat de la selecció

L’impacte de l’apagada energètica: Economia estima un cost màxim de 800 milions d’euros

L'apagada energètica ha tingut un impacte significatiu en l'activitat econòmica, amb estimacions que arriben als 800 milions d'euros. El ministre d'Economia destaca la recuperació ràpida de l'activitat després de l'incident.

Sánchez exigeix la informació clau de l’apagada elèctrica a Red Eléctrica

El president del Govern, Pedro Sánchez, sol·licita a Red Eléctrica la informació completa sobre l'apagada més greu de la història a Espanya, mentre que els tècnics descarten un ciberatac com a causa.

Detingut un conductor temerari per conduir drogat i en sentit contrari per l’A-7 i la N-340 a Alcoi i Cocentaina

Un home de 49 anys ha estat arrestat per conduir en sentit contrari i sota l'influència de drogues, causant ferits entre la Guàrdia Civil. Les autoritats investiguen els danys ocasionats.

Un ciclista de 88 anys és atès després de quedar-se inconscient a Castelló

Un ciclista de 88 anys ha estat atès per serveis sanitaris a Castelló després de desmais en un carrer. Ha estat reanimat i traslladat a l'hospital.

El Tribunal de Comptes imposa una multa de 862.000 euros a Vox per donacions irregulars

El Tribunal de Comptes ha multat el partit Vox amb 862.496,72 euros per rebre donacions irregulars durant els anys 2018, 2019 i 2020. Vox recorrerà la sanció al Tribunal Suprem, considerant-la injusta. En el passat, el partit ja havia estat sancionat per finançament irregular en una altra ocasió.