10.6 C
València
Diumenge, 9 novembre, 2025

Ferit un motorista de 58 en la carretera entre Caudiel i Montant

Motorista

Un motorista en imatge d’arxiu | Pixabay

 

Este dissabte, cap a les 9.00 hores del matí, hi ha hagut un accident en la CV-195, en la carretera que va de Caudiel, en la comarca de l’Alt Palància, a Montant, en la comarca de l’Alt Millars, en Castelló. El ferit, un home de 58 anys, ha sigut el conductor d’una moto, segons fonts del Centre d’Informació i Coordinació d’Urgències (CICU).

 

Fins al lloc dels fets s’ha mobilitzat una ambulància del Servici d’Atenció Mèdica Urgent (SAMU), que ha traslladat a la víctima a l’Hospital de Sagunt. De moment, el pronòstic de l’home és reservat, segons les mateixes fonts.

 

També pots llegir…

Últimes notícies

La Fe, primer hospital a Espanya que aconseguix mil ablacions de fibril·lació auricular amb electroporación

La Fe s'ha convertit en el primer centre espanyol a realitzar mil ablacions de fibril·lació auricular amb electroporación, una tècnica que reforça l'eficàcia, la seguretat i l'eficiència del tractament. La fita impulsa assajos clínics i el desenrotllament de nous dispositius.

La impressió 3D impulsa la competitivitat en els productes plàstics amb motles personalitzats

La impressió 3D permet validar peces i motles abans d'invertir en ferramentes definitives, retallant costos i temps. AIMPLAS i InnDIH fan costat a les pimes amb simulació, plastrónica i automatització per a accelerar la seua digitalització.

Domingo estable a Castelló: cels buidats, mínimes en descens i vent a l’alba

La Comunitat Valenciana tindrà temps estable i sec, amb començar el dia més fred. En el nord de Castelló s'esperen ratxes molt fortes de nord-oest a primeres hores.

Gerard Moreno celebra una victòria molt important del Vila-real en el RCDE Stadium

El davanter ha subratllat que el triomf per 0-2 davant l'Espanyol és molt important pel rival i pel camp. El seu gol abans del descans ha encarrilat el partit.

Dos urpades del Vila-real desmunten a l’Espanyol (0-2)

El Vila-real va véncer en el RCDE Stadium amb gols de Gerard Moreno i Moleiro en 14 minuts clau. L'Espanyol va dominar per trams, però va mancar de pegada.

0-2: el Vila-real silencia a l’Espanyol en el RCDE Stadium

El Vila-real va véncer 0-2 a l'Espanyol amb punts de Gerard Moreno (minut 43) i Moleiro (minut 57). Els locals van acumular arribades, però els va faltar pegada davant un rival eficaç.

0-1: Gerard Moreno avança al Vila-real davant l’Espanyol abans del descans

El Vila-real es va avançar amb una miqueta de Gerard Moreno en el minut 43. L'Espanyol va acumular arribades però va fallar en la definició i va veure com el guió canviava al final del primer acte.

Griezmann rescata a l’Atlètic amb un doblet davant el Llevant (3-1)

L'Atlètic va véncer 3-1 al Llevant amb dos gols de Griezmann eixint des de la banqueta. Els canvis de Simeone van inclinar un partit que s'havia igualat a pilota parada.