Sonen campanes de boda entre Chenoa i Miguel Sánchez

Rumors de boda entre Chenoa i Miguel Sánchez

Rumors de boda entre Chenoa i Miguel Sánchez | València Diari

 

La relació sentimental entre la cantant Chenoa i l’uròleg Miguel Sánchez Encinas pareix que va per bon camí. La notícia que la parella mantenia una relació sentimental, va saltar a la llum fa uns mesos i, posteriorment, ha estat confirmada indirectament per ells quan se’ls ha pogut vore junts en el teatre o sopant amb els amics de la cantant i exconcursants d’’Operación Triunfo’,  Natalia, Gisela i Núria Fergó, tal com van publicar en les seues xarxes socials.

 

Però ara, l’expectació cap a la parella ha augmentat molt més i el motiu no és un altre que un possible compromís matrimonial entre els dos. Tots els rumors s’han descontrolat fa pocs dies, i tot i que ells solen ser molt discrets amb la seua vida privada, els fans i els mitjans es fixen amb detall en cada aparició de la cantant. Esta volta, han trobat un detall que ha fet saltar totes les alarmes: un anell al dit de la cantant.

 

La seva relació estable podria passar per l'altar

La seua relació estable podria passar per l’altar | INSTAGRAM

 

Chenoa lluïx un anell que pareix de compromís

Sí, estos últims dies s’ha vist a Chenoa lluint un anell molt especial, tant en les xarxes com en els programes en què col·labora, i que els seus seguidors han relacionat immediatament amb un anell de compromís. De fet, algunes especulacions indiquen que la boda podria ser imminent.  

 

Chenoa llueix un anell motl especial

Chenoa lluïx un anell molt especial | INSTAGRAM

 

Els seguidors, amb ganes de tindre tots els detalls d’una possible boda, ja han començat a fer comentaris a la cantant a través de les xarxes socials per a que ella s’atrevisca a donar la notícia tan esperada: «Eixe anellet, que potser s’ha de donar alguna notícia?»; «I eixe anell?» eren les preguntes dels seus seguidors intrigats. Però de moment cap dels dos ha confirmat ni desmentit la notícia, de manera que haurem d’esperar per a vore com evolucionen les coses i si finalment hi ha boda, o no.

 

També et pot interessar…

Últimes notícies

Dolores es bolca en un emotiu minut de silenci pel crim masclista en la caserna de la Guàrdia Civil

Centenars de veïns de Dolores es concentren davant l'ajuntament per a guardar un minut de silenci pel crim masclista ocorregut en una vivenda de la caserna de la Guàrdia Civil i mostrar el seu suport a la família.

El guàrdia civil acusat de matar a la seua dona i fill no tenia denúncies prèvies per maltractament

El guàrdia civil de 55 anys acusat d'assassinar a la seua esposa i al seu fill a la casa caserna de Dolores no constava en el sistema Viogén ni tenia denúncies prèvies per maltractament.

El professorat valencià intensifica la vaga amb noves manifestacions la setmana vinent

Els sindicats de docents de la Comunitat Valenciana han convocat una nova bateria de manifestacions i concentracions la setmana vinent dins de la vaga indefinida per a exigir millores en ràtios, plantilles, infraestructures, climatització, ensenyança en valencià i salaris.

Dos persones resulten ferides per l’explosió d’un fogó en un concurs de truites a la Vila Joiosa

Un home de 77 anys i una dona de 66 han patit cremades lleus en explotar la bombona d'un fogó de càmping gas durant un concurs de truites a la Vila Joiosa.

El pacient espanyol amb hantavirus evoluciona de manera favorable i continua estable

L'únic pacient espanyol amb hantavirus ingressat a l'hospital Gómez Ulla continua estable i millorant, mentres els seus 13 companys del vaixell Hondius i altres contactes continuen asimptomàtics.

Investiguen com a violència masclista les morts d’un guàrdia civil, la seua dona i el seu fill a Dolores

La Delegacion del Govern contra la Violència de Genero investiga com a possible violència masclista la mort d'un guàrdia civil, la seua dona i el seu fill en una vivenda de la caserna de Dolores, on el municipi ha decretat tres dies de dol i un minut de silenci.

La Real acomiada a Elustondo davant un València que busca tancar la permanència

La Reial Societat es prepara per a acomiadar a Anoeta a Aritz Elustondo en un dol davant un València que aspira a certificar de manera matemàtica la seua permanència en Primera Divisió.

Llevant i Mallorca es juguen la vida en un dol directe per la permanència

Llevant i Mallorca arriben empatats a 39 punts i s'enfronten en el Ciutat de València en un partit decisiu, on la victòria acosta la salvació i la derrota pot sentenciar el descens.