Ferida en bolcar el cotxe en la carretera de Xàbia

Bombers Alacant

Els bombers han hagut d’intervindre per a traure a la víctima dels ferros del vehicle | Bombers d’Alacant

 

Este dilluns, a les 12.10 hores, una dona ha resultat ferida en tindre un accident de cotxe en la carretera entre Xàbia i Jesús Pobre. Segons pareix, cap al migdia, la conductora, una dona de 84 anys, se n’ha eixit de la via i el cotxe ha bolcat, per causes encara desconegudes.

 

Segons informe el Centre d’Informació i Coordinació d’Urgències (CICU), una ambulància del Servici d’Assistència Mèdica d’Urgències (SAMU) ha assistit a la dona, que estava en parada cardiorespiratòria, per a reanimar-la. Segons informa ‘Xàbia al dia’, ha calgut la intervenció del Consorci Provicinal de Bombers d’Alacant, ja que la dona havia quedat atrapada dins dels ferros. A més, s’ha requerit tallar el trànsit per a poder rescatar-la.

 

Després d’unes maniobres de reanimació cardiopulmonar avançades, finalment, ha pogut recuperar les constants vitals. Una volta estabilitzada, la dona ha sigut traslladada a l’Hospital de Dénia amb una ambulància de Suport Vital Bàsic (SVB), a on se l’ha atés per politraumatisme.

Últimes notícies

Troben el cadàver d’una dona a Llaurí prop del riu Xúquer

La Guàrdia Civil ha localitzat este dimarts el cos sense vida d’una dona a Llaurí, prop del riu Xúquer, i ha obert una investigació. Els agents analitzen si es tracta d’una jove desapareguda a Sueca el 30 de juliol.

Detinguda a Ontinyent per ferir amb un ganivet el seu excompany

Una dona de 26 anys ha sigut detinguda a Ontinyent després de ferir presumptament amb un ganivet de 17 centímetres el seu excompany, que presentava una ferida sagnant al braç esquerre. Un agent fora de servici va donar l’avís en vore l’home ferit a la zona dels carrers L’Ereta i Martínez Valls.

Controlat l’incendi de la Vall d’Uixó després de calcinar 9.568 hectàrees

L’incendi declarat el 25 de juliol a la Vall d’Uixó ha quedat controlat després de cremar 9.568 hectàrees i diversos municipis de Castelló.

Ontinyent encapçala la nova pujada de temperatures amb 40,6 graus

La calor s’ha intensificat este dimarts a la Comunitat Valenciana, amb 40,6 graus a Ontinyent i valors pròxims als 40 en diverses localitats de València i Alacant.

L’economia valenciana se situa entre les que més creixen amb un 2,9 % del PIB

L’economia de la Comunitat Valenciana ha crescut un 2,9 % interanual en el segon trimestre de 2026, per damunt de la mitjana espanyola i només per darrere d’Illes Balears. El PIB valencià també ha avançat un 0,8 % respecte al trimestre anterior.

Unai Elgezabal posa fi a la seua etapa al Llevant amb la rescissió del contracte

El central basc Unai Elgezabal i el Llevant han acordat rescindir el contracte, que acabava en juny de 2027, després de dos temporades al club i 54 partits oficials.

El Consell es planteja comprar els pisos de Les Naus per frenar l’especulació a Alacant

El Consell estudia adquirir les vivendes de Les Naus, a Alacant, com a única opció que considera viable per evitar operacions especulatives, mentres defensa l’impuls del Pla Vive amb 6.000 pisos públics en tres anys.

L’oli de les serres Espadà i Calderona obté la protecció de la UE

La Unió Europea ha inscrit l’oli d’oliva de les serres Espadà i Calderona, produït entre València i Castelló, en el registre d’indicacions geogràfiques protegides. Este distintiu reconeix la qualitat del producte i el vincle amb el territori de la Comunitat Valenciana.
FILMOTECA D'ESTIU