19.8 C
València
Dissabte, 19 abril, 2025

Una banyista d’Alacant és hospitalitzada en patir una picada de caravel·la portuguesa

 

Una banyista de mitjana edat patia recentment una picada de caravel·la portuguesa en la cara mentres es banyava en el Cap de les Hortes d’Alacant, segons ha avançat el diari Información. Esta és la primera picada que es registra este estiu en les platges alacantines per part d’esta espècie.

 

La dona pareix que no va poder evitar-la i va sentir un fort assot en la cara. La banyista va ser traslladada de forma urgent a l’Hospital de Sant Joan, on finalment va ser ingressada, ja que tenia la cara molt unflada, a més d’irritació i dolor.

 

Esta és la primera complicació als banyistes que provoca la caravel·la portuguesa enguany en Alacant. El passat estiu ja es van comptabilitzar diversos casos de picades, a més de gran quantitat d’exemplars trobats en les aigües alacantines.

 

Des de l’ajuntament d’Alacant s’assegurava al diari Información que cada matí s’inspeccionen les aigües de les zones de bany per a confirmar que no hi ha meduses ni caravel·les. En este sentit, es destacava que en cas que este estiu puga existir alguna situació de risc per la presència d’esta espècie, es farà onejar la bandera roja en les platges afectades.

Últimes notícies

Alarma a Paterna per un ampli desplegament policial i de bombers

Desenes de vehicles de policia i bombers per l’incendi d’una rentadora i un accident amb alcoholemia a Paterna

Disparen dos tirs per l’esquena al propietari d’un restaurant a Alfafar

La víctima, de 46 anys, va poder arribar al centre de salut amb dos ferides de bala

Mor un home de 69 anys després de ser envestit per un bou a Dos Aguas

La víctima, de 69 anys, patia lesions en el tòrax i la cuixa, contusions i traumatisme cranioencefàlic

Emergències en Setmana Santa a València: reforç especial en zones de muntanya, parcs naturals i àrees recreatives

La Generalitat activa un pla fins al 28 d’abril per a evitar incendis i accidents a la província de València

Pocs núvols i pugen les temperatures màximes a València este Divendres Sant

La Comunitat registrarà vent fluix de ponent, però canviarà a sud-oest a la vesprada

És naufragi, una novel·la de qualitat i desimbolta

El llibre és una història de dones que no es resignen a enyorar el que no va ser. I que duen als muscles el pes del seu coratge a través de totes les èpoques

Detencions a Alacant: Un segon arrest relacionat amb la mort d’un home a una baralla

La Policia Nacional ha detingut una segona persona en connexió amb la mort d'un home a Alacant, ferit amb arma blanca durant una baralla. Un altre ferit es troba a l'UCI. Les investigacions continuen.