31.8 C
València
Divendres, 11 juliol, 2025

Detingut un jove per fer-se passar per Policia Nacional en Castelló

Policía Nacional

Imatge d’arxiu | Policia Nacional

 

Agents de la Policia Local de Castelló de la Plana han detingut a un home de 22 anys per un presumpte delicte d’usurpació de funcions públiques en fer-se passar per un agent de la Policia Nacional que volia realitzar una inspecció en un local de restauració situat en el carrer Prim.

- Advertisement -Telegram València Diari

 

Els fets es van produir en la nit del dilluns, cap a les 22.30 hores, quan el responsable d’un establiment va cridar al Centre Integral Municipal de Seguretat i Emergències 092 per a informar que en el seu local es trobava un home que s’havia identificat com a Policia Nacional, amb l’objectiu d’efectuar una inspecció en la cuina de l’establiment.

 

El responsable del negoci havia vist que el comportament d’esta persona no era el correcte per a un policia, ja que en negar-li al principi l’accés a la cuina, el suposat agent de l’Autoritat s’havia posat a cridar enmig del restaurant que el menjar que consumien els clients estava en mal estat. A partir d’este comportament, l’encarregat de l’establiment va assegurar al 092 que la persona podria estar simulant ser un agent de policia.

 

Amb tota esta informació, va ser enviada una patrulla perquè comprovara l’acreditació del suposat agent. Els agents de la Policia Local, en arribar al restaurant, van localitzar al propietari de l’establiment i al jove que s’havia identificat com a agent de Policia Nacional. Este es trobava un poc nerviós i va manifestar als agents de la Policia Local que era membre del Cos Nacional de Policia, que estava fora de servei i que tenia sospites que els aliments que s’estaven servint en el restaurant estaven en mal estat. Per este motiu, havia sol·licitat a un cambrer fer una inspecció en la cuina per a poder comprovar la qualitat del menjar.

 

Els agents de la Policia Local li van sol·licitar en eixe moment que mostrara la seua acreditació policial, davant la qual cosa este es va posar encara més nerviós i encara que va mostrar en un primer moment una placa policial, finalment es va retractar i va confessar que no havia conseguit aprovar les oposicions policials per a agent i havia comprat l’acreditació per Internet.

 

A la vista d’estos fets i tenint en compte la manifestació, tant del responsable de l’establiment com de diversos testimonis que havien presenciat la intervenció, els agents van procedir a la detenció de S.C.R., de 22 anys, per un presumpte delicte d’usurpació de funcions públiques. Cal destacar que en el moment del registre de les seues pertinences, els agents van localitzar unes esposes i una emissora de radiofreqüència que minuts abans la persona arrestada havia mostrat al responsable del restaurant per a reforçar la idea de què era agent de Policia.

Últimes notícies

El Llevant finalitza la seua campanya d’abonaments amb quasi 20.000 socis per a la temporada 25-26

El Llevant tanca la seua campanya d'abonaments per a la temporada 2025-26 amb més de 19.500 socis, preparant l'inici del torneig en Primera Divisió.

Detingut a Alacant fugitiu hongarés de la llista de més buscats d’Europol per frau milionari

La Policia Nacional captura a Alacant a un fugitiu hongarés inclòs en la llista de més buscats d'Europol per 15 delictes de frau i falsedat documental amb un perjuí econòmic de 1,2 milions d'euros.

Tres ferits després de col·lisió entre cotxe i camió en la CV-650 entre Ontinyent i Aielo de Malferit

Tres hòmens van resultar ferits després de la col·lisió entre un turisme i un camió en la carretera CV-650, en el tram entre Ontinyent i Aielo de Malferit.

Una dana provoca tempestes intenses amb graníssol i vent fort en la mitat nord de Castelló este dissabte

Una dana activa avís taronja en la mitat nord de Castelló el dissabte, amb tempestes intenses, graníssol de més de 2 cm i ratxes fortes de vent. També afecta zones pròximes de València i Alacant amb avisos grocs.

València registra 38 nits tropicals i un rècord de nits tòrrides en un juliol excepcionalment càlid

València, Castelló i Alacant experimenten un juliol amb temperatures nocturnes rècord, destacant 38 nits tropicals i 8 tòrrides en la capital valenciana, segons Aemet.

Matías Moreno, nou reforç del Llevant cedit per la Fiorentina per a la temporada 2025-26

El defensa central argentí Matías Moreno jugarà cedit en el Llevant durant la temporada 2025-26 procedent de la Fiorentina italiana. El club valencià té opció de compra en finalitzar la cessió.

Diego López, Mosquera, Tárrega, Javi Guerra i Dimitrievski s’integren a la pretemporada del València CF

Els jugadors Diego López, Mosquera, Tárrega, Javi Guerra i el porter Dimitrievski s'incorporen a la pretemporada del València CF després dels seus compromisos en l'Europeu sub 21 i altres recuperacions.

Labora activa ajudes per contractar persones aturades en prevenció d’incendis forestals

Labora destina 18,5 milions perquè 280 municipis contracten persones aturades en tasques de prevenció d’incendis i emergències forestals