
El rei emèrit Joan Carles fa temps que no passa pel seu millor moment. I no només parlem de qüestions monàrquiques, ja que la seua imatge reial ha estat per terra en els últims temps, sinó també físicament; no són poques les caigudes i operacions que ha patit durant els últims anys, que han fet que la imatge que el monarca acabe projectant estiga prou deteriorada.
Ara, el rei emèrit ha tornat a cridar l’atenció sobre la seua salut a causa de l’aspecte físic que presentava el dimecres passat en las Ventas, a on va assistir per a presenciar una correguda de bous en el marc de les festes de Sant Isidre. Allí se’l va poder vore amb diversos apòsits en la cara; concretament, en la galta dreta i en el coll, que van causar preocupació en els mitjans. No era la primera volta que el monarca apareixia amb ferides en la cara, ja que a finals del mes de març en una de les seues aparicions públiques, Joan Carles presentava una blaüra en l’ull esquerre i també un apòsit.

El motiu, una intervenció
Va ser en eixe moment que es va rumorejar que el citat hematoma era conseqüència d’una intervenció quirúrgica per a intentar traure-li una taca del rostre, i que el monarca emèrit duria esta blaüra producte d’una hemorràgia causada per eixa operació.
El mateix efecte és el que s’ha produït ara amb una nova intervenció, que li ha provocat un nou hematoma tant en la galta dreta com en el coll, motiu pel que porta els citats apòsits. Encara que el resultat siga un poc aparatós, l’entorn íntim del rei ha assegurat que estes intervencions no han de produir cap classe d’alarma, ja que són molt xicotetes i rutinàries i tenen l’objectiu d’evitar problemes en el futur. Amb esta, ja en són 10 les voltes que el rei emèrit ha hagut de passar pel quiròfan en 8 anys, des que decidira abdicar del seu tron.