Les fotos de Shakira que han disparat tots els rumors sobre el seu possible embaràs

Shakira guanyava, ara fa dos anys, 130.000 euros al dia

Shakira podria tornar a estar embarassada del seu tercer fill | GTRES

 

Unes imàtgens de Piqué i Shakira en el parc amb els seus fills han disparat els rumors sobre un possible embaràs de la cantant i és que se la pot vore caminant amb uns pantalons de deport negres i una jaqueta, també negra, que la fa vore ampla, cosa que ha encés els rumors.

 

La parella va eixir a passetjar amb els seus dos fills, Milan i Sasha, per la ciutat. Els dos xiquets jugaven en un parc vestits amb l’equipament complet del Barça quan els van fer les fotografies. És cert que l’aspecte de la cantant en les imàtgens no és el que sol lluir, ja que és més descuidat i deportiu, però la panxa que se li veu en la instantània podria ser una il·lusió òptica creada per la seua jaqueta negra amb la cremallera tancada.

 

Shakira podria estar embrassada

La parella va eixir a passejar per la ciutat amb els seus dos fills | Youtube / Twitter

 

Imàtgens contradictòries

Cal tindre en compte que fa només un mes la cantant va penjar una fotografia en el seu Instagram a on se la pot vore lluint la seua habitual figura durant unes classes de ball, pel que és molt poc probable que en tan poc de temps la cantant haja fet un canvi tan dràstic del seu físic.

 

Últimes notícies

Una pedregada forta causa danys en cotxes i vivendes a Utiel

Una tempesta amb granís de gran tamany ha causat danys materials en vehicles, teulades i arbrat a Utiel, mentres Aemet preveu que continuen les tronades fortes a l’interior de la província de València.

Denunciat per portar una persona pujades damunt del cotxe a Xàbia

La Policia Local de Xàbia ha denunciat el conductor d’un turisme per conducció temerària després de circular amb una persona pujada al sostre del vehicle, una infracció molt greu que comporta sis punts menys i multa econòmica.

Fortes tempestes amb granís de fins a 3 cm al nord interior de València

El nord interior de la província de València ha registrat esta vesprada tempestes fortes amb granís de fins a 3 centímetres i avís taronja activat per Aemet, especialment a la zona d’Utiel i el Rincón de Ademuz.

L’Elx fitxa el migcampista Javier Morcillo fins a 2030

L’Elx ha tancat la incorporació del migcampista català Javier Morcillo, procedent de l’Atlético de Madrid, amb contracte fins a juny de 2030, ampliable una temporada més per objectius.

Detenen a Castelló una cuidadora per traure 24.000 € del compte d’una anciana que atenia

Una cuidadora ha sigut detinguda a Castelló per retirar durant mesos quasi 24.000 euros del compte d’una anciana i vendre una joia seua sense consentiment familiar, descobert tot després de la mort de la víctima.

Les platges valencianes estrenen sensors per controlar la qualitat de l’aigua en temps real

La Generalitat ha posat en marxa una prova pilot amb biosensors intel·ligents a Port Saplaya i Meliana per controlar en temps real la qualitat de l’aigua de les platges i reforçar la seguretat sanitària.

Guia per a vore l’eclipsi solar amb seguretat a la Comunitat Valenciana

La Generalitat ha activat un dispositiu especial per l’eclipsi del 12 d’agost, amb nivell 3 de preemergència forestal, tancament de parcs naturals i un decàleg de consells per a una observació segura.

Canet lo Roig, la Jana i Traiguera asseguren l’aigua potable amb una obra solar de 4,3 milions

Canet lo Roig, la Jana i Traiguera ja tenen garantit l’abastiment d’aigua potable gràcies a una infraestructura de 4,3 milions d’euros alimentada amb energia solar, declarada d’emergència per la sequera extraordinària a la demarcació del Xúquer.
FILMOTECA D'ESTIU