16 C
València
Dilluns, 9 febrer, 2026

Les mínimes baixen fins a 7 °C en una matinada amb ratxes de vent de 107 km/h

Vent

Imatge d’arxiu | Europa Press

 

Les temperatures mínimes han patit un descens generalitzat en la jornada de hui, de fins a set graus en municipis com Xàbia, Xàtiva i el Pinós, en una matinada que ha registrat ratxes de vent de fins a 107 quilòmetres per hora a Fredes.

 

L’interior i litoral nord de Castelló estaran aquest dijous i divendres en alerta groga per vents del nord-oest que podrien aconseguir ratxes de fins a 90 quilòmetres per hora.

 

Segons l’Agència Estatal de Meteorologia (Aemet), s’han mesurat vents de fins a 78 quilòmetres per hora a Vilafranca; 74 km/h en l’aeroport de Castelló; 63 km/h a Morella; i 48 quilòmetres per hora a Vinaròs.

 

 

Respecte a les temperatures mínimes, en la meitat nord de la Comunitat Valenciana el descens ha sigut entre lleu i moderat, i en la resta la baixada de les temperatures ha sigut notable.

 

A la província de Castelló s’ha registrat 1 grau a Castellfort; 7 a Segorbe; i 8 a Vinaròs i en la capital castellonenca.

 

A la província de València, les mínimes han estat de 4 graus a Utiel i Xàtiva; 5 a Manises; 6 a Oliva i Polinyà del Xúquer; i 9 en la capital valenciana.

 

A les comarques del sud, els termòmetres han arribat als 0 graus al Pinós; 4 a Xàbia; 7 en la capital alacantina; i 8 en la pedania il·licitana de l’Altet.

Últimes notícies

Les Redsticks busquen un segon triomf per a tancar la FIH Pro League de València

Espanya es mesura a Alemanya este dimarts a les 13.30 en el Verge del Carmen-Beteró amb l'opció de tancar la sèrie valenciana amb el seu segon triomf. L'equip és tercer després d'un èxit en shoot-out i una victòria davant Bèlgica.

Aielo de Malferit tanca el Museu de Nino Bravo a petició de la família

L'Ajuntament ha anunciat el tancament del Museu de Nino Bravo després de la no renovació de les cessions per la família. La web ja està inoperativa.

La comissió de la DANA de Les Corts citarà a les víctimes el 23 i 24 de febrer

La comissió que investiga la DANA del 29 d'octubre de 2024 citarà a nou associacions i a un particular el 23 i 24 de febrer. La Mesa també sol·licitarà empara per a reclamar documentació a la CHJ.

Part del llegat de Rafael Altamira es depositarà este dimarts en la ‘Caixa de les Lletres’ de l’Institut Cervantes

L'Institut Cervantes custodiarà des d'este dimarts partix del llegat del jurista alacantí en la seua 'Caixa de les Lletres'. L'acte, a les 12 hores, s'emetrà en directe

Avís taronja este dimarts a València per vent de l’oest de fins a 90 km/h

Aemet ha activat per a este dimarts l'avís taronja a l'interior sud i el litoral de València per vent de l'oest amb ratxes de fins a 90 km/h. Hi haurà avisos grocs a Castelló i Alacant.

Taquilles tancades i retards en la primera jornada de vaga ferroviària en la Comunitat

La primera jornada de vaga ferroviària en la Comunitat transcorre sense incidents greus, però amb tancaments de taquilles, supressions i demores en Rodalia. Les línies C1 i C6 concentren la majoria de retards i s'ha activat transport per carretera per a trens suprimits.

Marcos Benavent no ratifica les seues declaracions en el cas Imelsa i al·lega que anava ‘fumat’

Marcos Benavent ha rebutjat ratificar el declarat en la instrucció del cas Imelsa en assegurar que acudia 'fumat' i en males condicions. Ha admés que va editar gravacions i que la seua estratègia anterior va ser implicar molts càrrecs, mentres els empresaris acusats neguen irregularitats.

Detingut un segon home pel segrest d’una parella a Corbera (València)

La Policia Nacional ha informat de la detenció a València d'un segon home, de 45 anys, per la seua presumpta autoria intel·lectual del segrest d'una parella a Corbera. La parella va ser alliberada després d'una persecució policial iniciada gràcies a la ubicació que la víctima va compartir des del maleter.