12.8 C
València
Divendres, 19 desembre, 2025

Maje es converteix en col·laboradora de manteniment en la presó de Picassent

 

Maje, la dona acusada d’organitzar l’assassinat del seu marit al barri de Patraix junt amb el seu amant Salva Rodrigo, continua en presó provisional a Picassent, i segons sembla, ha tingut una adaptació senzilla al centre penitenciari.

 

Segons informava el diari El Mundo, María Jesús Moreno, coneguda com a Maje, s’hauria convertit en personal de confiança dels funcionaris de la presó de Picassent i estaria treballant en el manteniment d’alguns mòduls del centre penitenciari.

 

Les tasques que realitza Maje van des de diferents tasques de neteja dels habitacles fins al repartiment de menjar. La reclusa no ha tingut cap enfrontament amb altres empresonades i la seua relació amb elles és bona.

 

Per aquestes tasques, segons comentava El Mundo, Maje rep una xicoteta remuneració, i a més, a causa d’aquesta conducta, va assegurant-se alguns beneficis penitenciaris futurs, en cas que siga condemnada en ferm.

 

De moment, Marí Jesús Moreno continua a l’espera de la decisió de la justícia sobre si fer-la seure al banc dels acusats en relació amb l’assassinat del seu marit Antonio, el passat 16 de juliol de 2017. A hores d’ara la investigació està centrada en recuperar unes converses entre Maje i el seu amant de les quals es desprendria el paper jugat en els fets per la jove valenciana.

 

El marit de Maje és assassinat el 16 de juliol de 2017

El passat 16 de juliol de 2017 moria assassinat Antonio, enginyer i marit de Maje, una infermera valenciana de 24 anys. La víctima apareixia morta en el garatge, amb huit punyalades. Una vegada es va descartar que es tractara d’un robatori, va començar a investigar-se l’entorn de la víctima, mentre es plantejava la hipòtesi que el crim estava previst, ja que el seu assassí o assassins l’esperaven al garatge.

 

Mesos després, en novembre, els investigadors van trobar una conversa telefònica entre Maje, vídua d’Antonio, i Salva Rodrigo. Posteriorment, en gener de 2018 van ser detinguts i enviats a presó. Salva, amant de Maje, va confessar els fets i va indicar on es trobava l’arma del crim. L’assassí va decidir després deixar d’encobrir a Maje i revelar tota la situació. La investigació se centra ara en desvelar totes les incògnites del cas.

Últimes notícies

Valderrama anuncia un pla d’infraestructures de seguretat i emergències de 40 milions i un protocol automàtic

El conseller ha situat este pla com a eix de la seua gestió l'any i mig restant. Inclou la modernització de bases, millores en el centre de coordinació i un protocol de resposta.

Marcelino admet que és difícil disputar-li la Lliga a Madrid i Barça malgrat la ratxa del Vila-real

El tècnic del Vila-real va defendre que el seu equip pot estar prop dels grans, però va subratllar que barallar-los la Lliga és molt complicat. En la prèvia del dol davant el líder, va posar el focus en les àrees i en la gestió emocional dels partits.

Intervingudes 48 tones de gasos fluorats a una xarxa que els comerciava il·legalment

Policia i Vigilància Duanera han desarticulat una xarxa que comercialitzava il·legalment gasos fluorats en tres províncies, amb 5 detinguts i 48.000 quilos intervinguts. L'operació Summer ha realitzat 11 inspeccions en 9 empreses i ha confiscat 4.700 envasos valorats en tres milions d'euros.

L’excap de gabinet de Pradas afirma que la exconsellera no va retardar l’És-Alert durant la DANA

L'excap de gabinet de Salomé Pradas ha declarat que la exconsellera no va retardar l'És-Alert durant la DANA del 29 d'octubre de 2024. Situa el debat des de les 19.00 i l'enviament a les 20.11, després de deliberacions en el Cecopi

La Guàrdia Civil desbloqueja més de 6 milions després d’una estafa digital a una empresa amb seu a València

La Guàrdia Civil ha desbloquejat més de sis milions d'euros retinguts després d'una estafa de màrqueting digital que va generar càrrecs pròxims a huit milions en una empresa amb seu a València. La investigació seguix oberta després d'acreditar l'ús fraudulent de permisos i reforçar la seguretat dels servidors.

Tres detinguts pel robatori de 278 quilos de coure en la línia elèctrica entre Xàtiva i Canals

La Guàrdia Civil ha detingut a tres persones i investiga a altres dos per vendre en chatarrerías 278 quilos de coure robats de l'estesa entre Xàtiva i Canals. El perjuí per reparacions i corts ha ascendit a 1,8 milions d'euros.

Convoquen a València una manifestació el 27 de desembre amb el lema ‘Mazón a presó’

Més de 200 entitats, al costat d'associacions de víctimes de la dana i comités de reconstrucció, han convocat una marxa a València el 27 de desembre. Exigixen que Mazón renuncie a l'acta i declare davant la jutgessa.

85-82: el Maccabi desactiva a un València sense punteria en el seu retorn a Israel

El Maccabi Tel Aviv es va imposar 85-82 després d'ofegar al València amb el seu defensa de canvis i el desencert exterior. Els taronja van fallar tres triples per a forçar la pròrroga.