Rescatada una dona després d’eixir-se’n de la via i bolcar amb el seu vehicle a Pego

Efectius del Consorci Provincial de Bombers d'Alacant han rescatat aquest diumenge pel matí a una dona després d'eixir-se de la via i bolcar el seu vehicle a la CV-700 a Pego, a la comarca de la Marina Alta.

    

El succés s'ha produït cap a les 9:00 hores, quan un vehicle se n'ha eixit de la via en el quilòmetre 61 de la CV-700 en l'eixida de Pego, direcció Dénia, segons han informat fonts de la Guàrdia Civil de Tràfic i el Consorci Provincial de Bombers.

  

El vehicle ha bolcat i en el seu interior, ha quedat atrapada una dona de mitja edat. Els bombers han actuat amb set efectius en total per a poder rescatar a la dona. La carretera ha estat tallada en els dos sentits fins a prop de les 10:00 hores.

 

Els bombers d'Alacant rescaten una dona d'un incendi al Campello

  

Un incendi en un habitatge del Campello s'ha saldat amb un ferit lleu, i ha provocat que els veïns es protegisquen en la terrassa de l'immoble i l'interior dels seus habitatges del foc que ha ocorregut prop de la mitjanit d'aquest diumenge. La causa del succés, segons ha pogut saber Europa Press, va ser un cigarret.

  

El foc s'ha produït en un habitatge situat en el carrer Vicari Samuel Riquelme d'aquesta localitat de l'Alacantí, segons han informat a Europa Press fonts del Consorci Provincial de Bombers i la Policia Local.

  

L'incendi, amb flames molt altes, ha provocat que els veïns es protegiren en la terrassa i a l'interior les seues cases. L'immoble, que posseïx 12 habitatges (no totes ocupades) i tres plantes d'altura, s'ha vist molt afectat pel fum.

  

Finalment, dos persones han resultat afectades, l'inquilí de l'habitatge en la qual es va declarar l'incendi per cremades lleus i un altre veí per inhalació de fum. Segons ha pogut saber Europa Press, un cigarret ha causat l'incendi.

 

Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

L’exdirectora de la residència de Paiporta afirma que no va rebre avisos de la DANA abans de la riuada

L'exdirectora de la residència Saba de Paiporta sosté davant la comissió del Congrés que no va haver-hi avisos directes de l'administració sobre la DANA i defén que tot l'equip va actuar per a salvar la vida dels majors.

Barcala descarta obrir ara el debat sobre la taxa turística en la Comunitat Valenciana

Luis Barcala insistix que no és el moment de parlar de la taxa turística en la Comunitat Valenciana, malgrat la pressió de PSPV i Compromís per a recuperar-la.

Barcala ultima amb el ministre Puente el projecte de soterrament del Parc Central

Luis Barcala afirma que ha tancat amb el ministre Óscar Puente la presentació imminent del projecte del Parc Central, que preveu soterrar les vies ferroviàries al seu pas per Alacant.

Barcala garantix transparència total en la comissió sobre les vivendes públiques de la Platja de Sant Joan

Luis Barcala defén que la comissió municipal aclarirà el paper de l'Ajuntament en l'adjudicació de 140 vivendes públiques a la Platja de Sant Joan i promet col·laboració màxima amb la Justícia.

La Generalitat impulsa un centenar d’activitats als parcs naturals per Pasqua

La Generalitat organitza més de cent activitats de 'Pasqua als parcs' en 22 parcs naturals i espais protegits, amb especial protagonisme per als municipis i els centres educatius.

Castelló prepara un ampli dispositiu de seguretat per a l’eclipsi solar del 12 d’agost

Castelló ha iniciat la planificació d'un dispositiu especial de seguretat i mobilitat per a l'eclipsi total de sol del 12 d'agost, que atraurà a milers de persones i comptarà amb una àmplia programació divulgativa.

L’Arquebisbat de València crearà coordinadors de menors en parròquies per a previndre abusos

L'Oficina de Protecció del Menor de l'Arquebisbat de València incorporarà coordinadors de menors en parròquies i reforçarà la formació i els protocols per a previndre abusos sexuals en l'àmbit pastoral.

Rovira xifra en 410 milions l’estalvi per als valencians per la reforma fiscal del Consell

La reforma fiscal aplicada pel Consell des de 2023 ha generat un estalvi total de 410,2 milions per als contribuents valencians, principalment en Successions i Donacions, Transmissions Patrimonials i noves deduccions autonòmiques en l'IRPF.