25.4 C
València
Dimarts, 20 maig, 2025

La Policia Local detén un home per furtar un cotxe a Castelló

Un home ha sigut detingut hui 7 de setembre al matí per agents de la Policia Local de Castelló després d'un presumpte delicte de furt i ús d'un vehicle de motor. Els fets han ocorregut aquest matí quan el detingut, de 41 anys estava intentant sostraure un turisme en la Plaça de la Pau quan el propietari d'aquest es trobava fora del cotxe realitzant una gestió particular. L'afecta ha avisat a emergències 112 per a alertar que en eixe moment li estaven furtant el seu vehicle, el qual estava aparcat momentàniament en la Plaça de la Pau per a realitzar una gestió ràpida en un banc proper.

Una patrulla de la Policia Local de Castelló ha acudit de seguida, ja que es trobava molt prop del lloc dels fets. En arribar a la plaça han observat com el veí que havia cridat a emergències feia senyals per a reclamar la seua atenció, al mateix temps que un Seat Ibiza de color negre abandonava el lloc d'aparcament. Els agents han actuat ràpid i han interceptat el vehicle solicitant així al conductor que eixira de l'automòbil. L'home, sense oposar resistència ha eixit del cotxe i de seguida els agents han vist que es trobava baix els efectes de substàncies estupefaents. Després d'identificar el lladre i realitzar les comprovacions pertinents, els agents han confirmat la veracitat dels fets denunciats pel propietari del turisme. A continuació han procedit a la detenció del conductor J.G.M de 41 anys per un presumpte delicte de furt amb ús de vehicle de motor. Ara la Policia Local de Castelló investiga el detingut per un presumpte delicte contra la Seguretat Viària, ja que al fugar-se amb el vehicle, l'arrestat estava baix els efectes de les drogues i ha donat positiu en diverses substàncies psicotròpiques. Per últim, els agents han explicat a la víctima del robatori els tràmits a seguir per a denunciar els fets.

- Advertisement -Telegram València Diari

 

Últimes notícies

Advocat de exconsellera Pradas sol·licita unificació d’acusacions en cas DANA per a evitar indefensió

L'advocat de la exconsellera Salomé Pradas demanda la unificació de més de 40 acusacions en la causa penal per la gestió de la DANA per a millorar el procés judicial i evitar indefensió.

El Govern Valencià Recorrerà el Repartiment de Menors Migrants per Vulnerar Les seues Competències

La Generalitat Valenciana presenta recurs d'inconstitucionalitat contra el Reial decret llei que regula el repartiment de menors migrants des de Canàries per afectar competències exclusives i falta de finançament adequat.

Telefónica soluciona la incidència que va afectar empreses i servicis d’emergència en diverses comunitats autònomes

Telefónica ha restablit completament els servicis afectats després de la incidència en la seua xarxa fixa que va impactar a empreses i a servicis d'emergència com el 112 en diverses comunitats autònomes.

El Govern valencià urgix l’aprovació del Fons de Liquiditat Autonòmica extraordinari per dèficit estructural

La Generalitat Valenciana reclama al Govern central l'aprovació immediata del FLA extraordinari davant un dèficit estructural derivat d'un sistema de finançament insuficient i els efectes de la dana.

La Generalitat invertix 26,9 milions per a reparar 60 col·legis afectats per la DANA a València

La Generalitat de València destina 26,9 milions d'euros per a reparar danys en 60 col·legis afectats per la DANA en 21 municipis i barris de la ciutat.

Detenen a Algemesí a home embriac que maltractava a la seua família amb el seu fill ferit en braços

Un home de 44 anys va ser arrestat a Algemesí després de ser sorprés embriac i deambulant amb el seu fill menor ferit en braços. El detingut va agredir a un policia i enfrontarà càrrecs per maltractament familiar i atemptat a l'autoritat.

Vicepresidenta Cambrer descarta avançar les eleccions autonòmiques en la Comunitat Valenciana

La vicepresidenta primera i portaveu del Consell, Susana Camarero, assegura que el Govern valencià no contempla avançar les eleccions autonòmiques i destaca la prioritat en la recuperació i reconstrucció de la regió.

Vox Retira Esmena que Limitava l’Autonomia Financera de la Acadèmia Valènciana de la Llengua en els Pressupostos de 2025

El grup parlamentari de Vox retira la seua esmena als Pressupostos de la Generalitat de 2025, que buscava que la Generalitat aprovara totes les modificacions financeres de la Acadèmia Valènciana de la Llengua (AVL). La decisió va ser ben rebuda per altres partits que defenen l'autonomia de l'AVL.