Identificat l’autor de la punyalada en la Fira de Xàtiva

 

Una operació de la Policia Nacional i les policies locals de Xàtiva i de Carlet per a resoldre l’assassinat de l’home de 45 anys que va ser apunyalat el passat 15 d’agost a la Fira de Xàtiva ha portat a identificar un pressumpte autor de l’atac. 

 

El pressumpte agressor seria un home veí de Carlet, a la comarca de la Ribera Alta, segons declaracions dels testimonis i investigacions policials, qui va liderar l’atac i sense cap discussió visible per les dos parts. Els testimonis afirmen que l’atacant anava acompanyat d’unes altres persones, segons informa dels fets el Levante-EMV. Com també que després de la identificació, la policia no va poder trobar al pressumpte agressor al seu domicili, sinó que este estaria en un altre lloc.

L’home va ser ferit d’una punyalada al ventre

El succés va ocórrer a les immediacions de les competicions de tir i arrastrament de la Fira de Bestiar a la capital de la Costera, segons va informar ja el diari el Levante-EMV. Segons el mateix diari, l’home va ser agredit per tres homes que s’han dirigit cap a ell per tal d’assestar una punyalada al ventre per a després fugir. L’home, veí de la localitat de Beniarjó anava també acompanyat d’una dona que portava un bebè.

 

Fins al lloc del succés es va desplaçar una unitat de Servei d’Atenció Basic Urgent (SAMU) que va desplaçar al ferit fins a l’Hospital Lluís Alcanyís. L’escena va causar gran nerviosisme en una fira de Xàtiva que viu durant esta setmana els seus dies grans.

 

Les mateixes informacions a les quals ha tingut accés el diari abans anomenat apunten al fet que tots dos, agressor i agredit, compten amb antecedents judicials. El ferit continua ingressat a l’hospital.

Últimes notícies

La Comunitat Valenciana va tindre en 2024 una de les taxes més baixes d’altes hospitalàries d’Espanya

La Comunitat Valenciana va registrar en 2024 un total de 10.096 altes hospitalàries per cada 100.000 habitants, una xifra lleugerament inferior a la mitjana nacional, en un context d'augment general d'ingressos i canvi en les principals causes d'hospitalització.

PP i Vox frenen a Alacant la petició per a recuperar l’ajuda a la Senda de Miguel Hernández

La majoria de PP i Vox a l'Ajuntament d'Alacant ha rebutjat una proposta de l'esquerra per a instar a la Generalitat a recuperar la subvenció de la Senda del Poeta Miguel Hernández, un itinerari cultural que recorre els llocs clau en la vida de l'escriptor.

Pérez Llorca anuncia un reforç de les inspeccions per a frenar els empadronaments irregulars

Juanfran Pérez Llorca anuncia en Les Corts un reforç de la coordinació i inspeccions per a controlar els empadronaments irregulars i vincula el fenomen a la immigració desordenada i a la falta de recursos estatals.

La Comunitat Valenciana registra una taxa d’assassinats masclistes per damunt de la mitjana espanyola

La Comunitat Valenciana acumula des de 2003 una taxa de 78,8 assassinats masclistes per milió de dones majors de 15 anys, per damunt de la mitjana estatal de 67,1. L'últim informe de l'Observatori del CGPJ i de la Delegació contra la Violència de Gènere alerta també de l'impacte de la violència vicària sobre menors.

Pérez Llorca justifica la comissió de servicis a la seua parella davant les acusacions de enchufismo

Juanfran Pérez Llorca defén la comissió de servicis per la qual la seua parella ha sigut contractada per la Diputació de València, mentres l'oposició denuncia un cas de enchufismo i nepotisme per l'increment salarial i les condicions del lloc.

La Comunitat Valenciana tanca 2025 com tercera destinació nacional amb 17 milions de viatges

La Comunitat Valenciana es consolida en 2025 com tercer destí dels viatgers espanyols, amb 17 milions de desplaçaments i 4.562 milions d'euros de gasto, en un context de menys viatges però major desemborsament.

Els propietaris de l’edifici incendiat en Campanar reclamen reobrir la causa després d’un nou informe pericial

La comunitat de propietaris de l'edifici incendiat en Campanar sol·licita reobrir la causa judicial secundant-se en un nou informe pericial que qüestiona la normativa aplicada i la seguretat de la façana.

Intervinguts 3.289 quilos de marihuana procedent del Canadà en el port de València

La Guàrdia Civil, la Policia Nacional i l'Agència Tributària confisquen en el port de València 3.289 quilos de marihuana ocults en un contenidor procedent del Canadà, en una operació que confirma una nova ruta d'entrada de drogues a la Unió Europea.