La Policia deté a dos homes amb drogues al Pirata Rock de Gandia

Agents de la Policia Nacional han detingut a Gandia en el primer dia de l'esdeveniment musical del festival Pirata Rock a dos homes de 30 i 32 anys, d'origen espanyol, com a presumptes autors d'un delicte contra la salut pública, després de ser sorpresos amb diferents substà ncies estupefaents entre les seues robes. A més portaven 360 euros ocults en un pot de cervesa preparat per a l'ocultació.

 

Els fets van ocórrer sobre les 12 de la nit quan els agents que prestaven servei en la zona d'acampada del Parc Ausiàs March, on hi ha allotjats més de quatre mil assistents a l'esdeveniment, van observar a dos homes amb gorra que rondaven als grups de persones allí concentrats.

 

Els agents els van identificar i després de realitzar-los un escorcoll superficial els van localitzar ocultes entre les seues pertinences vuit borses de, pel que sembla, marihuana amb un pes de 45,55 grams; una borsa amb, pel que sembla, haixix amb un pes de 9,51 grams; una borsa amb, pel que sembla, cocaïna, amb un pes de 6,59 grams i 60 euros.

 

A més, un d'ells portava una llanda de cervesa amb una aparença normal però van descobrir que tenia una tapa roscada en la part superior amb 360 euros en el seu interior. Els policies els van detenir com a presumptes autors d'un delicte contra la salut pública i van intervenir les substàncies estupefaents i diners localitzats.

 

En el marc del dispositiu de seguretat establit per la comissaria de Gandia participen 20 efectius dedicats a labors de prevenció de la seguretat ciutadana distribuïts en patrulles uniformades i de paisà, amb la participació específica de l'equip de seguretat privada de la comissaria i el suport de dos equips de la Unitat de Prevenció i Reacció de València. 

 

L'esdeveniment musical festival Pirata Rock se celebra a Gandia els dies 19, 20 i 21 de juliol en la zona d'acampada del Parc Ausiàs March, on hi ha allotjats més de quatre mil assistents a l'esdeveniment. Els detinguts, sense antecedents policials, han passat en el matí d'avui a disposició judicial.

Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

Un jutjat obliga a València a actuar contra el soroll dels festivals a la Ciutat de les Arts

Una sentència reconeix que el soroll dels festivals a la Ciutat de les Arts vulnera drets fonamentals dels veïns i ordena a l'Ajuntament adoptar mesures, inclosa la possible reubicació dels esdeveniments.

Ciutadans demana ser acusació popular en la causa de les vivendes protegides de la Platja de Sant Joan

Ciutadans sol·licita personar-se com a acusació popular en la investigació judicial per les presumptes irregularitats en l'adjudicació de vivendes de protecció pública a la Platja de Sant Joan, a Alacant.

Més de 550 corredors desafiaran les escales del Gran Hotel Bali en la Pujada Vertical

La XX Pujada Vertical al Gran Hotel Bali reunirà este dissabte a Benidorm a més de 550 esportistes, inclosos els millors especialistes del circuit mundial de carreres de gratacels.

València impulsa la recuperació dels seus ponts històrics i prioritza el de San José

L'Ajuntament de València aferma el pla de conservació dels cinc ponts històrics i concentra ara els treballs en el Pont de San José, on ja s'ha actuat en nou dels seus tretze arcs.

L’alberg i centre d’experiències mediterrànies de Tabarca reobri amb nova oferta sostenible

L'alberg i centre d'experiències mediterrànies de l'illa de Tabarca reobri després d'una renovació sostenible, amb tallers gastronòmics, rutes guiades i activitats astronòmiques per a desestacionalitzar el turisme en la Costa Blanca.

Awa Fam afronta la Copa de la Reina centrada en el València Basket malgrat la seua condició de possible número u del draft WNBA

Awa Fam, interior del València Basket i una de les grans favorites al número u del draft de la WNBA, afronta la Copa de la Reina centrada en ajudar al seu equip i no a millorar la seua posició en el sorteig estatunidenc.

La Comunitat Valenciana es consolida com a gran node logístic europeu amb el nou centre de JYSK a Almenara

La Generalitat destaca a la Comunitat Valenciana com a gran node logístic i industrial europeu gràcies a la inversió de 300 milions d'euros de JYSK en un macrocentre a Almenara, que generarà més de 250 ocupacions i reforçarà la xarxa de distribució a Espanya, Portugal i el Marroc.

L’alta velocitat Madrid-València reduïx la velocitat en un tram de Tarancón per problemes en la via

La línia d'alta velocitat Madrid-València manté limitada la velocitat en un tram de 163 metres a l'altura de Tarancón per problemes en el carril, amb impacte mínim en els temps de viatge, segons Adif.