Un jove de Castelló acaba molt greu després d’una brutal baralla a les portes d’una discoteca

Un jove ha sigut detingut per agents de la Policia Nacional per presumptament haver ferit un altre propinant-li diversos talls a Castelló. El jove va resultar ferit de gravetat el passat 23 de desembre després d'una forta baralla a les portes d'una discoteca de la localitat. El jove de 25 anys ha hagut de ser intervingut quirúrgicament en tres ocasions en les últimes hores i ha rebut fins a 23 punts de sutura en la cara després de sofrir una terrible agressió amb arma blanca a l'eixida d'una discoteca en el carrer Lagasca. Els fets van ocórrer de matinada a les 6.30 hores el passat dia 23 quan un altre jove el va agredir esperant-lo a l'eixida de la discoteca, segons sembla sense una discussió prèvia. L'agressor coneixia a la víctima i tenien amics en comú. Segons ha transcendit el germà de l'atacant va presenciar l'agressió i havia sopat amb la víctima eixa mateixa nit en motiu del seu aniversari.

  

 

Últimes notícies

Iniciativa-Compromís renova la seua adreça i tria a Carles Esteve com a nou portaveu

Iniciativa-Compromís celebra el seu 7é Congrés a València, tria a Carles Esteve com a nou portaveu, renova la seua adreça i llança a Mónica Oltra com a candidata a l'Alcaldia de València.

La Processó del Perdó reforça el lideratge femení en la Setmana Santa Marinera

La delegada del Govern en la Comunitat Valenciana, Pilar Bernabé, destaca el pes majoritari de les dones en la Germanor del Santíssim Crist del Perdó com a mostra que tradició, evolució i igualtat avancen de la mà.

Pilar Bernabé celebra el retorn de Mónica Oltra i el veu com una bona notícia per a la política

Pilar Bernabé valora el retorn de Mónica Oltra a la primera línia com una bona notícia per a la política i per a articular tota l'esquerra a València.

El València Basket doblega al Casademont Zaragoza i es fica en la final de la Copa de la Reina

El València Basket s'imposa per 72-82 al Casademont Zaragoza en una semifinal amb aroma a final i barallarà pel seu segon títol consecutiu de la Copa de la Reina.

Mónica Oltra anuncia el seu retorn per a competir per l’Alcaldia de València

Mónica Oltra anuncia la seua tornada a la primera línia política i confirma que es presentarà com a candidata a l'Alcaldia de València en les pròximes eleccions municipals, després de quatre anys de silenci marcats per la seua causa judicial.

Nova manifestació a València per a exigir que Mazón deixe el seu escó per la dana

Una marxa recorre el centre de València per a reclamar que Carlos Mazón renuncie a la seua acta de diputat per la gestió de la dana i comparega davant la jutgessa de Catarroja.

Mónica Oltra trenca el seu silenci i anuncia que es presenta a l’Alcaldia de València

Mónica Oltra posa fi a quasi quatre anys de silenci polític i anuncia que serà candidata a l'Alcaldia de València per Iniciativa-Compromís després del seu processament judicial encara pendent de juí.

Mónica Oltra anuncia la seua tornada a la política per a optar a l’Alcaldia de València

Mónica Oltra anuncia el seu retorn a la primera línia política i confirma que es presentarà a l'Alcaldia de València en les pròximes eleccions municipals, després de quatre anys quasi en silenci i amb un juí oral pendent.