17.3 C
València
Dimarts, 13 maig, 2025

Un incendi obliga a rescatar a tres persones a Ayora

Una patrulla de Guàrdia Civil, va rescatar en el diumenge d'ahir, 10 de desembre, a tres persones de la seua casa que estava patint un incendi. Després de rebre un avis d'incendi al carrer de Manuel Reig. Una manta que estava en contacte amb una estufa de gas butà en un dormitori, va ser el motiu que va provocar este incendi segons les primeres hipòtesis de la Guàrdia Civil. Els fets van ocórrer vora les 9.30 hores del diumenge. Quan va arribar la Guàrdia Civil, la casa estava plena de fum i al seu interior hi havia un home i dos dones, una d'elles amb minusvalidesa psíquica i altra amb discapacitat física que li obligava a utilitzar una cadira de rodes segons informa el diari 'Las Provincias'.

Últimes notícies

L’Associació de Discoteques de València exigeix la revisió de l’horari de tancament dels pubs pactat per PP i Vox

L'Associació de Discoteques de València alerta sobre les conseqüències negatives de l'ampliació de l'horari de tancament dels pubs acordada pel PP i Vox, destacant l'impacte econòmic i social que pot provocar.

Jove Ferit en un Incendi en un Habitatge de Gandia

Un adolescent de 16 anys ha estat hospitalitzat per inhalació de fum a causa d'un incendi en un habitatge de Gandia a la matinada del dimarts.

El Consell aprova una reforma clau per a reforçar l’autonomia del fiscal general

El Govern espanyol presenta una reforma històrica que allunya el mandat del fiscal general de l'Estat de les legislatures, amb l'objectiu de reforçar la seva independència i respondre a les recomanacions europees.

Hisenda subhasta l’edifici del carrer Barcelonina, vinculat al València CF

La Generalitat de València inicia la subhasta d'un edifici emblemàtic al carrer Barcelonina amb un preu inicial de 1,3 milions d'euros. L'immoble, relacionat amb la fundació del València CF, no té ús públic actualment i es busca optimitzar recursos.

Desmantellament d’una gran plantació de marihuana a Xirivella: detingut un home de 24 anys

Agents de la Policia Nacional han desmantellat una plantació de marihuana amb 851 plantes en una nau industrial de Xirivella, detinguent un home com a presumpte responsable del cultiu i de la defraudació de fluid elèctric.

L’incendi de vegetació a Oriola Costa extingit després de gairebé 48 hores de preocupació

Els Bombers del Consorci Provincial d'Alacant han extingit un incendi a Oriola Costa, que havia obligat a activar el Pla Especial d'Incendis Forestals. L'incendi va afectar una zona de vegetació a prop de zones urbanes.

Previsió meteorològica a la Comunitat Valenciana: possibles ruixats amb tempesta i granís xicotet

La previsió meteorològica per hui a la Comunitat Valenciana indica un cel majoritàriament nublat amb la possibilitat de ruixats i tempesta a l'interior, així com un ascens de les temperatures mínimes a la zona de València.

Associacions de Víctimes de la Dana Gestionen Suport Europeu per a la Recuperació

Les associacions de víctimes de la devastadora dana del 29 d'octubre busquen suport a Brussel·les amb reunions clau amb líders europeus per a assegurar la reconstrucció i la creació d'un comitè de seguiment.