19.2 C
València
Dilluns, 3 novembre, 2025

Les Corts se solidaritzen amb la xiqueta assassinada en Alzira

Degut a l'horrible crim perpetrat el passat diumenge, 12 de novembre a Alzira, el ple de les Corts ha començat hui amb tres minuts de silenci en senyal de «rebuig i condemna i acompanyament en el dol de la família» de la xiqueta de dos anys assassinada pel seu pare amb un ganivet. El crim de la menor ha commocionat a tots a causa de la seua violència, i recentment s'ha pogut conéixer la decisió de la jutgessa sobre este cas en el qual la família de la menor es troba en estat de shock encara. Els diputats autonòmics i els membres del Consell presents en l'Hemicicle s'han posat en peu, entre ells el president de la Generalitat Ximo Puig i la vicepresidenta Mònica Oltra, i han guardat un respectuós silenci durant uns minuts.

Últimes notícies

L’esquerra càrrega contra Mazón després de la seua dimissió: Rufián la qualifica de ‘covard, fal·laç i perversa’

Rufián ha liderat les crítiques després de la renúncia del president valencià i dirigents de Podemos, IU i Comuns han exigit més responsabilitats i eleccions.

Feijóo defén la dimissió de Mazón i exigix un relleu ràpid en la Generalitat

Feijóo ha recolzat la dimissió de Carlos Mazón, que atribuïx a un desgast després de la DANA, i ha demanat un relleu àgil en Les Corts. També ha assenyalat al Govern central per no declarar l'emergència nacional.

Zapatero defén convocar eleccions a la Comunitat Valenciana i demana repensar el model davant emergències

L'expresident ha demanat eleccions després de la dimissió de Carlos Mazón i ha plantejat reforçar l'UME i les telecomunicacions per a afrontar emergències greus.

Mazón admet errors en la dana i descarta càlcul polític després de dotze mesos ‘duríssims’

El president ha reconegut fallades el dia de la dana, nega mala fe o càlcul polític i afirma que, després de dotze mesos 'duríssims', ni ell ni la seua família estan preparats per a continuar.

Mazón anuncia la seua dimissió com president i demana a les Corts triar nou líder

Carlos Mazón ha anunciat la seua dimissió un any després de la DANA que va deixar 229 morts. Admet errors, denuncia falta de suport del Govern i reclama a les Corts responsabilitat per a triar nou president.

Sara Sorribes torna a les pistes després de prioritzar la seua salut mental

L'espanyola ha fixat el seu retorn per al 17 de novembre després d'una aturada de diversos mesos. Torna amb una mirada més calmada i amb l'objectiu de gaudir en la pista.

Feijóo avala la dimissió de Carlos Mazón: ‘És una decisió correcta’

Feijóo ha recolzat este dilluns la renúncia de Carlos Mazón i l'ha presentada com una lliçó de responsabilitat. Assegura que el dirigent ha assumit els seus errors.

Zapatero defén eleccions en la Generalitat i demana repensar el model d’emergències

Zapatero s'ha mostrat partidari de convocar eleccions a la Comunitat Valenciana després de la dimissió de Carlos Mazón i ha demanat revisar el sistema d'emergències. També ha proposat reforçar l'UME i millorar les telecomunicacions.