Més de 500 famosos col·laboren amb la valenciana Junts per la Vida per a portar a mares i xiquets d’Ucraïna

Ejemplo de shortcode con estilo
Rostres com Alaska, Mario Vaquerizo, Chenoa, Pau Gasol o Fernando Cayo participen donant a aquesta ONG part del que obtenen dels vídeos personalitzats que fan a través de Cameo

Més de 500 rostres coneguts en l’àmbit nacional s’han unit per a recaptar fons per a l’ONG valenciana Junts per la Vida, a través de la plataforma de vídeos personalitzats de famosos, Cameo. Alaska, Mario Vaquerizo, Chenoa, Beret, Pau Gasol, Feliciano López, Pedro Aguado o Fernando Cayo són alguns dels famosos que posen cara a l’esperit solidari de les celebrities en ajuda dels més desfavorits.

Els famosos donaran als afectats per la guerra entre Rússia i Ucraïna gran part dels beneficis que obtinguen dels vídeos personalitzats que fan a través de la plataforma de cara al Dia de la Mare.

A més del recaptat pels famosos que participen en la iniciativa, Cameo donarà part del total de sol·licituds rebudes durant les dues pròximes setmanes.

L’organització, sense ànim de lucre, utilitzarà els fons per a secundar diferents projectes que ofereixen ajuda i serveis d’atenció primària a mares i xiquets que es veuen forçats a deixar enrere el seu país, sobretot d’aliments, material de primers auxilis i medicines.

Participen en aquesta iniciativa rostres nacionals entre els quals es troben Chenoa, Beret, Juan Magán, una de les parelles més icòniques d’Espanya Alaska i Mario Vaquerizo, els tennistes Feliciano López o Pablo Andújar o actors com Mónica Pont o alguns protagonistes de la reeixida sèrie La Casa de Paper com Enrique Arce, Fernando Cayo o Rober Dragos.

Cameo i Junts per la Vida treballen junts per a ajudar als més desfavorits a causa de l’actual guerra entre Ucraïna i Rússia i poder assistir a totes les mares, àvies i nens que ho han passat i continuen passant tan malament en aquests moments.

En la plataforma es pot trobar el catàleg de famosos que participen en aquesta iniciativa, perquè els seus fans reserven vídeos per a ells mateixos o per a regalar aquests dies de cara a les felicitacions pel Dia de la Mare. Algunes estrelles poden estar disponibles només per a determinades quantitats i la campanya, que, de moment, estarà activa durant el mes d’abril.

Més sobre Junts per la Vida

La Fundació Junts Per la Vida va ser la primera ONG espanyola amb presència a la frontera de Polònia i Ucraïna des del principi de la invasió russa, en Przemysl. Allí un equip de voluntaris amb la presidenta Clara Arnal, col·laboren en l’evacuació de refugiats, els atenen, i organitzen el seu trasllat amb autobús, a més de coordinar l’ajuda humanitària.

També ajuden als desplaçats que decideixen quedar-se prop del seu país. Per a això recentment ha posat en marxa un centre d’acolliment i allotjament transitori segur a la frontera per a unes 50 mares ucraïneses amb els seus fills. Un altre equip de voluntaris a València (on té la seu l’ONG) i Alacant, organitza la recepció, acolliment familiar i allotjament dels quals arriben, i la seua posterior atenció.

Últimes notícies

Toñi García reclama justícia per les víctimes de la dana de 2024

Toñi García, que va perdre el marit i la filla en la dana de 2024, manté la seua lluita per les víctimes i critica la gestió d’aquella emergència.

La vaga de maquinistes de Renfe reduïx els servicis d’este dijous amb mínims del 50 % al 75 % en Rodalia

L’aturada de 24 hores reclama millores de seguretat i acords pendents, mentre la companyia advertix de possibles alteracions inclús en trens inclosos en els mínims

Esqueixos de la figuera de Miguel Hernández perquè la seua poesia continue viva

La UMH ha distribuït esqueixos de la figuera centenària de Miguel Hernández, que ja creixen en institucions i cases particulars de diversos punts.

Detingut el menor creador del canal ‘Blocus Vlc’ que incitava a saquejar a València

El menor de 17 anys ha sigut detingut com a presumpte autor de diversos delictes i creador dels canals Blocus Vlc, en els quals instigava a saquejar comerços de València el dissabte 31.

Oratge estable este dijous a la Comunitat, amb un ascens de les màximes a l’interior

Este dijous predominarà el cel poc ennuvolat, amb boirines i bancs de boira matinals a l’interior de Valencia i Alicante. Les màximes pujaran a l’interior de Valencia; divendres s’esperen pluges al litoral.

El centre de control no avisa cap dels dos trens que l’AVE avança cap a l’Iryo detingut

Les gravacions recullen l’ordre de continuar amb normalitat després de la fallada del sistema de seguretat i els avisos de la maquinista de l’Iryo, que continuava detinguda

La Conselleria de Justícia passa a denominar-se Conselleria de Serveis Socials i Justícia

La Conselleria de Justícia ha assumit Serveis Socials i passa a tindre quatre secretaries autonòmiques. El Consell queda amb deu conselleries.

La vivenda puja un 18,2 % a la Comunitat Valenciana i les compravendes cauen un 14 %

El preu de la vivenda ha pujat un 18,2 % a l’agost a la Comunitat Valenciana, mentre les compravendes han caigut un 14 % i les hipoteques, un 2,3 %.