31.8 C
València
Dilluns, 23 juny, 2025

Dos persones detingudes per segrest a Borriana

La Guàrdia Civil ha detingut a dos persones com a presumptes autors d’un delicte de segrest a Borriana.

El dia 25 d’abril es va presentar denúncia en dependències dels Mossos d’Esquadra de la Unitat Central de Segrestos i Extorsions de Barcelona, on una persona comunicava que havia rebut una trucada del seu fill que residia a Borriana, dient-li que es trobava segrestat i retingut en una masia prop d’aquesta localitat, i estava sent amenaçat pel pagament d’un deute de 500 euros.

- Advertisement -Telegram València Diari

La Unitat Orgànica de Policia Judicial de la Guàrdia Civil de Castelló amb les dades aportades pels Mossos d’Esquadra, va iniciar les gestions per a l’obtenció d’indicis sobre la ubicació del possible lloc on havia de realitzar-se els pagaments exigits pels segrestadors.

Després de sotmetre a vigilància dels llocs que pogueren tindre relació amb el succés, en un d’ells es va detectar a la víctima franquejada per dos individus que es dirigien a un lloc que podria ser on hauria de produir-se la transacció, per la qual cosa, en una ràpida actuació policial es va aconseguir la seua immobilització i detenció dels segrestadors i l’alliberament de la víctima sense resultar lesionat cap dels intervinents.

Les diligències instruïdes juntament amb els detinguts han sigut entregades en els Jutjats de Vila-real en funcions de guàrdia.

L’actuació ha sigut realitzada per efectius de la Unitat Orgànica de Policia Judicial de la Guàrdia Civil de Castelló.

Últimes notícies

Avís groc per altes temperatures de fins a 38 graus a València i Alacant

L'Agència Estatal de Meteorologia (Aemet) activa avís groc per temperatures de fins a 38 graus a l'interior sud de València i 36 graus en el litoral sud d'Alacant i València.

València prepara un operatiu de 700 persones per a seguretat i neteja en la Nit de Sant Joan

L'Ajuntament de València organitza un desplegament amb més de 700 persones per a garantir la seguretat i neteja durant la Nit de Sant Joan a les platges de la ciutat.

La Generalitat Valenciana assegura pagaments regulars a farmàcies des de juliol i exigix activació urgent del FLA extra

La Generalitat Valenciana informa que a partir de juliol es restabliran els pagaments regulars a les farmàcies. Reclama al Govern central activar urgentment el FLA extra per a cobrir deute històric i garantir la sostenibilitat del sistema.

Comencen al juliol les obres d’ampliació de l’Hospital Doctor Peset amb una inversió de 5,2 milions

Les obres per a ampliar i reformar les urgències generals de l'Hospital Universitari Doctor Peset arrancaran a la fi de juliol. El projecte, amb un pressupost de 5,2 milions d'euros i una duració de 18 mesos, augmentarà l'espai i millorarà la funcionalitat de les instal·lacions.

CCOO i UGT enfortixen la seua unitat per a exigir normalització del diàleg social al Consell

Les organitzacions sindicals CCOO-PV i UGT-PV reforcen la seua unitat per a exigir al Consell de Carlos Mazón l'increment salarial, reducció de jornada i una normalització del diàleg social en sectors clau de la Comunitat Valenciana.

Cinema Jove aconseguix l’equador de la seua 40a edició amb les estrenes ‘Honeymoon’ i ‘The Botanist’

El Festival Internacional de Cinema de València Cinema Jove celebra la seua 40a edició amb destacades estrenes com 'Honeymoon' d'Ucraïna i 'The Botanist' de la Xina, ampliant el panorama del cinema jove amb noves perspectives i temàtiques actuals.

El Vila-real ret homenatge a Jaume I amb la seua nova segon equipament per a la temporada 2025-26

El Vila-real CF presenta el seu segon equipament per a la temporada 2025-26, que homenatja el rei Jaume I, fundador de Vila-real, amb un disseny beix i granat confeccionat amb polièster reciclat.

La moda infantil evoluciona cap a teixits orgànics, tons pastel i estil liberty

La moda infantil per als pròxims anys s'orienta cap a materials sostenibles com a teixits orgànics, colors pastel i estampats liberty, amb un fort creixement en exportacions.