Retiren un fàrmac per a la hipertensió en detectar impureses en els límits establits

El ministeri de Sanitat ha llançat una alerta a través de l’Agència Espanyola de Medicaments i Productes Sanitaris (AEMPS) en la qual comunica la retirada del fàrmac Acuprel, unes pastilles receptades a pacients amb hipertensió i a persones que pateixen una tensió arterial elevada.

Pel que sembla s’han detectat una quantitat d’impureses en el medicament superior a la permesa. Per això, des de la AEMPS han alertat a tots els consumidors i se’ls ha demanat que en cas de tindre un dels lots defectuosos, que acudisquen a la farmàcia per a retornar-ho i allí rebran els diners del medicament.

Lots i dates de caducitat

ACUPREL 20 mg COMPRIMITS RECOBERTS AMB PELICULA, 28 comprimits (NR: 59082, CN: 725150)

Lot: DT1726, data de caducitat 30/04/2023
Lot: EP6755, data de caducitat 30/09/2023
Lot: FF8049, data de caducitat 30/09/2023
Lot: FJ7223, data de caducitat 30/09/2023
Lot: FM6653, data de caducitat 30/09/2023

ACUPREL 40 mg COMPRIMITS RECOBERTS AMB PELICULA, 28 comprimits (NR: 61710, CN: 667964)

Lot: CY1994, data de caducitat 30/09/2022
Lot: DT1722, data de caducitat 30/09/2022
Lot: EM1564, data de caducitat 31/12/2022
Lot: FA3732, data de caducitat 31/12/2022
Lot: FJ1093, data de caducitat 30/04/2024

ACUPREL 5 mg COMPRIMITS RECOBERTS AMB PELICULA, 60 comprimits (NR: 59081, CN: 731919)

Lot: FF2036, data de caducitat 31/05/2024

Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

Redó i Morant se citen a València amb les dones vetades en la confraria de Sagunt

Les ministres Ana Redondo i Diana Morant es reunixen a València amb representants del col·lectiu Setmana Santa Inclusiva després de la negativa de la Confraria de la Puríssima Sang de Sagunt a admetre dones, una decisió que pot tindre conseqüències legals i turístiques.

Rajoy elogia la sensatesa de Pérez Llorca i la seua gestió al capdavant de la Generalitat

Mariano Rajoy presenta a Torrent el seu llibre 'L'art de governar' i reivindica la sensatesa i moderació de Juanfran Pérez Llorca al capdavant de la Generalitat, en un acte centrat en la defensa de la democràcia i les bones pràctiques de govern.

Detingut un aficionat del Múrcia per una brutal pallissa a un seguidor de l’Hèrcules després del partit

La Policia Nacional ha arrestat a Alacant a un jove de 29 anys, seguidor del Real Murcia, per la seua presumpta participació en la pallissa a un aficionat de l'Hèrcules després del partit del 15 de març.

Un jutjat obliga a València a actuar contra el soroll dels festivals a la Ciutat de les Arts

Una sentència reconeix que el soroll dels festivals a la Ciutat de les Arts vulnera drets fonamentals dels veïns i ordena a l'Ajuntament adoptar mesures, inclosa la possible reubicació dels esdeveniments.

Ciutadans demana ser acusació popular en la causa de les vivendes protegides de la Platja de Sant Joan

Ciutadans sol·licita personar-se com a acusació popular en la investigació judicial per les presumptes irregularitats en l'adjudicació de vivendes de protecció pública a la Platja de Sant Joan, a Alacant.

Més de 550 corredors desafiaran les escales del Gran Hotel Bali en la Pujada Vertical

La XX Pujada Vertical al Gran Hotel Bali reunirà este dissabte a Benidorm a més de 550 esportistes, inclosos els millors especialistes del circuit mundial de carreres de gratacels.

València impulsa la recuperació dels seus ponts històrics i prioritza el de San José

L'Ajuntament de València aferma el pla de conservació dels cinc ponts històrics i concentra ara els treballs en el Pont de San José, on ja s'ha actuat en nou dels seus tretze arcs.

L’alberg i centre d’experiències mediterrànies de Tabarca reobri amb nova oferta sostenible

L'alberg i centre d'experiències mediterrànies de l'illa de Tabarca reobri després d'una renovació sostenible, amb tallers gastronòmics, rutes guiades i activitats astronòmiques per a desestacionalitzar el turisme en la Costa Blanca.