21.9 C
València
Dilluns, 12 maig, 2025

Paz Padilla torna a Mediaset mesos després del seu polèmic acomiadament

L’acomiadament de Paz Padilla fa uns mesos va ser sens dubte un dels més polèmics de la temporada. Es va anar per la porta de darrere i defenestrada per Mediaset després d’abandonar ‘Sálvame’, on portava 13 anys treballant, abans de la finalització del programa després d’una acalorada discussió amb Belén Esteban.

Mesos després, Mediaset feia públic i oficial l’acomiadament de la presentadora a qui acusaven d’haver deixat el seu lloc de treball dos hores abans del que és degut.

- Advertisement -Telegram València Diari

Mediaset va al·legar en el seu acomiadament “incompliment de les seues obligacions” i Paz Padilla va interposar una demanda al grup mediàtic per acomiadament improcedent. Hui s’havia d’haver celebrat el judici, després de ser ajornat el maig passat, però ni s’han obert les portes de la sala: Mediaset ha anunciat que reprén el contracte amb Paz Padilla en els mateixos termes que tenia abans del seu acomiadament.

Segons un comunicat de Mediaset, “Mediaset España ha acordat amb Paz Padilla reprendre la seua relació contractual en els mateixos termes en els quals estava aquest contracte que li unia a la companyia”.

A més, afigen que “la incorporació de l’actriu i presentadora no es produirà de manera immediata, sinó en finalitzar una sèrie de compromisos professionals adquirits en aquests últims mesos”.

Paz Padilla ha estat vinculada a Mediaset España en diferents formats, des de ‘Crónicas marcianas’, passant per ‘Hola, hola, hola’, ‘Got Talent’, ‘A simple vista’, ‘La que se avecina’ o ‘Sálvame’, programa aquest últim en el qual ha romàs una llarga etapa compresa entre 2009 i 2022.

Últimes notícies

Associacions de Víctimes de la Dana Gestionen Suport Europeu per a la Recuperació

Les associacions de víctimes de la devastadora dana del 29 d'octubre busquen suport a Brussel·les amb reunions clau amb líders europeus per a assegurar la reconstrucció i la creació d'un comitè de seguiment.

Nova convocatòria de manifestació contra el president Mazón el 29 de maig

Entitats socials de la Comunitat Valenciana organitzen una nova manifestació contra Carlos Mazón el 29 de maig, coincidint amb l'aprovació dels pressupostos de la Generalitat.

Hamàs allibera l’ostatge Edan Alexander després de 19 mesos de segrest

Després de 19 mesos de segrest, Hamàs allibera Edan Alexander, un ostatge israelià-nord-americà, en el context d'unes negociacions complexes i preocupacions sobre la seguretat dels altres ostatges.

Vox Decideix Abandonar el Govern d’Almassora per la Controvèrsia amb els Regidors No Adscrits

Vox ha anunciat que deixarà el govern d'Almassora arran de la decisió del PP de mantenir els regidors no adscrits. Llanos Massó, presidenta de Vox a Castelló, critica la postura de l'alcaldessa.

Mercé Viana, la Revista Camacuc i Nel·lo Pellisser: Premi Vicent Ventura 2025

L'Aula Magna de La Nau acollirà el lliurament del Premi Vicent Ventura 2025 a Mercé Viana, la Revista Camacuc i Nel·lo Pellisser, destacant la contribució a la cultura i la llengua catalanes.

Les platges del sud de València mantindran la seva evolució gràcies a la regeneració del 2023

El subdelegat del Govern a València, José Rodríguez, confirma que les platges del sud continuen la seva evolució prevista després de la regeneració realitzada al 2023 amb una inversió de 30 milions d'euros, amb una disminució de 8 metres a l'arena mesurada recentment.

València activa un innovador escut preventiu contra incendis a Devesa-Albufera

L'Ajuntament de València inicia una prova pilot per aplicar productes agents retardants a Devesa-Albufera amb l'objectiu de millorar la seguretat contra incendis forestals.

La Generalitat i la Diputació creen una comissió mixta per a la reconstrucció i criden al Govern a participar

La Generalitat i la Diputació de València creen una comissió mixta per coordinar accions de reconstrucció després de la dana, amb una crida al Govern per a sumar-se a aquesta iniciativa. Carlos Mazón destaca la importància de l'acceleració de les accions i la coordinació amb l'Estat.