16 C
València
Dimarts, 23 desembre, 2025

El presentador Santi Millán, víctima de la filtració d’un vídeo sexual

Santi Millan, presentador de ‘Got Talent España’, s’ha convertit sense voler en trending topic, perquè ha sigut víctima d’una filtració d’un vídeo sexual en xarxes socials, alguna cosa que pot costar una cita amb la justícia a qui ho haja filtrat.

En les últimes hores, ha corregut com la pólvora el vídeo en qüestió, on el comediant, de 53 anys, apareix al costat d’una dona en el llit mantenint relacions sexuals.

En l’enregistrament, de poc més d’un minut de duració, es comprova que el vídeo està gravat pel mateix actor, qui subjecta el telèfon en manera selfie. Es desconeix la identitat de la dona.

El show man no ha volgut fer declaracions, però sí que ha sigut contundent a ‘ABC’ “la notícia ací és que s’ha comés un delicte”.

El que és clar és que es tracta d’un assetjament viral, la difusió, divulgació, revelació o cessió d’un vídeo privat és un delicte que comporta pena de tres mesos a un any o multa de sis a dotze mesos “si menyscaba greument la intimitat de la persona”, com és el cas.

El seu nom ja és tendència en xarxes socials i són molts els usuaris que ja comenten els fets a través de plataformes com Twitter o Instagram.

Últimes notícies

PSPV i EUPV demanen la dimissió de l’alcalde de Jérica imputat per agressió sexual a menors

PSPV-PSOE i EUPV han exigit la dimissió de l'alcalde de Jérica, Jorge Peiró, imputat per una presumpta agressió sexual a dos menors, i han demanat al PP actuar. Reclamen claredat sobre quan es va conéixer la investigació i proposen un ple extraordinari per a abordar la crisi.

PP i Vox aproven el pressupost de Castelló per a 2026: més de 253 milions

El ple municipal ha validat els comptes de 2026, per damunt de 253 milions, amb la majoria de PP i Vox i el rebuig de PSPV-PSOE i Compromís. L'oposició ha qüestionat previsions i implementació.

L’Audiència de València rebutja imputar al president de la CHJ en la causa de la DANA

L'Audiència de València ha confirmat la negativa de la jutgessa a investigar al president de la CHJ en la causa per la DANA. El tribunal centra la responsabilitat en els qui van dirigir l'emergència i en l'ús d'alertes i informació disponible.

El Govern destina 42,6 milions a regenerar platges valencianes

El Miteco finançarà obres per 42.659.244,47 euros per a revertir la regressió costanera en diversos trams del litoral valencià. El contracte ja s'ha firmat.

Dos morts i un ferit greu després d’una pallissa en la pedania de la Marina, a Elx

Dos hòmens han mort i un tercer està greu després de ser apallissats en la pedania il·licitana de la Marina. Els sospitosos seguixen tancats en una vivenda voltada per la Guàrdia Civil.

Víctimes de la dana i entitats entreguen carbó en Les Corts i criden a la protesta contra Mazón i el seu Govern

Col·lectius de víctimes i entitats socials han entregat carbó en Les Corts per a Mazón, Pérez Llorca i el seu Govern i han anomenat a una nova manifestació a València.

Dos morts i un ferit greu després d’una pallissa en la pedania de La Marina (Elx)

Dos hòmens han mort i un tercer està greu després de ser apallissats en La Marina, pedania d'Elx. La Guàrdia Civil a prop una vivenda amb dos sospitosos dins.

Pérez Llorca demana canvis normatius per a accelerar la recuperació i avisa que la comissió mixta no bastarà sense compromís del Govern

Pérez Llorca ha reclamat canvis normatius per a agilitzar la reconstrucció després de la DANA i ha advertit que la comissió mixta serà inútil sense compromís del Govern. Ha posat com a exemple els ponts locals, que la Generalitat ha tramitat per emergència, mentres uns altres avancen a diferents velocitats.