Mastodon
25.9 C
València
Dilluns, 15 setembre, 2025

Pepe Navarro es posa en contacte amb el seu fill Alejandro Reyes

S’obri un nou capítol en la història de Pepe Navarro i Alejandro Reyes, el fill d’Ivonne Reyes que la Justícia va reconéixer també com el del presentador, després que aquest es negara en diverses ocasions a sotmetre’s a una prova d’ADN.

En les seues últimes aparicions en televisió o davant els mitjans, el periodista es va mostrar disposat, aquesta vegada sí, a realitzar-se el test que determinaria per fi si és o no el pare biològic del jove, amb el qual, per cert, mai havia mantingut una presa de contacte.

‘El programa de Ana Rosa’ ha mostrat en exclusiva el burofax que Pepe Navarro ha enviat a Alejandro Reyes, fill d’Ivonne. El periodista respon a les declaracions que el seu fill va realitzar de manera pública en televisió i li ofereix dos opcions sobre el seu futur.

El presentador va aconseguir enviar un burofax i així fer arribar de manera definitiva la carta personal que Pepe Navarro ha escrit al fill d’Ivonne Reyes: “Estimat Alejandro, t’escric aquesta carta després de llegir la teua entrevista i lamente moltes coses que dius sobre mi…“.

Sense ànim de polemitzar amb tu, no puc deixar passar els oferiments que de manera pública fas en ella, en nom de la veritat que des de fa tant de temps perseguisc i que tu hauries de perseguir“, diu sobre les paraules d’Alejandro.

En el document, segons el narrat en el matinal de Telecinco, el que fora presentador de “Esta noche cruzamos el Mississipí” ofereix a Alejandro Reyes sotmetre’s a una prova d’ADN fins a tres clíniques diferents: una triada pel jove, una altra per ell, i una altra per un tercer totalment alié i “neutral a tot això”, ha explicat una redactora.

A més, en un altre apartat del burofax, Pepe Navarro convida a Alejandro Reyes a renunciar a la part de l’herència que, com a fill seu, li correspondria legalment una vegada que morira el presentador. Va ser ell propi jove qui va assegurar en un programa de televisió que no necessitava ni volia res del seu pare, i ara ell li insta a reafirmar-se en les seues paraules de manera legal.

S’ofereix a acudir al costat d’ell a un notari per a fer que, el dia que ell falte, doncs que no tinga accés a tot el seu patrimoni”, ha assenyalat la mateixa redactora de ‘El programa de Ana Rosa’.

Aquesta última informació arriba poc després de conéixer-se que Ivonne Reyes va perdre la seua demanda per amenaces i assetjament contra Pepe Navarro. La veneçolana es va reconéixer “afonada” després de conéixer la sentència.

Últimes notícies

Marcelino reivindica l’ambició del Vila-real i recolza a Partey abans del Tottenham

El tècnic del Vila-real assegura que l'equip arriba amb il·lusió de guanyar en el seu debut europeu i defén la presumpció d'innocència de Thomas Partey.

Foyth assenyala el debut davant el Tottenham com una gran oportunitat

El defensa del Vila-real, ex del club londinenc, anticipa un partit molt físic en la primera jornada i reclama confiança en les pròpies virtuts. Considera clau arrancar el camí europeu amb bon peu.

La Xarxa per Palestina alça el seu tancament en la UV després d’un acord amb el rectorat

El node valencià de la Xarxa Universitària per Palestina posa fi al tancament en La Nau després de firmar amb la Universitat de València un acord amb seguiment i mesures. El pacte inclou condemna, revisió de col·laboracions i un grup de treball mensual.

Detinguda una cuidadora per estafar més de 30.000 euros a una anciana a Calp

Una dona de 46 anys va ser arrestada per usar sense permís la targeta de l'anciana a la qual atenia. La Guàrdia Civil li atribuïx més de 40 extraccions nocturnes.

El Consell entregarà a la jutgessa els recursos periodístics del Cecopi si els sol·licita

Emergències garantix que, si la jutgessa ho requerix, posarà a disposició els recursos periodístics gravats en el Cecopi el 29 d'octubre, dia de la dana. S'insistix que no existix una gravació oficial de la reunió.

El BOE publica el conveni del torró i massapans 2025 amb pujada salarial del 3% retroactiva

Les taules salarials del conveni estatal del torró i massapans per a 2025 fixen una alça del 3% amb efectes des de l'1 de gener. Hi haurà ajust per IPC de fins a 1 punt.

Donya Sofia recolza a Elx un congrés amb els últims avanços en malalties neurodegeneratives

La reina Sofía ha inaugurat a Elx el Congrés Internacional sobre Malalties Neurodegeneratives, que reunix fins al dia 18 a una trentena d'experts. El fòrum aborda avanços en biomarcadores, teràpies gèniques, neuroimatgeria i enfocament sociosanitari.

El Consell demana a la DGT un tràmit extraordinari per a donar de baixa cotxes desapareguts per la DANA

El Consell sol·licita un procediment extraordinari per a donar de baixa definitiva vehicles arrossegats per la DANA del 29 d'octubre i que els seus titulars conserven ajudes i indemnitzacions.