27.6 C
València
Divendres, 6 juny, 2025

María del Monte es casa amb la seua nóvia, Immaculada Casal a Sevilla

María del Monte i Immaculada Casal estan de celebració. La parella, que porta 23 anys de feliç amor, s’ha donat el ‘sí, vull’ a Sevilla, tal com ha informat aquest diumenge Miguel Frigenti i ha confirmat després el programa ‘Fiesta’.

A pesar que la parella va contraure matrimoni el mes de juliol passat, aquesta setmana han celebrat la seua unió en un conegut hotel de Sevilla al costat dels seus familiars i amics més íntims.

- Advertisement -Telegram València Diari

Una festa a la qual només ha acudit un grup reduït de persones, els amics i familiars més pròxims. Això sí, Antonio Tejado, el conegut nebot de la cantant, no hauria sigut convidat a l’esdeveniment, segons l’espai de Mediaset.

Declaració d’amor

Encara que la cantant no dissimulava la seua orientació sexual, mai l’havia feta pública. Fins a enguany quan va ser la pregonera de l‘Orgull de Sevilla. Abans d’eixir a l’escenari, l’artista es va cobrir amb una bandera LGTBI adornada amb pigues i va declarar als quatre vents: «Soc una persona més dels que som ací». Va ser en aqueix moment en el qual va reconéixer que la seua parella, Immaculada Casal, era present i li va demanar que pujara al costat d’ella.

De fet, aquest mateix cap de setmana va ser l’artista qui va donar bon compte en les seues xarxes socials de l’últim esdeveniment al qual van ser juntes, ja que van assistir a Barcelona al lliurament del ‘Premio Planeta’, que enguany va recaure en l’escriptora Luz Gabás amb la novel·la ‘Lejos de Louisiana’.

Últimes notícies

La patronal de vivendes turístiques busca equilibrar la convivència entre visitants i residents en destins urbans

Silvia Blasco, presidenta de FEVITUR, defén una regulació justa i adaptada a cada destí per a vivendes turístiques, emfatitzant la convivència i desmentint el seu impacte en l'accés a la vivenda.

Les Corts Valencianes conviden a les víctimes de la DANA a comparéixer en la comissió d’investigació

La taula de la comissió d'investigació de la DANA en Les Corts Valencianes acorda convidar a les víctimes perquè compareguen, sumant veus fonamentals a les perquisicions.

Air Nostrum reactiva rutes estivals clau entre Màlaga i el Marroc així com Niça amb Mallorca, Eivissa i Màlaga

Air Nostrum recupera per a l'estiu les rutes de Màlaga al Marroc i de Niça a Mallorca, Eivissa i Màlaga, oferint més de 41 000 places amb increments significatius en vols i freqüències.

Sofia Rogoski, entrena amb Espanya i s’enfronta a l’Argentina en la Pro League d’hoquei

Sofia Rogoski, jugadora argentina nacionalitzada espanyola, s'enfronta al seu país natal en la FIH Pro League. Rogoski destaca la seua tranquil·litat davant el dol i les seues grans expectatives amb la selecció espanyola.

València Basket arriba a semifinals de la Lliga Endesa amb la seua millor ratxa de victòries en l’ACB

València Basket afronta les semifinals de la Lliga Endesa amb La Llacuna Tenerife després d'acumular la seua millor ratxa de la temporada en l'ACB, amb sis victòries consecutives.

Escultura de Camilo Sesto genera debat a Alcoi: Fans exigixen la seua instal·lació pública

Una escultura de cos sencer de Camilo Sesto ha provocat controvèrsia a Alcoi, on els seus seguidors demanen que s'instal·le públicament i l'ajuntament planteja requisits legals.

Alvise declara per primera vegada en el Suprem per difusió de PCR falsa de Salvador Illa

L'eurodiputat Alvise declara voluntàriament en el Suprem per la difusió d'un fals test PCR de l'exministre Salvador Illa, amb càrrecs per falsedat i injúries.

Carlos Mazón exigix solucions urgents en la Conferència de Presidents després de crisis en la Comunitat Valenciana

El president de la Generalitat, Carlos Mazón, reclama amb caràcter urgent major finançament i suport en la Conferència de Presidents a Barcelona, destacant la situació crítica de la Comunitat Valenciana.