23.1 C
València
Dilluns, 12 maig, 2025

Troben el cos de la dona desapareguda a Cabanes

Passades les deu del matí d’aquest divendres la Guàrdia Civil ha informat fonts municipals de la localització del cadàver del cos d’una dona en una zona entre el terme municipal de Cabanes i la Rivera, segons ha pogut saber València Diari.

De moment, el cos ha sigut portat a l’Institut Anatòmic Forense per a practicar-li l’autòpsia que determine les causes de la seua mort així com la seua identificació.

- Advertisement -Telegram València Diari

Encara que no han transcendit més informacions oficials, i les autoritats reclamen prudència, tots els temors apunten cap al mateix lloc. I és que des de fa una setmana es busca a una dona que desaparició en la localitat, i la descripció de la qual es va fer pública per a procedir a la seua localització.


De fet, la pàgina web de l’Associació SOS Desapareguts ha confirmat que la víctima es tracta de la dona desapareguda a Cabanes.


SOS Desapareguts, així com les forces de seguretat van difondre llavors les dades i la imatge de la persona desapareguda: “María José Bravo Traver té 50 anys, mesuren 1,60 d’alçada, té els cabells castanys i els ulls marrons, i en el moment de la desaparició, portava un jersei beix, una faldilla marró i unes sabatilles marrons“.

Últimes notícies

Nou model de llengües vehiculars a l’educació: una orientació per als centres educatius

La Conselleria d'Educació presenta un model orientatiu per a l'ensenyament de llengües vehiculars que estableix les proporcions de valencià, castellà i llengües estrangeres als centres educatius.

Serveis especials de tramvia per a accedir als esdeveniments de Fira València

Metrovalencia implementa serveis especials de tramvia per facilitar l'accés a la Fira de les Portes Automàtiques i el Dia Màgic de FIMI.

Estats Units i Xina es preparen per a negociacions comercials més profundes

Després d'un acord per suspendre aranzels, els Estats Units confien en futures trobades amb Xina per aconseguir un pacte comercial més ampli.

La Diputació finalitza les millores de la CV-167 per garantir la seguretat vial entre Benassal i Vilafranca

La Diputació de Castelló ha invertit més de 600.000 euros en la millora i millora de la seguretat de la CV-167, millorant les condicions de circulació i accés per als veïns i visitants entre Benassal i Vilafranca.

La jutgessa rebutja citar la periodista Maribel Vilaplana com a testimoni vinculada a la dana del 29O

La jutgessa del Jutjat de Catarroja gira la petició de l'acusació que volia citar la periodista Maribel Vilaplana, que va dinar amb el president Carlos Mazón durant la dana, per no ser factible desplaçar l'objecte d'investigació cap a ell.

Mazón impulsa l’eliminació de taxes autonòmiques a les nuclears per la recuperació energètica

El president de la Generalitat, Carlos Mazón, anuncia l'eliminació de taxes autonòmiques a les centrals nuclears, defensant la seva importància per a la recuperació econòmica de la Comunitat Valenciana.

Mazón refusant parlar del temes interns del PP durant la reconstrucció

El president de la Generalitat, Carlos Mazón, afirma que és irresponsable parlar dels temes interns del PP i insisteix que el focus ha d'estar en la reconstrucció després de la dana del 29 d'octubre.

Caixa Popular integra Bizum com a mètode de pagament innovador

Caixa Popular, la cooperativa de crèdit valenciana, ha incorporat Bizum com a mètode de pagament, modernitzant així els seus serveis per a comerços. Amb nous TPV amb Android, s'aposta per l'eficiència i la seguretat en les compres tant físiques com digitals.