10.1 C
València
Dimecres, 24 desembre, 2025

Detingut un home després d’agredir la seua parella que acabava de donar a llum a un hospital d’Elx

Un home ha sigut detingut per suposadament agredir a la seua parella, qui també li va propinar cops al cap amb un martell en una habitació de l’Hospital de Vinalopó (Elx), on ella acabava de donar a llum, segons han confirmat a Europa Press fonts de la Policia Nacional.

L’home es troba detingut mentre que la Policia Nacional conclou les recerques del succes. L’agressió va succeir a les quatre de la matinada d’este dimecres 10 d’abril, poques hores després que la dona donés a llum a un bebé que es trobava en nounats.

Presumiblement, la baralla entre la parella va començar arran de la negativa d’ella de continuar amb la relació. En este moment, la dona li propina diverses martellades –es desconeix d’on el va obtenir– al cap a l’home i ell, amb un objecte tallant, li fa diversos talls a les mans i un d’ells en el coll, que és el que revesteix de major gravetat.

L’home va ser detingut i es troba en la comissaria de la Policia Nacional d’Elx, mentre que la dona es troba en l’UCI, segons han confirmat les citades fonts.

Últimes notícies

Alerta groga demà en el litoral nord d’Alacant per pluges de fins a 60 l/m² en 12 hores

Aemet ha activat per al dijous 25 l'alerta groga en el litoral nord d'Alacant per acumulats de fins a 60 l/m² en 12 hores. Hi haurà cels nuvolosos, baixada de màximes i vent del nord en la costa.

Compromís avisa: la flexibilització de la ZBE a València és un baló d’oxigen temporal

Compromís considera que la flexibilització de la ZBE en 2026 només aporta alleujament temporal i no resol trànsit ni contaminació. Advertix risc de perdre fins a 115 milions en fons europeus i critica la inacció municipal.

Roig fixa 2026 com l’any per a repetir Champions

Roig va afirmar que 2025 ha sigut un bon any i va situar 2026 com el curs per a repetir Champions per primera vegada. Va demanar a Marcelino i als jugadors mantindre la regularitat en LaLiga.

El raïm de la sort busquen mantindre el seu mercat davant l’entrada de raïm estranger

La campanya nadalenca del raïm Aledo del Vinalopó afronta competència importada i una producció elevada amb minvament que obliga a més treball en magatzems. El sector demana triar DOP per a Nit de cap d'any.

Un feix de llum enlluerna a un pilot sobre El Campello i activa un operatiu policial

Un pilot va ser enlluernat en sobrevolar El Campello i va avisar a la torre de control. Les autoritats alerten de sancions de fins a 600.000 euros i demanen avisar al 112 o via Alertcops.

Emergències duplica el personal del 112 en Nit de Nadal i reforça el torn de nit

La Conselleria d'Emergències i Interior ha duplicat els efectius del 112 per a esta Nit de Nadal i concentra el major reforç en la nit; el 25 hi haurà 60 operadors.

Catalá celebra la flexibilització del decret de ZBE i confia a mantindre les ajudes en 2026

L'alcaldessa de València ha qualificat de sorpresa grata la flexibilització del decret estatal de ZBE, que permet a l'Ajuntament continuar optant a ajudes en 2026. Atribuïx el canvi a la situació de municipis que encara no havien implantat la ZBE i manté la petició a Costas vinculada al projecte del Museu Sorolla.

La Generalitat aconseguix que el Govern exonere d’impostos les ajudes per la DANA

El Govern eximix d'IRPF, Patrimoni i Societats les ajudes de la Generalitat a empreses i autònoms afectats per la DANA, amb efecte retroactiu des del 29 d'octubre de 2024. El president celebra la decisió però la considera insuficient i reclama més mesures.