El Valencia Basket manté preus dels abonos al Roig Arena i amplia el descompte del 10%

El Valencia Basket ha presentat este dilluns la nova campanya d’abonos per a la temporada 2026-27, en la qual manté els preus en totes les zones del Roig Arena excepte en les localitats VIP, on s’han encarit, i amplia un descompte general del 10% per a recompensar la fidelitat mostrada pels abonats en l’últim curs.

El club ha tancat la temporada 2025-26 després d’haver-se proclamat campió tant de la Liga Femenina com de la Liga Endesa, i d’haver aconseguit, en el cas de l’equip masculí, la seua primera classificació per a la Final a Quatre de l’Euroliga. A més, l’assistència mitjana ha sigut de 12.400 espectadors en els partits del primer equip masculí i de 4.200 en els encontres del conjunt femení.

Este descompte general del 10% permet que els aficionats que ja van acompanyar el club en el trasllat de la Fonteta al Roig Arena, i que la passada campanya es van beneficiar d’una rebaixa d’eixa mateixa quantia, mantinguen enguany el mateix preu de l’abono i no noten cap pujada.

Fidelització i premis a l’assistència

El club ha explicat que este descompte del 10% es mantindrà també per a la temporada 2027-28, però estarà vinculat a l’assistència als partits. En concret, es mantindrà per als abonats que acudisquen almenys al 80% dels encontres, tant del primer equip masculí com del femení, i al 70% del total en el cas de qui dispose d’abonos combinats dels dos equips.

Per a estos abonos combinats existixen, a més, descomptes específics de 60 o 80 euros, segons la zona del pavelló triada. D’esta manera, el club incentiva que els afeccionats seguisquen tant l’equip masculí com el femení i que acudisquen de manera regular al Roig Arena durant tota la temporada.

En cas de no poder assistir a algun encontre, el Valencia Basket recorda que l’opció de cedir l’abono a un conegut continua vigent. El club comptabilitzarà igualment eixa assistència a l’efecte de mantindre el premi del 10% en la pròxima campanya, fet que dona més flexibilitat als abonats.

Gamma de preus i categories d’abonos

Més enllà de la zona d’animació Mur Taronja, situada darrere d’una cistella, on el passe costa 200 euros per a l’abono masculí i inclou una sèrie de compromisos d’animació, el club oferix fins a onze categories diferents. En el cas dels abonos del primer equip masculí, els preus van des dels 250 euros de l’anell superior fins a les localitats VIP, que comencen en 3.400 euros.

Pel que fa als abonos del primer equip femení, a més del Mur Taronja, que en este cas té un preu de 100 euros, hi ha dos categories generals. D’una banda, l’anell inferior, amb abonos de 200 euros. De l’altra, les zones VIP, on els preus s’inicien en 1.400 euros.

En ambdós equips existixen també els anomenats abonos baby, dirigits a xiquets d’entre 0 i 3 anys, amb un cost de 20 euros. Els abonos del Valencia Basket donen dret a assistir a tots els encontres que dispute cada equip com a local al Roig Arena durant la campanya.

La nova campanya inclou una àmplia bateria de descomptes acumulables. Hi haurà un 30% de descompte infantil per a xiquets d’entre 4 i 12 anys; un 15% de descompte juvenil per a jóvens d’entre 13 i 25 anys; i un 15% per a pensionistes i persones amb mobilitat reduïda. Tots estos avantatges se sumen al 10% de premi per assistència i es podran aplicar en qualsevol sector, excepte en les zones VIP i al Mur Taronja.

El Mur Taronja, com a zona d’animació situada darrere d’una canastra, continua amb un descompte específic del 50%. Per a gaudir d’esta rebaixa, els abonats han d’assumir el compromís d’assistir almenys al 80% dels partits i de romandre dret i animant l’equip durant els encontres.

Calendari de renovacions i noves altes

El club ha establit diversos terminis per a gestions i renovacions. Fins al pròxim 9 de juliol a les 14.00 hores, els abonats poden canviar la titularitat dels seus abonos, sol·licitar els descomptes disponibles, passar-se al Mur Taronja o configurar la renovació automàtica.

Entre el 14 de juliol a les 10.00 hores i el 17 de juliol a les 14.00 hores s’ha obert un període perquè aquells abonats que no tinguen activada la renovació automàtica puguen formalitzar la renovació manual.

Posteriorment, del 22 de juliol a les 15.00 hores fins al 23 de juliol a les 18.30 hores, i en funció de la disponibilitat de seients, hi haurà un termini per a la millora de localitats per als abonats que desitgen canviar de zona.

El 28 de juliol a les 12.00 hores s’obrirà la venda preferent d’abonos per als Amics Taronja, que es prolongarà fins al 29 de juliol a les 18.30 hores. Finalment, el dia 30 de juliol a les 12.00 hores començarà la venda general dels nous abonos restants per al públic en general.

Últimes notícies

Milers de persones omplin València el 9 d’Octubre per defensar la identitat valenciana i l’escola pública

La manifestació unitària del 9 d’Octubre ha recorregut el centre de València per reivindicar la identitat valenciana, la llengua, l’escola pública, la vivenda i una millor financiació, en una jornada massiva i sense incidents.

De la Fuente veu en Mestalla l’escenari ideal per a l’últim partit de la selecció

Luis de la Fuente ha defensat a València que Mestalla aculla un últim partit de la selecció espanyola abans del seu tancament, previsiblement amb uns quarts de final de la Lliga de Nacions. El seleccionador s’ha mostrat emocionat pel suport rebut i ha reivindicat els valors personals en la formació dels jóvens futbolistes.

Mestalla s’apunta per a acollir els quarts de la Nations League i la seua gran despedida

La RFEF vol que el partit de quarts de final de la Nations League es jugue a Mestalla com a últim gran duel abans del trasllat al Nou Mestalla. La decisió es prendrà entre el 25 i el 29 de març.

Tres ferits lleus per la caiguda d’una farola en un acte amb Luis de la Fuente a València

Tres persones han resultat ferides lleus en caure una farola sobre el públic durant una visita de Luis de la Fuente a un mural de la selecció a Monteolivet, València. La Policia i una ambulància han atés ràpidament els afectats.

Suspenen la gala pirotècnica de diumenge a València per la inseguretat a la plaça

El sector pirotècnic ha decidit cancel·lar l’espectacle inaugural del festival internacional de focs artificials d’este diumenge a la plaça de l’Ajuntament de València per la falta de garanties de seguretat derivades de l’acampada pel dret a la vivenda.

Milers de persones omplin València en una Processó Cívica tranquil·la i sense incidents

La Processó Cívica de la Senyera del 9 d’Octubre ha recorregut el centre de València amb normalitat i sense incidents destacats, en una jornada marcada per la convivència amb l’acampada pel dret a la vivenda i la suspensió de la mascletà.

Pérez Llorca encapçalarà la delegació valenciana en el primer míting electoral de Feijóo a Madrid

Juanfran Pérez Llorca liderarà este dissabte la delegació del PPCV que viatjarà a Madrid per a donar suport a Alberto Núñez Feijóo en el seu primer míting electoral de precampanya, amb una àmplia mobilització de militants i simpatitzants valencians.

L’inici del pont del Pilar ja col·lapsa diverses carreteres valencianes

L’arrancada del pont del Pilar ha deixat ja trànsit molt intens en les principals eixides i accessos de València, Castelló i Alacant, especialment a l’AP-7, l’A-3 i l’A-7, segons la DGT. Diversos accidents en altres punts d’Espanya, inclòs un a Gandia, empitjoren la situació viària.