Un accident provoca un gran embús a la Pista de Silla

Un accident a la V-31, a l'altura d'Alfafar, Horta Sud, provoca en estos moments un gran embús a la Pista de Silla, és a dir, l'entrada a la ciutat de València des del sud, que ja arriba als 9 quilòmetres en sentit d'entrada a la capital. 

L'accident s'ha registrat al voltant de les 8 del matí i els vehicles sinistrats ja han sigut retirats de la carretera per a tractar de restablir la normalitat en un punt on ja sol haver-hi retencions tots els matins sense necessitat d'accidents.

A partir de les 9.30, la resta de vehicles que pretenien entrar a la ciutat mitjançant este tram han pogut començar a fer-ho de nou però patint una forta congestió fins arribar a la redona dels hamets.

  

 

 

Últimes notícies

Beques reforçades i matrícules gratis per a qui aprove primer de carrera a la Comunitat Valenciana

El Consell ha detallat a la Universitat Jaume I les línies del seu pla fins 2030 per enfortir el sistema universitari i investigador, amb més beques i incentius a l’esforç acadèmic. També prepara una nova Llei de Ciència i un Pla 2030 per estabilitzar i modernitzar el sistema.

La nova llei de ciència i el Pla 2030 blindaran el futur de les universitats valencianes

La Generalitat ha detallat a l’UJI la seua estratègia per a donar estabilitat al sistema universitari valencià, impulsar la investigació i reforçar les beques i la cultura de l’esforç.

Beca gratuïta i nova Llei de Ciència: així vol el Consell reforçar les universitats valencianes

El Consell prepara una nova Llei de Ciència i un Pla 2030 per a donar estabilitat al sistema universitari valencià i anuncia la gratuïtat de matrícula per a qui aprove tot primer curs.

Les noves beques i la matrícula gratis marquen l’estratègia del Consell per a la universitat valenciana

El Consell aposta per una nova Llei de Ciència, el Pla 2030, més beques i matrícula gratis per a qui aprove tot primer per a reforçar el sistema universitari valencià, tal com ha explicat Juanfran Pérez Llorca en la presa de possessió del nou rector de l’UJI, Jesús Lancis.

Beques més fortes i matrícula gratis si s’aprova tot: així vol el Consell reforçar la universitat valenciana

El Consell ha detallat a Castelló la seua estratègia per a reforçar el sistema universitari valencià, amb una nova Llei de Ciència, el Pla 2030, més beques i matrícula gratis per a qui aprove totes les assignatures del primer curs.

OWN València espera més de 20.000 aficionats als videojocs del 3 al 5 de juliol

El festival de videojocs, e-sports i cultura digital OWN reunix del 3 al 5 de juliol a Fira València més de 20.000 assistents i les principals companyies del sector.

València cedeix el relleu dels Gay Games a Perth, seu de l’edició de 2030

València, amfitriona dels Gay Games 2026 amb prop de deu mil participants, ha fet el traspàs simbòlic de seu a Perth, ciutat australiana que acollirà l’edició de 2030, amb un balanç positiu en economia i imatge de ciutat oberta i inclusiva.

València cede el testimoni dels Gay Games a Perth, seu en 2030

València, seu dels Gay Games 2026 amb prop de deu mil participants, ha realitzat el traspàs simbòlic del testimoni a Perth, que acollirà la tretzena edició en 2030, destacant l’impacte econòmic i el llegat en imatge de ciutat diversa i inclusiva.