Acorden presó provisional per al detingut per la mort d’un ciclista a Almassora al que va atropellar

CASTELLÓ, 10 (EUROPA PRESS)-

El Jutjat d’Instrucció número 1 de Castelló, en funcions de guàrdia, ha acordat el dimecres la presó provisional, comunicada i sense fiança per al detingut per la mort d’un ciclista a Almassora el 3 de maig del 2023, al que suposadament va atropellar i es va donar a la fugida.

L’home queda investigat en una causa oberta pels delictes d’homicidi imprudent, conducció temerària, abandó del lloc de l’accident i desobediència a l’autoritat, segons ha informat el Tribunal Superior de Justícia de la Comunitat Valenciana (TSJCV).

La Unitat Orgànica de Policia Judicial de la Comandància de la Guàrdia Civil de Castelló va detenir aquest dilluns a l’home, de 39 anys, a Castelló per la mort del ciclista.

Durant els catorze mesos constants i ininterromputs de la investigació els guàrdies civils han seguit nombroses vies i han arribat a establir operatius en diverses províncies com Valencia, Tarragona, Barcelona i Madrid, així com nombroses gestions en organismes internacionals per a la localització del presumpte autor dels fets.

Segons va informar en el seu moment l’Ajuntament d’Almassora, el mort tenia 27 anys i va ser atropellat per un cotxe quan circulava pel carrer Barcelona amb bicicleta en sentit contrari. El conductor del vehicle també circulava en sentit contrari pel carrer Caridad mentre era perseguit per la Guàrdia Civil de Castelló, el qual va abandonar el vehicle i es va donar a la fugida.

Pel que sembla, el vehicle s’havia donat a la fugida quan agents de la Guàrdia Civil li havien donat l’alt en un control, aconseguint escapar i ser perdut de vista, segons va precisar l’institut armat. Moments després, quan la Guàrdia Civil va engegar el dispositiu per a localitzar al conductor del vehicle, va ser quan es va produir l’atropellament.

Últimes notícies

Les víctimes de la DANA s’uniran demà a l’homenatge pels 20 anys de l’accident del metro de València

La Associació de Víctimes de la DANA 29 d’Octubre de 2024 participarà este divendres en l’acte pel 20 aniversari de l’accident de Metrovalencia, que va causar 43 morts i 47 ferits, i fa una crida a la ciutadania a sumar-se a l’homenatge.

Juny negre a les carreteres: 14 morts a la Comunitat Valenciana, huit més que fa un any

La Comunitat Valenciana ha registrat 14 morts en accidents de trànsit en juny, huit més que el 2025, dins d’un balanç estatal amb 142 víctimes mortals, la xifra més alta per a este mes des de 2010.

Pressions a l’alcalde d’Alacant perquè dimitisca pel pis VPP de Rocío Gómez a Les Naus

L’exregidor d’Hisenda d’Alacant ha admés en Les Corts que sabia des de juliol de 2024 que l’exedil d’Urbanisme Rocío Gómez tenia un pis VPP a Les Naus. Compromís demana la dimissió immediata de l’alcalde Luis Barcala i el PSPV reclama una compareixença urgent.

Un exregidor del PP assegura que Rocío Gómez li va dir en 2024 que tenia un pis VPP a Les Naus

L’exregidor d’Hisenda d’Alacant, Antonio Gallego, ha declarat en Les Corts que Rocío Gómez li va comunicar abans d’un ple de juliol de 2024 que tenia un pis VPP a Les Naus. Compromís demana la dimissió immediata de l’alcalde Luis Barcala i el PSPV exigeix una compareixença urgent.

Pressió política a Alacant per un pis de protecció pública de l’exedil Rocío Gómez

L’exregidor Antonio Gallego assegura en Les Corts que va saber en 2024 que Rocío Gómez tenia un pis VPP a Les Naus. Compromís i PSPV reclamen ara explicacions urgents i la dimissió de l’alcalde Luis Barcala.

Pavón i Bellido carreguen contra Barcala pel cas de les vivendes de protecció de Les Naus

Miguel Pavón i Natxo Bellido han responsabilitzat el govern de Luis Barcala de l’escàndal en l’adjudicació de vivendes de protecció pública a Les Naus, en la primera sessió de la comissió d’investigació de Les Corts sobre este cas.

Santi Cazorla penja les botes després de 23 anys al futbol professional

Santi Cazorla, capità i símbol del Real Oviedo i mite del Villarreal, ha confirmat la seua retirada als 41 anys després de 23 temporades al futbol professional.

Lliure amb càrrecs el conductor begut que ha ferit greu una motorista en pràctiques i ha fugit a El Campello

Un home de 32 anys ha ferit de gravetat una alumna d’autoescola que feia pràctiques de moto a El Campello i ha fugit. Quadruplicava la taxa d’alcohol i ha quedat en llibertat amb càrrecs a l’espera de juí.