Acorden presó provisional per al detingut per la mort d’un ciclista a Almassora al que va atropellar

CASTELLÓ, 10 (EUROPA PRESS)-

El Jutjat d’Instrucció número 1 de Castelló, en funcions de guàrdia, ha acordat el dimecres la presó provisional, comunicada i sense fiança per al detingut per la mort d’un ciclista a Almassora el 3 de maig del 2023, al que suposadament va atropellar i es va donar a la fugida.

L’home queda investigat en una causa oberta pels delictes d’homicidi imprudent, conducció temerària, abandó del lloc de l’accident i desobediència a l’autoritat, segons ha informat el Tribunal Superior de Justícia de la Comunitat Valenciana (TSJCV).

La Unitat Orgànica de Policia Judicial de la Comandància de la Guàrdia Civil de Castelló va detenir aquest dilluns a l’home, de 39 anys, a Castelló per la mort del ciclista.

Durant els catorze mesos constants i ininterromputs de la investigació els guàrdies civils han seguit nombroses vies i han arribat a establir operatius en diverses províncies com Valencia, Tarragona, Barcelona i Madrid, així com nombroses gestions en organismes internacionals per a la localització del presumpte autor dels fets.

Segons va informar en el seu moment l’Ajuntament d’Almassora, el mort tenia 27 anys i va ser atropellat per un cotxe quan circulava pel carrer Barcelona amb bicicleta en sentit contrari. El conductor del vehicle també circulava en sentit contrari pel carrer Caridad mentre era perseguit per la Guàrdia Civil de Castelló, el qual va abandonar el vehicle i es va donar a la fugida.

Pel que sembla, el vehicle s’havia donat a la fugida quan agents de la Guàrdia Civil li havien donat l’alt en un control, aconseguint escapar i ser perdut de vista, segons va precisar l’institut armat. Moments després, quan la Guàrdia Civil va engegar el dispositiu per a localitzar al conductor del vehicle, va ser quan es va produir l’atropellament.

Últimes notícies

El Valencia CF recupera Sadiq per al debut i manté el dubte de Rioja

El Valencia CF afronta el debut de LaLiga davant el Celta amb Sadiq Umar ja recuperat i Luis Rioja encara entre cotons per una lesió al quàdriceps dret.

Sis anys de presó per a un pare i dos fills per apunyalar un familiar a El Puig

La Secció Quinta de l'Audiència Provincial de Valencia ha condemnat a sis anys de presó un pare i els seus dos fills per intentar matar a ganivetades un familiar el 3 d’agost de 2024 a El Puig de Santa Maria. A més de la pena de presó, els tres hòmens hauran d’indemnitzar la víctima i tenen prohibit acostar-se-li durant 20 anys.

Temperatures de fins a 43 graus i ponent persistent este dimecres i dijous a la Comunitat Valenciana

Aemet ha activat avisos per una situació meteorològica molt adversa dimecres i dijous a la Comunitat Valenciana, amb vent de ponent persistent, fins a 43 graus i risc extrem d'incendis, especialment a les províncies de València i Alacant.

Disney deixarà un impacte directe de més de 40 milions en la Comunitat Valenciana en 2026

La producció d’“Enredados” de Disney, centrada a Ciudad de la Luz d’Alacant, ha generat un impacte directe estimat de més de 40 milions d’euros en la Comunitat Valenciana i quasi un any d’activitat continuada al sector audiovisual. El rodatge s’estén per diversos punts d’Espanya i consolida el complex alacantí com a centre neuràlgic de la superproducció.

Aemet activa l’avís groc per calor extrema en bona part de la província de València

Aemet ha activat per a dimarts l’avís groc per calor en l’interior i el litoral sud de la província de València, amb temperatures que poden arribar als 38 graus. Dimecres es repetiran els avisos a València i Alacant, mentre que este dilluns hi ha risc de fortes pluges i tempestes a l’interior de Castelló.

Un bebé de 24 setmanes supera amb èxit una greu retinopatia en Elx

L’Hospital General Universitari d’Elx ha tractat amb èxit la retinopatia de la prematuritat en un nounat de 24 setmanes, una de les complicacions més greus associades a la prematuritat extrema. L’equip d’Oftalmologia i la UCI Neonatal ha aplicat un fàrmac biològic mínimament invasiu per a preservar la visió i reduir el risc de ceguesa.

El calor deixa 64 morts en quinze dies d’agost a la Comunitat Valenciana

La calor extrema ha causat 64 morts a la Comunitat Valenciana en la primera mitat d’agost, amb especial incidència en la segona setmana del mes.

Manipulen durant mesos una dona de 91 anys a Alacant per quedar-se amb el seu patrimoni

La Guàrdia Civil ha detingut tres persones acusades de sotmetre durant mesos una dona de 91 anys a un control total per apoderar-se del seu patrimoni, amb un presumpte expoli de 20.000 euros i canvis en el seu testament.