Acorden presó provisional per al detingut per la mort d’un ciclista a Almassora al que va atropellar

CASTELLÓ, 10 (EUROPA PRESS)-

El Jutjat d’Instrucció número 1 de Castelló, en funcions de guàrdia, ha acordat el dimecres la presó provisional, comunicada i sense fiança per al detingut per la mort d’un ciclista a Almassora el 3 de maig del 2023, al que suposadament va atropellar i es va donar a la fugida.

L’home queda investigat en una causa oberta pels delictes d’homicidi imprudent, conducció temerària, abandó del lloc de l’accident i desobediència a l’autoritat, segons ha informat el Tribunal Superior de Justícia de la Comunitat Valenciana (TSJCV).

La Unitat Orgànica de Policia Judicial de la Comandància de la Guàrdia Civil de Castelló va detenir aquest dilluns a l’home, de 39 anys, a Castelló per la mort del ciclista.

Durant els catorze mesos constants i ininterromputs de la investigació els guàrdies civils han seguit nombroses vies i han arribat a establir operatius en diverses províncies com Valencia, Tarragona, Barcelona i Madrid, així com nombroses gestions en organismes internacionals per a la localització del presumpte autor dels fets.

Segons va informar en el seu moment l’Ajuntament d’Almassora, el mort tenia 27 anys i va ser atropellat per un cotxe quan circulava pel carrer Barcelona amb bicicleta en sentit contrari. El conductor del vehicle també circulava en sentit contrari pel carrer Caridad mentre era perseguit per la Guàrdia Civil de Castelló, el qual va abandonar el vehicle i es va donar a la fugida.

Pel que sembla, el vehicle s’havia donat a la fugida quan agents de la Guàrdia Civil li havien donat l’alt en un control, aconseguint escapar i ser perdut de vista, segons va precisar l’institut armat. Moments després, quan la Guàrdia Civil va engegar el dispositiu per a localitzar al conductor del vehicle, va ser quan es va produir l’atropellament.

Últimes notícies

Igualtat portarà a la Fiscalia l’exclusió de dones en la Confraria de Sagunt

El Ministeri d'Igualtat traslladarà a la Fiscalia el veto a les dones en la Confraria de la Puríssima Sang de Sagunt i revisarà la seua inscripció com a entitat religiosa, en considerar que vulnera drets constitucionals.

Paunovic confia en el pla de Luis de la Font per a la porteria d’Espanya

El seleccionador de Sèrbia, Velljko Paunovic, assegura que Luis de la Font té un pla clar per a la porteria d'Espanya i considera a la Roja candidata al Mundial pel seu estil i continuïtat.

Álex Baena viu com un orgull el seu retorn a Vila-real amb la selecció espanyola

Álex Baena afronta com un partit molt especial l'amistós España-Sèrbia, el seu primer retorn a l'Estadi de la Ceràmica des de la seua eixida del Vila-real, i confia a consolidar-se per al Mundial malgrat els pocs minuts en l'Atlètic.

De la Font reivindica la seua porteria abans de l’Espanya-Sèrbia amistós

Luis de la Font assegura que Espanya compta amb quatre dels deu millors porters del món i afronta els amistosos davant Sèrbia i Egipte com si ja estiguera jugant el Mundial.

Ana Redondo reclama la dimissió de Susana Camarero després dels seus insults al Govern

La ministra d'Igualtat, Ana Redondo, reclama la dimissió de la vicepresidenta valenciana Susana Camarero en considerar insuficients les seues disculpes per dir prostitutes al Govern d'Espanya.

Igualtat portarà a la Fiscalia l’exclusió de dones en la confraria de Sagunt

El Ministeri d'Igualtat traslladarà a la Fiscalia la negativa de la Confraria de la Puríssima Sang de Sagunt a admetre dones, en considerar que vulnera drets fonamentals i manté una discriminació injustificada.

Camarero es disculpa per la seua frase sobre les prostitutes i l’atribuïx a un lapsus

Susana Camarero demana disculpes per afirmar en Les Corts que el Govern està 'ple de prostitutes', sosté que va ser un lapsus corregit al moment i acusa l'oposició de manipular les seues paraules.

Diana Morant rebutja les disculpes de Susana Camarero per dir prostitutes a les ministres

Diana Morant rebutja les disculpes de Susana Camarero per afirmar que el Govern d'Espanya estava ple de prostitutes i sosté que la vicepresidenta valenciana ha dit el que realment pensa.