10.8 C
València
Divendres, 9 gener, 2026

Acorden presó provisional per al detingut per la mort d’un ciclista a Almassora al que va atropellar

CASTELLÓ, 10 (EUROPA PRESS)-

El Jutjat d’Instrucció número 1 de Castelló, en funcions de guàrdia, ha acordat el dimecres la presó provisional, comunicada i sense fiança per al detingut per la mort d’un ciclista a Almassora el 3 de maig del 2023, al que suposadament va atropellar i es va donar a la fugida.

L’home queda investigat en una causa oberta pels delictes d’homicidi imprudent, conducció temerària, abandó del lloc de l’accident i desobediència a l’autoritat, segons ha informat el Tribunal Superior de Justícia de la Comunitat Valenciana (TSJCV).

La Unitat Orgànica de Policia Judicial de la Comandància de la Guàrdia Civil de Castelló va detenir aquest dilluns a l’home, de 39 anys, a Castelló per la mort del ciclista.

Durant els catorze mesos constants i ininterromputs de la investigació els guàrdies civils han seguit nombroses vies i han arribat a establir operatius en diverses províncies com Valencia, Tarragona, Barcelona i Madrid, així com nombroses gestions en organismes internacionals per a la localització del presumpte autor dels fets.

Segons va informar en el seu moment l’Ajuntament d’Almassora, el mort tenia 27 anys i va ser atropellat per un cotxe quan circulava pel carrer Barcelona amb bicicleta en sentit contrari. El conductor del vehicle també circulava en sentit contrari pel carrer Caridad mentre era perseguit per la Guàrdia Civil de Castelló, el qual va abandonar el vehicle i es va donar a la fugida.

Pel que sembla, el vehicle s’havia donat a la fugida quan agents de la Guàrdia Civil li havien donat l’alt en un control, aconseguint escapar i ser perdut de vista, segons va precisar l’institut armat. Moments després, quan la Guàrdia Civil va engegar el dispositiu per a localitzar al conductor del vehicle, va ser quan es va produir l’atropellament.

Últimes notícies

Pedro Martínez lamenta el segon quart després de la derrota davant el Mònaco

València Basket va cedir davant Mònaco i el seu tècnic va subratllar que el segon quart va ser determinant per les pèrdues i l'encert rival. Spanoulis va destacar la solidesa defensiva i el repartiment de responsabilitats.

Sadiq arriba al València traspassat per la Reial Societat i firma fins a 2028

Umar Sadiq es va convertir este dijous en nou jugador del València després de l'acord de traspàs amb la Reial Societat. El davanter va firmar fins a 2028.

El PP acusa a Morant d’atacar a tot el partit perquè els seus alcaldes no avalen el relat de la reconstrucció

Fernando Pastor ha acusat a Diana Morant de carregar contra tot el PP al no aconseguir l'aval d'alcaldes socialistes al relat sobre la reconstrucció després de la dana. El síndic ha defés que les obres estan executades i ha criticat la judicialització del debat.

Rosa Peris presidirà la gestora del PSPV a Almussafes després de l’expulsió de l’alcalde per assetjament

El PSOE situarà a Rosa Peris al capdavant d'una gestora a Almussafes després de l'expulsió de Toni González. L'alcalde manté el càrrec des del grup mixt.

Carmen Martínez substituirà a Alejandro Soler com a coordinadora del PSPV en el Congrés

Carmen Martínez rellevarà a Alejandro Soler en la coordinació del PSPV en el Congrés. El PSPV ajustarà també la seua estructura en Les Corts amb canvis previstos i continuïtat.

Morant acusa el PP de deixar sense executar el 50% dels diners estatals per a la dana

Diana Morant ha denunciat que el Consell i el PP han deixat sense executar la mitat dels fons transferits pel Govern per a la recuperació després de la dana de 2024 en la Comunitat Valenciana. També ha defés el nou model de finançament i ha anunciat una conferència política del PSPV al maig a Alacant.

Feijóo declararà en el Congrés malgrat el recurs que demana la seua compareixença en un jutjat

Alberto Núñez Feijóo atestarà este divendres a les 9.30 des del seu despatx en el Congrés per la causa de la DANA, malgrat un recurs que demanava seu judicial pròxima. La magistrada va avalar la via telemàtica a l'empara de l'article 412 de la Llei d'Enjudiciament Criminal.

Feijóo declararà en el Congrés malgrat el recurs que demanava la seua compareixença en un jutjat

El president del PP atestarà este divendres a les 9.30 des del seu despatx en la Cambra, autoritzat per la jutgessa a l'empara de l'article 412 de la Llei d'Enjudiciament Criminal. La diligència seguix avant mentres es resol un recurs que sol·licitava la seua declaració en un jutjat pròxim al seu domicili.