11.4 C
València
Diumenge, 28 desembre, 2025

L’actriu que ho ha perdut tot i demana desesperadament feina en Telecinco

 

El món de les actrius i dels actors s’explica amb multitud de constants canvis. Durant temporades poden disfrutar de molta feina i trobar-se sense projectes i amb moltes dificultats per a fer front als pagaments que arriben constantment i que no entenen de terminis ni d’etapes. Este dimecres, Mar Regueras ha entrat en ‘Sálvame’ per a valorar l’arribada al món de la interpretació de Gloria Camila, ja que dies arrere la xica es convertia en notícia per haver fitxat com a actriu d’un serial diari de Televisió Espanyola.

 

Regueras no es posicionava a favor ni en contra del fitxatge, ja que considerava que la vàlua de Gloria Camila es demostraria quan s’emeteren els episodis i es voria la seua manera d’interpretar. Tot i això, avançava que si havia arribat fins allà, era perquè un director de càsting l’hauria vist i li va agradar. A demés, valorava el fet de la fama de la jove, ja que això també eren punts que sumaven i que podien jugar a favor seu en un moment donat.

 

Quan la conversa pareixia que s’acabava, Paz Padilla li preguntava a Regueras com es trobava ella, i si estava treballant. La resposta de l’actriu sorprenia a tots i confessava que fa molt de temps que està sense treballar com a actriu, i que fins i tot s’havia hagut de buscar la vida com a agent immobiliària per a tirar cap endavant. Segons ella, la seua desaparició es devia al fet de què no estava activa en les xarxes, i que per això la descartaven en moltes ocasions dels càstings.

 

Mar Regueras va tocar a la porta de Paolo Vasile

L’actriu ha explicat que fa alguns mesos li va escriure a Paolo Vasile, president de Mediaset España, per a reunir-se amb ell i explicar-li la mala situació per la que estava passant professionalment. Regueras ha confessat que el propietari de Telecinco havia sigut dels únics en rebre-la i escoltar-la, tornava a aprofitar l’oportunitat per a demanar-li a Vasile que li cridara per a treballar. L’actriu que ha treballat en sèries com ‘El comisario’ o ‘Hospital central’, ha explicat que va haver de vendre la casa que tenia de propietat per anar-se’n a viure de lloguer.

Últimes notícies

Rescatat un escalador en desprendre’s una cornisa en el Racó de Bonança d’Orihuela

Un escalador ha sigut rescatat amb ferides en el turmell en el Racó de Bonança després de desprendre's una cornisa. Els bombers han descendit per terreny escarpat i ho han entregat a una ambulància SVB per al seu trasllat a l'hospital.

Aemet eleva a taronja l’avís per pluges del diumenge a la província de València

Aemet ha elevat a taronja l'avís per pluges en tota la província de València per a este diumenge. L'episodi estarà actiu de 7 a 24 hores i deixarà acumulats molt intensos.

Les pluges del dissabte deixen fins a 76,8 l/m² en l’Albufera i 68 a Benicarló

La jornada ha deixat acumulats destacats en la Comunitat Valenciana, amb el major registre en l'Albufera. Aemet eleva a taronja l'avís a l'interior de València este diumenge.

El futbol es bolca amb Fernando Martín després del naufragi a Indonèsia

RFEF, LaLiga i nombrosos clubs han expressat el seu pesar per l'entrenador del València femení B i tres dels seus fills després d'un naufragi a Indonèsia. El rescat continua en marxa.

Desapareixen en un naufragi a Indonèsia un exfutbolista valencià i tres dels seus fills

Els quatre desapareguts després de l'enfonsament prop de l'illa de Padar són Fernando Martín Carreras, de 44 anys, i tres dels seus fills. La mare i una altra filla van ser rescatades i continua un operatiu de busca de 3 a 4 dies.

Luís Castro arriba al Llevant amb convicció i sense exigir fitxatges

El nou tècnic del Llevant firma fins a 2027 i fixa la permanència com a objectiu. Confia en la plantilla, no imposa reforços i incorpora a Vicente Iborra al seu cos tècnic.

Indonèsia reprendrà el diumenge la busca d’un espanyol i tres dels seus fills després d’un naufragi

Els equips de rescat reprendran el diumenge la busca d'un espanyol i tres dels seus fills desapareguts després del naufragi d'una embarcació prop de l'illa de Padar, a l'est de Bali. Les operacions s'han vist limitades per ones, corrents i pluges.

Quatre membres d’una família valenciana, desapareguts després d’un naufragi a Indonèsia

Quatre espanyols de València seguixen desapareguts després de l'enfonsament d'una embarcació turística prop de l'illa de Padar. Exteriors fa costat a les famílies i el rescat continua.