L’actriu que ho ha perdut tot i demana desesperadament feina en Telecinco

 

El món de les actrius i dels actors s’explica amb multitud de constants canvis. Durant temporades poden disfrutar de molta feina i trobar-se sense projectes i amb moltes dificultats per a fer front als pagaments que arriben constantment i que no entenen de terminis ni d’etapes. Este dimecres, Mar Regueras ha entrat en ‘Sálvame’ per a valorar l’arribada al món de la interpretació de Gloria Camila, ja que dies arrere la xica es convertia en notícia per haver fitxat com a actriu d’un serial diari de Televisió Espanyola.

 

Regueras no es posicionava a favor ni en contra del fitxatge, ja que considerava que la vàlua de Gloria Camila es demostraria quan s’emeteren els episodis i es voria la seua manera d’interpretar. Tot i això, avançava que si havia arribat fins allà, era perquè un director de càsting l’hauria vist i li va agradar. A demés, valorava el fet de la fama de la jove, ja que això també eren punts que sumaven i que podien jugar a favor seu en un moment donat.

 

Quan la conversa pareixia que s’acabava, Paz Padilla li preguntava a Regueras com es trobava ella, i si estava treballant. La resposta de l’actriu sorprenia a tots i confessava que fa molt de temps que està sense treballar com a actriu, i que fins i tot s’havia hagut de buscar la vida com a agent immobiliària per a tirar cap endavant. Segons ella, la seua desaparició es devia al fet de què no estava activa en les xarxes, i que per això la descartaven en moltes ocasions dels càstings.

 

Mar Regueras va tocar a la porta de Paolo Vasile

L’actriu ha explicat que fa alguns mesos li va escriure a Paolo Vasile, president de Mediaset España, per a reunir-se amb ell i explicar-li la mala situació per la que estava passant professionalment. Regueras ha confessat que el propietari de Telecinco havia sigut dels únics en rebre-la i escoltar-la, tornava a aprofitar l’oportunitat per a demanar-li a Vasile que li cridara per a treballar. L’actriu que ha treballat en sèries com ‘El comisario’ o ‘Hospital central’, ha explicat que va haver de vendre la casa que tenia de propietat per anar-se’n a viure de lloguer.

Últimes notícies

El Mediterrani més fresc retarda les nits tropicals en el sud-est peninsular

L'inici de les nits tropicals en el sud-est peninsular es retarda en 2026 perquè el Mediterrani manté temperatures una mica inferiors a l'habitual a la fi de maig.

Dos detinguts a Benetússer després d’una transacció amb 8 quilos de cocaïna i 87.000 euros

La Guàrdia Civil va detindre a Benetússer a dos hòmens de 44 i 50 anys després d'interceptar una transacció en la qual es van intervindre 8 quilos de cocaïna i 87.150 euros en efectiu.

El València Basket assalta Zaragoza i fica en dificultats al Casademont

El València Basket es va imposar al Casademont Zaragoza (86-98), fa un pas avant cap a la segona plaça de la Lliga Endesa i deixa als aragonesos pendents d'una final per la permanència a Lugo.

La vaga docent aconseguix 13 dies amb nova negociació i protesta a València

La vaga indefinida del professorat de l'educació pública no universitària suma 13 dies amb una nova reunió negociadora i una manifestació a València que conclourà davant la Conselleria d'Educació.

El paper essencial dels cuidadors de persones majors en una societat cada vegada més envellida

Descobreix la importància de cuidar les persones majors i com el suport professional pot millorar la seva qualitat de vida.

Lleuger ascens de temperatures a l’interior i estabilitat en el litoral de la Comunitat

La Comunitat Valenciana manté cels poc nuvolosos o buidats, amb lleuger ascens de temperatures a l'interior, estabilitat en el litoral i vent fluix de component este en les hores centrals.

Educació i sindicats avancen en la reducció de burocràcia i mantenen la negociació

Educació i els sindicats docents han acostat postures per a reduir la burocràcia i es tornaran a reunir per a abordar infraestructures educatives i ràtios en ple calendari de mobilitzacions.

Pérez Llorca considera que la vaga de docents ja no té sentit en plena negociació

Juanfran Pérez Llorca afirma que la vaga del professorat valencià ha perdut sentit perquè la Generalitat manté la negociació oberta i mostra voluntat d'acord.