17.8 C
València
Diumenge, 15 febrer, 2026

180 persones obligades a fer-se la prova del coronavirus pel brot originat en Benigànim

 

Este matí de dilluns, 24 d’agost, unes 180 persones de la localitat de Benigànim, en la comarca de la Vall d’Albaida (València), han anat fins al pavelló del polideportiu del municipi per a fer-se proves PCR a causa del brot de coronavirus originat en la localitat, que de moment afecta a 24 persones.

 

Segons informa ‘Las Provincias’, tota aquella gent que haja estat en contacte amb els positius han anat fins al pavelló. Des del departament de salut han preparat les cites de forma escalonada per a evitar grans aglomeracions en el centre deportiu.

 

L’equip sanitari ha avisat a tota la gent que s’està fent les proves que han d’estar durant 14 dies confinats i en aïllament, encara que el resultat del PCR els done negatiu.

Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

El vent arranca arbres, plaques solars i cartells a Castelló i deixa 270 avisos

El temporal de vent ha deixat 270 avisos a Castelló, ratxes de fins a 126 km/h i múltiples caigudes d'arbres i elements urbans. L'incendi entre Nules i la Vilavella està controlat

Marcelino desautoritza a Pau Navarro i assumix la derrota justa davant el Getafe

El tècnic del Vila-real es va desmarcar de les crítiques de Pau Navarro i va considerar justa la victòria del Getafe (2-1). Va retraure un penal evitable, va reclamar adaptació al joc rival i va qüestionar l'escàs descompte.

El vent deixa ratxes de fins a 121 km/h a Castelló i 102 a València amb avisos extrems actius

Les ratxes de vent han aconseguit 121 km/h en Fredes i 102 km/h en l'aeroport de València, amb avisos roig i taronja vigents. 112 i bombers han multiplicat les intervencions.

Pau Navarro critica l’arbitratge i el joc del Getafe després del 2-1 al Vila-real

Pau Navarro va carregar contra l'arbitratge de Miguel Sesma Espinosa i va denunciar que al Getafe 'els premien el tirar-se, xisclar i fer faltes'. Així i tot, va assumir fallades pròpies i de l'equip i va demanar centrar-se en guanyar més dols.

La Reial Societat es proclama campiona de la Copa Joma; Fent Camí i Platges Castelló completen el podi

La Reial Societat s'ha proclamat campiona per primera vegada de la Copa Joma a València amb 78.5 punts. Fent Camí va ser segon, Platges Castelló tercer i el Barça va acabar quart.

Corberán: el València es deixarà la vida per a aconseguir els tres punts

Corberán va assegurar que el València es deixarà la vida per a guanyar en el Ciutat de València davant un Llevant competitiu. Tindrà baixes en el lateral dret i en atac.

Castre: el derbi és especial per a l’afició i donarem el màxim

El tècnic del Llevant va recalcar que el derbi és especial per a l'afició i que l'equip farà el màxim per guanyar. Va confirmar la baixa de Raghouber, l'onze decidit i va descartar rotacions malgrat el calendari.

Derbi al límit a València: Llevant i València es juguen la permanència

Llevant i València arriben al derbi separats per cinc punts i amb urgències: els granotas són penúltims i els blanc-i-negres no poden fallar per a evitar el descens.