Sanitat confirma 20 nous brots de coronavirus en el territori valencià

 

Este dimecres, la Conselleria de Sanitat Universal i Salut Pública ha confirmat 20 nous brots de coronavirus en el territori valencià durant les últimes 24 hores.

 

A continuació, els 20 nous brots, amb el número de nous contagis i els seus diferents origens, encara que cal avançar que cinc d’ells s’han detectat en la ciutat de València.

  • Sagunt: 6 casos. Àmbit social.
  • Bétera: 4 casos. Àmbit social.
  • València: 3 casos. Àmbit social.
  • València: 5 casos. Oci local.
  • Sagunt: 4 casos. Àmbit laboral.
  • Alcúdia de Crespins: 5 casos. Àmbit laboral.
  • Sagunt: 5 casos. Àmbit social.
  • Alfafar: 6 casos. Àmbit social.
  • Elx: 3 casos. Àmbit social.
  • Benejúzar: 4 casos. Àmbit social.
  • Paterna: 3 casos. Oci local.
  • València: 4 casos. Vacacional.
  • Orihuela: 4 casos. Oci local.
  • Elche: 5 casos. Àmbit social.
  • Torrevieja: 3 casos. Àmbit social.
  • Alfafar: 6 casos. Àmbit social.
  • Dénia: 3 casos. Àmbit social.
  • València: 8 casos. Àmbit social.
  • València: 3 casos. Àmbit social.
  • Castelló de la Plana: 4 casos. Àmbit social.

 

A demés, el brot detectat este dimarts en Sant Mateu, en la comarca del Baix Maestrat (Alacant), amb 6 casos està relacionat amb l’oci local i no és d’àmbit comunitari. De la mateixa manera, el brot de Crevillent, en la comarca del Baix Vinalopó (Alacant), amb 5 casos d’àmbit laboral correspon finalment a Elx, en la mateixa comarca.

Anuncios
Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive
Anuncios

Últimes notícies

Gerard Moreno i Pépé encarrilen el triomf del Vila-real davant un Celta molt fràgil

Un penal convertit per Gerard Moreno en el primer minut i un gol de Pépé abans de la mitja hora permeten al Vila-real anar-se al descans amb un 2-0 enfront d'un Celta molt bla arrere.

Dos morts en caure un cotxe al riu Clariano des d’un pont a Ontinyent

Dos persones han mort i una tercera ha resultat ferida després de precipitar-se un cotxe per un pont al riu Clariano, a Ontinyent, quan circulava per la CV-668.

Un jove de 26 anys resulta ferit per cremades en l’incendi d’una cuina a Alfafar

Un incendi en la cuina d'una vivenda a Alfafar ha provocat cremades a un jove de 26 anys, que ha sigut traslladat a l'hospital La Fe, i ha afectat per fum a altres tres persones que han sigut donades d'alta en el lloc.

Associacions de víctimes s’unixen a València per a denunciar negligències en la dana, el cribratge de mama i les residències de Madrid

Col·lectius de víctimes de la dana de València, del cribratge de càncer de mama a Andalusia i de les residències de Madrid durant la covid s'agermanen en una concentració que reclama responsabilitats polítiques i judicials.

Els bombers intenten controlar un incendi en una planta de reciclatge d’Onda

Bombers del Consorci provincial de Castelló treballen per a extingir un incendi molt desenrotllat en la planta de reciclatge d'Onda, que ha generat una gran columna de fum.

Els bombers rescaten a un cavall caigut en una séquia a Borriana

Un cavall que havia caigut a una séquia a Borriana és rescatat en bon estat pels bombers de la Plana Baixa mitjançant un dispositiu amb vehicle de rescat en altura.

L’Elx marxa al descans amb un 0-2 davant l’Oviedo

L'Elx s'imposa 0-2 a l'Oviedo al descans en el Carlos Tartiere, amb gols matiners de Pedro Bigas i Gonzalo Villar en els primers vint minuts.

L’aventura agrícola de Vicente Blasco Ibáñez a l’Argentina centra una conferència a València

Una conferència a València recupera la poc coneguda etapa de Vicente Blasco Ibáñez com a empresari agrícola a l'Argentina, on va impulsar dos colònies que van marcar la seua vida.