30 persones celebren una festa il·legal en un local en Alacant

 

La Policia Local d’Alacant va desmantellar esta passada matinada de dissabte una festa il·legal que s’estava celebrant a l’interior d’un local situat en el carrer del Comerç, en el Polígon de Babel, en comprovar que dins es trobaven més de trenta persones, sense respectar cap de les mesures de seguretat anticovid, consumint, ballant, sense mascaretes i fumant.

 

La Policia va denunciar als trenta jóvens, així com a l’amo i organitzador d’esta celebració per una infracció greu i s’enfronta a multes que podrien arribar fins als 60.000 euros. Segons fonts policials els fets van passar cap a les 00.00 hores, quan la Policia Local ha tingut coneixement de la possible existència d’una festa il·legal, i van posar en marxa un dispositiu per a poder accedir i desmantellar-la.

 

La Policia Local immediatament es va desplaçar amb quatre patrulles del servici Nocturn i la unitat Fox, i en accedir dins de local, van poder comprovar com s’estava celebrant una festa, i la immensa majoria estava incomplint les mesures anticovid, sense portar l’obligatòria mascareta, sense guardar distàncies de seguretat, fumant algunes d’elles, consumint alcohol, amb reproductors de música i ballant. A més tot això es feia en un local que no tenia ventilació.

 

La Policia va desallotjar el local

La Policia va desallotjar esta festa clandestina, sancionant a les 30 persones que estaven en el seu interior, per no portar mascaretes, saltar-se el toc de queda, consum d’alcohol i estar persones no convivents agrupades en un local incomplint les mesures de seguretat i sanitàries anticovid.

 

L’amo i organitzador de la festa s’enfronta a infraccions greus segons el decret de la Generalitat Valenciana, amb multa de 30.001 a 60.000 euros i a una possible suspensió o prohibició de l’activitat per un període màxim de sis mesos, o a la clausura, que s’imposen per destinar l’ús d’espais de l’establiment a activitats o actuacions no permeses per les ordres o mesures dictades enfront del Covid-19, en qualsevol mena d’establiment o activitat siga en espais o locals, públics o privats.

 

De la mateixa manera, després de ser identificades totes les persones que es trobaven celebrant esta festa privada, els agents van procedir a fer les corresponents diligències administratives i el desallotjament del local.

Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

Alcoi inaugurarà l’11 de juny el museu de Camilo Sesto

L'Ajuntament inaugurarà l'11 de juny el museu de Camilo Sesto a Alcoi, amb més de 2.000 peces. El projecte, pròxim al milió d'euros, inclourà un holograma.

Roig advoca per un IVA zero en aliments i afirma que Mercadona no ha pujat preus

Juan Roig ha defés aplicar un IVA zero als aliments per a esmorteir l'impacte de la guerra de l'Iran i ha recalcat que els preus depenen de les matèries primeres. Ha assegurat que, ara com ara, no s'han traslladat pujades i que entre gener i març s'han abaratit 300 productes.

73 agressions a metges en 2025 en la Comunitat Valenciana, 48 a la província de València

Els col·legis de metges van comptabilitzar 73 atacs a facultatius en la Comunitat en 2025, 48 a la província de València. La majoria va afectar metgesses i es va concentrar en Atenció Primària.

La pluja impedix disparar tot el material en la mascletà d’este dimarts

La pluja intermitent ha danyat el sistema elèctric i ha obligat a un tret manual parcial en la dècima mascletà del cicle faller. Part del material es retirarà i el perímetre es manté fins a completar l'operació.

Muñoz (PSPV) insistix: no està tancada la situació judicial de Mazón

José Muñoz ha afirmat que encara no s'ha escrit l'últim capítol sobre Carlos Mazón i el seu paper el 29 d'octubre durant la DANA. Ha demanat que es mantinga la investigació i que Mazón entregue l'acta.

Vox demana no avançar esdeveniments sobre Mazón i respecte als jutges

Vox ha sostingut que la postura de la Fiscalia de no imputar a Carlos Mazón per la gestió de la DANA i que la jutgessa seguisca amb la instrucció prova que no s'han d'anticipar conclusions. El síndic José María Llanos ha reclamat respecte als tribunals i a la presumpció d'innocència.

Les pluges deixen quasi 72 l/m² en quatre hores a Castalla i concentren les incidències a Alacant

Les precipitacions han deixat 71,8 l/m² en quatre hores a Castalla i han motivat deu actuacions dels bombers a la província d'Alacant, sense incidències a València.

Mercadona ha guanyat 1.729 milions en 2025, un 24,9% més, i accelera el seu pla d’inversió

Mercadona ha guanyat 1.729 milions d'euros en 2025, un 24,9% més, amb vendes de 41.900 milions i una quota del 28,5% a Espanya. La companyia impulsa la botiga 9, obri nous bucs i preveu 43.200 milions en vendes en 2026.