30 persones celebren una festa il·legal en un local en Alacant

 

La Policia Local d’Alacant va desmantellar esta passada matinada de dissabte una festa il·legal que s’estava celebrant a l’interior d’un local situat en el carrer del Comerç, en el Polígon de Babel, en comprovar que dins es trobaven més de trenta persones, sense respectar cap de les mesures de seguretat anticovid, consumint, ballant, sense mascaretes i fumant.

 

La Policia va denunciar als trenta jóvens, així com a l’amo i organitzador d’esta celebració per una infracció greu i s’enfronta a multes que podrien arribar fins als 60.000 euros. Segons fonts policials els fets van passar cap a les 00.00 hores, quan la Policia Local ha tingut coneixement de la possible existència d’una festa il·legal, i van posar en marxa un dispositiu per a poder accedir i desmantellar-la.

 

La Policia Local immediatament es va desplaçar amb quatre patrulles del servici Nocturn i la unitat Fox, i en accedir dins de local, van poder comprovar com s’estava celebrant una festa, i la immensa majoria estava incomplint les mesures anticovid, sense portar l’obligatòria mascareta, sense guardar distàncies de seguretat, fumant algunes d’elles, consumint alcohol, amb reproductors de música i ballant. A més tot això es feia en un local que no tenia ventilació.

 

La Policia va desallotjar el local

La Policia va desallotjar esta festa clandestina, sancionant a les 30 persones que estaven en el seu interior, per no portar mascaretes, saltar-se el toc de queda, consum d’alcohol i estar persones no convivents agrupades en un local incomplint les mesures de seguretat i sanitàries anticovid.

 

L’amo i organitzador de la festa s’enfronta a infraccions greus segons el decret de la Generalitat Valenciana, amb multa de 30.001 a 60.000 euros i a una possible suspensió o prohibició de l’activitat per un període màxim de sis mesos, o a la clausura, que s’imposen per destinar l’ús d’espais de l’establiment a activitats o actuacions no permeses per les ordres o mesures dictades enfront del Covid-19, en qualsevol mena d’establiment o activitat siga en espais o locals, públics o privats.

 

De la mateixa manera, després de ser identificades totes les persones que es trobaven celebrant esta festa privada, els agents van procedir a fer les corresponents diligències administratives i el desallotjament del local.

Últimes notícies

Un gol de Carlos Espí en el descompte trenca el somni de remuntada de l’Elx

Un gol de Carlos Espí en el temps afegit ha donat el triomf al Real Madrid a Elx per 2-3, després que l’equip franjiverd igualara dos gols en els últims 20 minuts.

Dos bombers ferits lleus en l’incendi de Tuéjar que ja ha cremat 690 hectàrees

Dos bombers han resultat ferits lleus en l’incendi forestal declarat esta vesprada a Tuéjar, que ha calcinat ja 690 hectàrees i té un perímetre aproximat de 17 quilòmetres.

El Valencia d’Óscar Sánchez estrena triomf i es reivindica a Vitòria

El Valencia ha estrenat el seu caseller de victòries a LaLiga EA Sports davant l’Alavés, en el debut d’Óscar Sánchez com a tècnic interí, que destaca la personalitat i el compromís del vestidor.

Vinícius, Mbappé i Konaté amaguen el missatge de suport a Ceuta abans del partit a Elx

Vinícius, Mbappé i Konaté han eixit al Martínez Valero amb la samarreta de suport a Ceuta enrotllada, tallant el lema, i se l'han llevada abans que la resta de jugadors.

El valencià Aaron Mayol fa història amb el seu debut oficial amb el Valencia CF

El migcentre Aaron Mayol, format més d’una dècada al Levante i ara al planter del Valencia CF, s’ha convertit en el primer jugador nascut en 2008 que debuta en partit oficial amb el club de Mestalla, en el triomf a domicili contra l’Alavés.

El Valencia CF suma la primera victòria del curs a Vitòria amb un gol de Luis Rioja

El Valencia CF ha estrenat el seu caseller de triomfs en esta Lliga EA Sports amb un 0-1 a Vitòria gràcies a un gol de Luis Rioja, en el primer partit amb Óscar Sánchez a la banqueta després de la destitució de Carlos Corberán.

Desallotgen un càmping i diverses granges pel greu incendi de Tuéjar, empitjorat pel vent

L’incendi declarat este dimarts a Tuéjar ha forçat el desallotjament preventiu d’una zona d’acampada i diverses granges, amb els treballs d’extinció dificultats pel vent i la baixa humitat. Els mitjans aeris s’han retirat de nit i les brigades terrestres continuen lluitant contra el foc.

Osorio debuta com a titular en un Elx amb canvis davant el Madrid

Abiel Osorio debutarà com a titular amb l’Elx contra un Reial Madrid ple de rotacions en què repetirà Yan Diomande. Tant Martín Anselmi com José Mourinho introduïxen diversos canvis en els seus onzes.