19.5 C
València
Dilluns, 23 febrer, 2026

300 persones van accedir al Xorret de Catí de Castalla per a vore la neu tot i estar tallat l’accés

 

Uns 100 vehicles amb al voltant de 300 persones van accedir al paratge del Xorret de Catí de Castalla, en l’Alcoià (Alacant), tot i estar tallats els accessos, segons ha indicat la Delegació del Govern. Les tanques dels accessos es van retirar i els cotxes van accedir als aparcaments d’este paratge en una localitat actualment confinada perimetralment per la pandèmia.

 

Segons Delegació, a la part alta de Catí, en una gran esplanada, es van arribar a localitzar al voltant de 300 persones a les que se’ls va informar del risc de gelada i se’ls va demanar que abandonaren el lloc de manera ordenada per a evitar riscos.

 

De fet, des de Delegació han assenyalat que l’afluència de visitants a zones d’interior amb neu va dificultar els treballs per a netejar carreteres i va obligar la Guàrdia Civil a reorganitzar els seus recursos per a atendre incidències de vehicles privats desplaçats o peticions d’ajuda d’ajuntaments.

Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

Condemnat per llançar una substància corrosiva a un gos pels lladrucs

Un home ha sigut condemnat a una multa i a 16 mesos d'inhabilitació per a activitats amb animals per ruixar amb líquid corrosiu al gos d'una vivenda. La sentència fixa 2.500 euros d'indemnització per les lesions i el mal moral.

Martínez Mus defén que el protocol es va complir rigorosament durant la dana

El conseller ha sostingut que el protocol es va complir rigorosament durant la dana i que per això no va haver-hi víctimes en ferrocarrils. Ha negat retards en el tall del metre i ha explicat que va actuar amb la informació oficial disponible.

Les falleres majors de València encenen la Crida i conviden a viure ‘la millor festa del món’

Carmen Prades i Marta Mercader han encés simbòlicament la metxa de les Falles 2026 durant la Crida i conviden al món a sumar-se a la festa. L'acte ha inclòs el lliurament simbòlic de les claus i un espectacle de llum i pólvora.

Un assessor situa a Mazón en el seu despatx 25 minuts abans d’anar al Cecopi

L'assessor Josep Lanuza ha declarat que va acompanyar a Carlos Mazón des del Palau al Cecopi i que l'És-alert va sonar a les 20.11 quan ja anaven de camí. La jutgessa ha confrontat el seu relat amb el dels escortes.

Un estudi fixa en 9.057 milions la inversió per a reduir riscos en la conca del Xúquer

La conca del Xúquer necessita 9.057 milions per a modernitzar el cicle urbà de l'aigua, previndre inundacions i adaptar-se al canvi climàtic dins del marc 2026-2035.

Guido Rodríguez torna a l’onze del València més de dos mesos després

L'argentí va iniciar davant el Vila-real i va disputar 88 minuts després d'una primera volta amb pocs minuts en el West Ham. El València va perdre 2-1.

L’efecte Castro es diluïx: el Llevant encadena quatre derrotes seguides

L'equip és penúltim a set punts de la salvació i acumula tres partits sense marcar; l'impuls inicial amb Luís Castro s'ha esvaït.

Detinguts quatre empleats d’immobiliàries a Alacant per estafar a compradors estrangers

La Policia Nacional ha arrestat a tres hòmens i una dona de dos immobiliàries a Alacant per cobrar arres de vivendes inviables i manipular documentació. El perjuí supera els 100.000 euros i la causa continua oberta.