Un total de 45 municipis valencians sumen nous positius per coronavirus en l’última setmana

 

Un total de 45 municipis valencians han sumat nous casos de coronavirus durant l’última setmana, sent València el que major nombre d’afectats registrats (26), seguit de Burjassot (11), Benidorm (6), Elx (5) i Mislata (5).

 

D’esta forma es desprenen de les dades desagregades per municipis que publica la Generalitat. Este divendres, la capital compta amb 2.240 casos de coronavirus, dels que 26 s’han detectat en l’última setmana.

 

[predef]valncia-grup-de-facebook-595[/predef]

 

El brot de Burjassot també es veu en les dades: la ciutat va passar de comptabilitzar 120 casos des de l’inici de la pandèmia a 131 este dijous. En total, sumen 11 casos nous.

 

En total, tenen casos nous de coronavirus esta setmana València (26), Burjassot (11), Benidorm (6), Elx, Mislata (5), Vila-real, Castelló de la Plana (3), Gandia, la Pobla de Vallbona, Xàtiva, Benicàssim, Torrent, Llíria (2), Alaquàs, Alfafar, Benicarló, Biar, Borriana, Crevillent, la Vila Joiosa, Massamagrell, Miramar, Morella Museros, Paiporta, Pedreguer, Rocafort, Torrevieja, Vinaròs (tots ells 1 en els últims quatre dies), Alacant, Alboraia, Ayora, Callosa d’en Sarrià, Dénia, Elda, Finestrat, Novelda, Onda, Quart de Poblet, Requena, Sant Joan de Moró, Sedaví, Utiel, Villena i Xirivella (amb un cas assignat el cap de setmana).

 

Destaquen els casos de Xàtiva i la Pobla de Vallbona, que han sumat dos casos cadascuna a pesar de què portaven sense nous positius des del principi de juny.

Últimes notícies

L’Audiència ratifica la condició d’investigat de l’exregidor Jorge Bellver en el cas Azud

La secció tercera de l’Audiència Provincial de València manté la situació d’investigat de l’exregidor del PP Jorge Bellver en el cas Azud, que analitza el presumpte pagament de comissions a càrrecs públics entre 1999 i 2013. El tribunal desestima el recurs d’apel·lació de la defensa i confirma les últimes resolucions del Jutjat d’Instrucció número 13 de València.

Jesús Lancis pren el relleu al Rectorat de la UJI després de formalitzar la transició amb Eva Alcón

Jesús Lancis ha assumit el Rectorat de la Universitat Jaume I després de formalitzar el traspàs institucional amb la rectora eixint, Eva Alcón, culminant així el procés obert amb les eleccions del 14 de maig i la publicació del seu nomenament en el DOGV.

Compromís demana en Les Corts reprovar Pérez Llorca i Ortí pel conflicte docent

Compromís ha registrat en Les Corts una proposta per a reprovar el president de la Generalitat, Juanfran Pérez Llorca, i la consellera d'Educació, Carmen Ortí, per la seua gestió de la vaga indefinida del professorat i per la seua manca de diàleg amb la comunitat educativa. La iniciativa reclama també la dimissió d'Ortí i que Pérez Llorca convoque eleccions.

Baldoví anirà a l’acte de Mónica Oltra i Gabriel Rufián per escoltar la seua proposta de confluència

El síndic de Compromís en Les Corts, Joan Baldoví, confirma que assistirà el 19 de juny a València a l’acte conjunt de Mónica Oltra i Gabriel Rufián per escoltar la seua visió sobre possibles confluències electorals.

El Villarreal estrena una primera equipació groga amb més presència del blau

El Villarreal ha presentat la nova primera equipació per a la pròxima temporada, que manté el groc habitual però incorpora més detalls en blau i un nou disseny inspirat en el moviment de l’aigua.

Els taxistes autònoms acusen el decret de transport de permetre que els VTC facen de taxi

La Confederación de Taxistas Autónomos de Valencia critica que el nou decret de transport públic del Consell elimina el temps mínim de precontractació i permet als VTC operar quasi com a taxis per tota la Comunitat Valenciana. L’entitat acusa el conseller Vicente Martínez Mus de protegir les plataformes i multinacionals i d’haver actuat d’una forma deshonesta.

A la presó un jove per robar i amenaçar comerciants a Torrevieja a canvi de diners

Un jove de 21 anys ha sigut enviat a la presó provisional acusat de diversos robatoris amb violència i d’extorsionar comerciants de Torrevieja i voltants, exigint-los diners a canvi d’oferta de seguretat en els seus locals.

Presó preventiva per a dos hòmens acusats d’una vintena de robatoris a Moncada

Dos hòmens de 46 anys han ingressat en presó preventiva acusats de quasi una vintena de robatoris amb força a vivendes i comerços de Moncada, després de ser sorprésos quan assaltaven un domicili d’una urbanització del municipi.