11.6 C
València
Diumenge, 21 desembre, 2025

Un total de 45 municipis valencians sumen nous positius per coronavirus en l’última setmana

 

Un total de 45 municipis valencians han sumat nous casos de coronavirus durant l’última setmana, sent València el que major nombre d’afectats registrats (26), seguit de Burjassot (11), Benidorm (6), Elx (5) i Mislata (5).

 

D’esta forma es desprenen de les dades desagregades per municipis que publica la Generalitat. Este divendres, la capital compta amb 2.240 casos de coronavirus, dels que 26 s’han detectat en l’última setmana.

 

[predef]valncia-grup-de-facebook-595[/predef]

 

El brot de Burjassot també es veu en les dades: la ciutat va passar de comptabilitzar 120 casos des de l’inici de la pandèmia a 131 este dijous. En total, sumen 11 casos nous.

 

En total, tenen casos nous de coronavirus esta setmana València (26), Burjassot (11), Benidorm (6), Elx, Mislata (5), Vila-real, Castelló de la Plana (3), Gandia, la Pobla de Vallbona, Xàtiva, Benicàssim, Torrent, Llíria (2), Alaquàs, Alfafar, Benicarló, Biar, Borriana, Crevillent, la Vila Joiosa, Massamagrell, Miramar, Morella Museros, Paiporta, Pedreguer, Rocafort, Torrevieja, Vinaròs (tots ells 1 en els últims quatre dies), Alacant, Alboraia, Ayora, Callosa d’en Sarrià, Dénia, Elda, Finestrat, Novelda, Onda, Quart de Poblet, Requena, Sant Joan de Moró, Sedaví, Utiel, Villena i Xirivella (amb un cas assignat el cap de setmana).

 

Destaquen els casos de Xàtiva i la Pobla de Vallbona, que han sumat dos casos cadascuna a pesar de què portaven sense nous positius des del principi de juny.

Últimes notícies

València es mobilitza pel dret a la vivenda i exigix un pla de xoc

Una marxa ha recorregut el centre de València per a denunciar la situació de la vivenda i exigir un pla de xoc. La Generalitat replica que el problema és la falta d'oferta i detalla mesures en marxa.

Guanyar la Grossa de Nadal és 1 entre 100.000: més probable que un llamp i menys que un accident

La probabilitat de guanyar la Grossa de Nadal és d'1 entre 100.000. És més probable que et toque que que et caiga un llamp, però menys que morir en un accident de trànsit.

La DANA de València va deixar quasi 7 milions en pèrdues no reconegudes en el sector artístic

Un peritatge de AVVAC xifra en més de 6,9 milions els danys de la DANA del 29 d'octubre de 2024 en les arts visuals de la Comunitat Valenciana. Gran part seguix sense compensar.

Un penal de Dela en el 92 rescata al Llevant i frena a la Reial Societat (1-1)

El Llevant va igualar sobre la botzina amb un penal transformat per Adrián de la Font després d'enderrocament a Carlos Álvarez. La Real va deixar escapar un triomf que ja assaboria.

Un penal de Dela en el 92 rescata al Llevant i frena a la Reial Societat

El Llevant va igualar en el temps afegit gràcies a un penal transformat per Dela després d'enderrocament a Carlos Álvarez. La Real, que es veia guanyadora, va deixar escapar dos punts.

1-1: Un penal de Dela rescata al Llevant i frena a la Reial Societat

El Llevant va igualar en el 92 gràcies a un penal transformat per Dela després d'una falta sobre Carlos Álvarez. La Real, superior per trams, va deixar escapar un triomf que va acariciar.

Entreguen els premis ‘No oblidar la dana’ en homenatge a víctimes i reconstrucció

El Centre de Voluntariat 'La Cantina' ha entregat la primera edició dels premis 'No oblidar la dana', que rendixen tribut a víctimes, afectats i voluntariat després de les inundacions de 2024. La gala ha reunit a prop de 70 entitats i ha reconegut 11 iniciatives clau per a l'ajuda i la reconstrucció.

Una cabotada de Kubo avança a la Reial Societat en el Ciutat (0-1)

Una cabotada de Takefusa Kubo just abans del descans dona avantatge mínim a la Reial Societat davant el Llevant en el Ciutat de València. L'acció va nàixer d'una pèrdua local i un centre de Gonçalo Guedes; va ser el primer tir a porta visitant.