Un total de 45 municipis valencians sumen nous positius per coronavirus en l’última setmana

 

Un total de 45 municipis valencians han sumat nous casos de coronavirus durant l’última setmana, sent València el que major nombre d’afectats registrats (26), seguit de Burjassot (11), Benidorm (6), Elx (5) i Mislata (5).

 

D’esta forma es desprenen de les dades desagregades per municipis que publica la Generalitat. Este divendres, la capital compta amb 2.240 casos de coronavirus, dels que 26 s’han detectat en l’última setmana.

 

[predef]valncia-grup-de-facebook-595[/predef]

 

El brot de Burjassot també es veu en les dades: la ciutat va passar de comptabilitzar 120 casos des de l’inici de la pandèmia a 131 este dijous. En total, sumen 11 casos nous.

 

En total, tenen casos nous de coronavirus esta setmana València (26), Burjassot (11), Benidorm (6), Elx, Mislata (5), Vila-real, Castelló de la Plana (3), Gandia, la Pobla de Vallbona, Xàtiva, Benicàssim, Torrent, Llíria (2), Alaquàs, Alfafar, Benicarló, Biar, Borriana, Crevillent, la Vila Joiosa, Massamagrell, Miramar, Morella Museros, Paiporta, Pedreguer, Rocafort, Torrevieja, Vinaròs (tots ells 1 en els últims quatre dies), Alacant, Alboraia, Ayora, Callosa d’en Sarrià, Dénia, Elda, Finestrat, Novelda, Onda, Quart de Poblet, Requena, Sant Joan de Moró, Sedaví, Utiel, Villena i Xirivella (amb un cas assignat el cap de setmana).

 

Destaquen els casos de Xàtiva i la Pobla de Vallbona, que han sumat dos casos cadascuna a pesar de què portaven sense nous positius des del principi de juny.

Últimes notícies

Detinguda a Alacant per llogar un pis en condicions infrahumanes a immigrants sense papers

Una dona de 56 anys ha sigut detinguda a Alacant per utilitzar la seua vivenda com a pis patera per a immigrants en situació irregular, cobrar-los 10 euros al dia i amenaçar de mort els agents que l’investigaven.

Kejelcha i Tesfay lideren una llista d’elit històrica en el Marató València 2026

El Marató València Trinidad Alfonso Zurich del 6 de desembre comptarà amb Yomif Kejelcha i Fotyen Tesfay, segon millor registre mundial masculí i femení, al capdavant d’una llista d’elit amb grans figures internacionals.

La Generalitat destinarà 100 milions al Pla de la Indústria de la Defensa per a impulsar el lideratge valencià

La Generalitat ha anunciat una inversió de 100 milions en el Pla Estratègic de la Indústria de la Defensa i ha confirmat que València acollirà en 2027 la Fira Internacional de la Indústria Auxiliar de la Defensa.

La Generalitat preveu invertir 100 milions per impulsar la indústria de la defensa valenciana

La Generalitat ha anunciat una inversió de 100 milions en el Pla Estratègic de la Indústria de la Defensa i que València acollirà en 2027 la Fira Internacional de la Indústria Auxiliar de la Defensa.

La Generalitat preveu invertir 100 milions per impulsar la indústria de la defensa valenciana

La Generalitat ha anunciat una inversió de 100 milions d’euros per desplegar el Pla Estratègic de la Indústria de la Defensa i situar la Comunitat Valenciana en el mapa europeu del sector.

Mónica Oltra serà ratificada dissabte com a candidata de Compromís a l’alcaldia de València

Compromís per València celebrarà este dissabte una assemblea extraordinària al Jardí Botànic per ratificar Mónica Oltra com a candidata a l’alcaldia de València per a les municipals de 2027 i presentar el seu projecte polític per a la ciutat.

Vint anys de l’accident de metro de València: 43 morts, 47 ferits i 13 responsables polítics assenyalats

Es complixen vint anys de l’accident de metro de València de 2006, amb 43 morts i 47 ferits, un llarg recorregut polític, social i judicial i 13 responsables polítics assenyalats per Les Corts.

Més de 35.700 contribuents fan la declaració de la Renda amb l’ajuda de l’Agència Tributària Valenciana

L’assistència de l’ATV en la campanya de l’IRPF 2025 creix un 18,7 % i reforça l’atenció presencial i telefònica