Un total de 45 municipis valencians sumen nous positius per coronavirus en l’última setmana

 

Un total de 45 municipis valencians han sumat nous casos de coronavirus durant l’última setmana, sent València el que major nombre d’afectats registrats (26), seguit de Burjassot (11), Benidorm (6), Elx (5) i Mislata (5).

 

D’esta forma es desprenen de les dades desagregades per municipis que publica la Generalitat. Este divendres, la capital compta amb 2.240 casos de coronavirus, dels que 26 s’han detectat en l’última setmana.

 

[predef]valncia-grup-de-facebook-595[/predef]

 

El brot de Burjassot també es veu en les dades: la ciutat va passar de comptabilitzar 120 casos des de l’inici de la pandèmia a 131 este dijous. En total, sumen 11 casos nous.

 

En total, tenen casos nous de coronavirus esta setmana València (26), Burjassot (11), Benidorm (6), Elx, Mislata (5), Vila-real, Castelló de la Plana (3), Gandia, la Pobla de Vallbona, Xàtiva, Benicàssim, Torrent, Llíria (2), Alaquàs, Alfafar, Benicarló, Biar, Borriana, Crevillent, la Vila Joiosa, Massamagrell, Miramar, Morella Museros, Paiporta, Pedreguer, Rocafort, Torrevieja, Vinaròs (tots ells 1 en els últims quatre dies), Alacant, Alboraia, Ayora, Callosa d’en Sarrià, Dénia, Elda, Finestrat, Novelda, Onda, Quart de Poblet, Requena, Sant Joan de Moró, Sedaví, Utiel, Villena i Xirivella (amb un cas assignat el cap de setmana).

 

Destaquen els casos de Xàtiva i la Pobla de Vallbona, que han sumat dos casos cadascuna a pesar de què portaven sense nous positius des del principi de juny.

Últimes notícies

Els veïns de Gàtova ja poden eixir de casa i reobri la CV-25 després de l’incendi

La Generalitat ha alçat el confinament domiciliari dels veïns de Gàtova decretat per l’incendi de Segorbe i ha reobert la CV-25, encara que les pistes forestals i senders continuen tancats.

Un València exhaust rep un Betis en ratxa en un Mestalla molt exigent

València i Betis es veuen este dimarts en Mestalla en el partit ajornat de la primera jornada, amb el conjunt local cansat i sota pressió i un Betis reforçat pel seu bon inici de Lliga.

Oltra insta les autonomies a acollir els menors que han arribat sols a Ceuta

Mónica Oltra, candidata de Compromís a l’Ajuntament de València, reclama que totes les comunitats autònomes col·laboren per a acollir els xiquets i xiquetes que han arribat sols a Ceuta i que considera en una situació de màxima vulnerabilitat.

Leticia Romero reivindica la identitat competitiva del València Basket

La capitana del València Basket, Leticia Romero, assegura que l’equip mantindrà l’ambició per tots els títols en el nou cicle amb Javi Torralba, malgrat les absències inicials per la WNBA i el Mundial.

Maffeo es presenta amb un missatge clar: compromís total amb el Valencia

Pablo Maffeo s’ha presentat com a nou lateral dret del Valencia destacant el seu compromís, el desig de quedar-se molts anys i el pes personal de tornar a València, on viu la seua filla.

El Elche encadena davant el Barça la seua segona pitjor golejada com a local en Primera

El Elche ha caigut 0-5 davant el Barcelona al Martínez Valero i ha patit la segona derrota més ampla de la seua història com a local en Primera Divisió, només superada pel 0-6 també davant el Barça en la temporada 2014-15.

La FVMP reclama a la CHJ netejar amb urgència el nou llit del Túria i els barrancs

La Federació Valenciana de Municipis i Províncies exigix a la Confederación Hidrográfica del Júcar actuacions prioritàries de neteja i manteniment al nou llit del Túria i a diversos barrancs abans de les pluges de la tardor.

Corberán denuncia la desigualtat de descans del Valencia davant el Betis

Carlos Corberán assegura que el Valencia arribarà al partit de Lliga contra el Betis amb un dia menys de descans i un 33 % menys de recuperació física, cosa que considera una situació injusta, encara que desvincula el club sevillà de la responsabilitat.