Un total de 45 municipis valencians sumen nous positius per coronavirus en l’última setmana

 

Un total de 45 municipis valencians han sumat nous casos de coronavirus durant l’última setmana, sent València el que major nombre d’afectats registrats (26), seguit de Burjassot (11), Benidorm (6), Elx (5) i Mislata (5).

 

D’esta forma es desprenen de les dades desagregades per municipis que publica la Generalitat. Este divendres, la capital compta amb 2.240 casos de coronavirus, dels que 26 s’han detectat en l’última setmana.

 

[predef]valncia-grup-de-facebook-595[/predef]

 

El brot de Burjassot també es veu en les dades: la ciutat va passar de comptabilitzar 120 casos des de l’inici de la pandèmia a 131 este dijous. En total, sumen 11 casos nous.

 

En total, tenen casos nous de coronavirus esta setmana València (26), Burjassot (11), Benidorm (6), Elx, Mislata (5), Vila-real, Castelló de la Plana (3), Gandia, la Pobla de Vallbona, Xàtiva, Benicàssim, Torrent, Llíria (2), Alaquàs, Alfafar, Benicarló, Biar, Borriana, Crevillent, la Vila Joiosa, Massamagrell, Miramar, Morella Museros, Paiporta, Pedreguer, Rocafort, Torrevieja, Vinaròs (tots ells 1 en els últims quatre dies), Alacant, Alboraia, Ayora, Callosa d’en Sarrià, Dénia, Elda, Finestrat, Novelda, Onda, Quart de Poblet, Requena, Sant Joan de Moró, Sedaví, Utiel, Villena i Xirivella (amb un cas assignat el cap de setmana).

 

Destaquen els casos de Xàtiva i la Pobla de Vallbona, que han sumat dos casos cadascuna a pesar de què portaven sense nous positius des del principi de juny.

Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

Protesta davant el consolat dels EUA a València per la guerra de l’Iran i el genocidi en Palestina

Un grup de persones ha protestat davant el consolat dels EUA a València contra la guerra de l'Iran i en denúncia del genocidi en Palestina. Els convocants demanen la fi de les complicitats amb Israel i els Estats Units.

Cinc persones, entre elles un xiquet, ateses per inhalació de fum en un incendi a Dénia

Un xiquet de 3 anys i quatre adults han sigut assistits per inhalació de fum i traslladats a l'Hospital de Dénia després d'un incendi al carrer Pare Pere.

Protesta davant el consolat dels EUA a València contra la guerra de l’Iran i el genocidi de Palestina

Un grup de persones ha protestat davant el consolat dels Estats Units a València contra la guerra de l'Iran i el genocidi de Palestina, en una acció convocada per diverses organitzacions, entre elles BDS. Els convocants han demanat acabar amb les 'complicitats' amb Israel i els EUA.

Alacant tancarà parcs i jardins el dimarts i dimecres per alerta groga per vents

L'Ajuntament ha activat el protocol per forts vents i tancarà parcs i jardins el dimarts i dimecres. Aemet preveu ratxes de fins a 70 km/h en les hores centrals del dimarts.

Un xiquet i quatre adults, atesos per inhalació de fum en un incendi a Dénia

Un xiquet de 3 anys i quatre adults han sigut atesos per inhalació de fum després d'un incendi en un edifici del carrer Pare Pere, a Dénia. Tots han sigut traslladats a l'Hospital de Dénia i el foc ja ha quedat extingit.

La Lliga O suspén els partits del Reial Madrid i València Basket per tancament aeri a Abu Dhabi

La competició sub-22 va ajornar la jornada de Reial Madrid i València Basket en quedar les seues plantilles encallades a Abu Dhabi pel tancament de l'espai aeri. La nova data s'anunciarà.

Huit anys de presó per pilotar una pastera en la qual van morir cinc persones

L'Audiència d'Alacant ha imposat huit anys de presó al pilot d'una pastera que va eixir d'Alger i va quedar a la deriva 16 dies. La fallada acredita que va intentar afavorir la immigració clandestina de 19 persones en una barca sobrecarregada i sense mitjans de seguretat.

Educació publica el calendari d’admissió i matrícula per a 2026-2027

La Conselleria ha publicat en el Diari Oficial de la Generalitat el calendari d'admissió i matrícula per a 2026-2027 en Infantil, Primària, ESO, Batxillerat i Educació Especial. Inclou millores que avancen terminis en Secundària i novetats sobre la llengua base.