Les 47 localitats de Castelló que tindran cine ‘A la llum de la lluna’ este estiu

 

La Diputació de Castelló portarà este estiu a les places de 47 municipis de l’interior una selecció del millor cinema actual per a dinamitzar les nits dels caps de setmana. D’eixa manera ho ha anunciat la diputada de Cultura, Ruth Sanz, qui ha destacat que «amb iniciatives com esta sumem valor i servicis als nostres pobles més menuts i assegurem que tots els ciutadans d’esta província tinguen les mateixes oportunitats a l’hora d’accedir a la cultura».

 

Per a fer possible este servici, la institució provincial destinarà 24.000 euros. En cada localitat s’exhibirà fins a un màxim de tres films des d’este mes de juliol fins a setembre. Cal destacar que cap municipi percebrà quantitat econòmica alguna, ja que la subvenció és en espècie, és a dir, se’ls assignarà amb caràcter gratuït el servici de cinema d’estiu.

 

Per als municipis amb més habitants, la diputada de Cultura ha recordat que la Diputació disposa del servici de Mediateca, el que oferix un ampli catàleg d’obres cinematogràfiques per a la seua exhibició sense fins lucratius. Els ajuntaments poden sumar-se al servici quan ho desitgen a través del web de la Diputació.

 

Esta iniciativa complementa l’agenda d’activitats que la Diputació Provincial ha preparat per a apropar als pobles la cultura en totes les seues facetes i formats. Fins al pròxim mes de setembre, al llarg del territori, es faran propostes musicals, teatrals i d’oci per a tota la família, «dins de la línia d’esta nova Diputació de vertebrar la província amb la cultura com a protagonista», ha manifestat Sanz.

 

Els municipis beneficiats

Els municipis que se’n beneficiaran de l’ajuda, tots ells menors de 400 habitants, són:

  • Fanzara
  • La Mata de Morella
  •  Arañue
  • La Torre d’en Doménec
  • Fuente la Reina, Torrechiva
  • Vall de Almonacid
  • Fuentes de Ayódar
  • Almedíjar
  • Teresa
  • Azuébar 
  • Ares del Maestrat 
  • Castillo de Villamalefa
  • Argelita
  • Vallat
  • Espadilla
  • Toga 
  • Aín
  • Algimia de Almonacid
  • Zucaina
  • Torás
  • Cirat
  • Higueras
  • Xodos
  • Gaibiel
  • Vilar de Canes
  • Villores
  • Pavías
  • Benafer
  • La Todolella
  • Matet
  • Torralba del Pinar
  • Herbers
  • Palanques
  • Cortes de Arenoso
  • Benafigos
  • Castellfort
  • Ayódar
  • Barracas
  • La Pobla de Benifassà
  • Sorita, la Serratella
  • Vallibona
  • Villamalur
  • Olocau del Rey
  • Castell de Cabres
  • Portell de Morella
Anuncios
Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive
Anuncios

Últimes notícies

El TSJCV tomba la suspensió de llicències de canvi d’ús per a pisos turístics a València

El TSJCV anul·la la decisió de l'Ajuntament de València de suspendre les llicències de canvi d'ús per a pisos turístics, però manté la moratòria sobre noves edificacions hoteleres.

Munilla equipara avortament i guerra i acusa la política de calcigar l’ètica

El bisbe d'Orihuela-Alacant, José Ignacio Munilla, equipara la condemna moral de l'avortament i de la guerra i critica que es pretenga blindar l'avortament en la Constitució en un context que definix com de politica que calciga l'ètica.

El PP exigix a Ximo Puig explicacions i el seu cessament com a ambaixador després del processament del seu germà

El PPCV reclama que Ximo Puig done explicacions públiques i deixe el càrrec d'ambaixador davant l'OCDE després que l'Audiència de València haja confirmat el processament del seu germà Francis Puig per una presumpta trama de subvencions.

L’UCO detalla reunions de Jorge Bellver amb l’empresari d’Assut per a tractar operacions urbanístiques

Un nou informe de l'UCO aporta al jutjat detalls sobre reunions de Jorge Bellver amb l'empresari Jaime Febrer i reforça la tesi d'obsequis per a influir en tràmits urbanístics a València.

La jutgessa de la DANA exigix a la Generalitat el detall dels bombers forestals mobilitzats

La jutgessa que investiga la gestió de la DANA reclama a la Generalitat un llistat detallat de les unitats de bombers forestals mobilitzades i demana a À Punt missatges i vídeos sobre les alertes prèvies.

Els maquinistes eleven al 100% el seguiment de la vaga en Metrovalencia i TRAM enfront de la versió d’FGV

El sindicat de maquinistes SEMAF assegura que la vaga en Metrovalencia i TRAM ha tingut un seguiment del 100%, mentres FGV parla d'escassa participació i defén que el servici s'ha prestat amb normalitat gràcies a uns servicis mínims del 75% i el 80%.

El Consell presenta al·legacions al nou reglament de Costas per a blindar la seguretat jurídica

La Generalitat Valenciana presenta al·legacions a l'avantprojecte estatal de reforma del Reglament de Costas per a reforçar la seguretat jurídica, mantindre criteris tècnics consolidats i equilibrar la protecció del litoral amb l'activitat econòmica sostenible.

Les ONG reclamen calma als migrants davant els dubtes per la regularització expressa

Les entitats que treballen amb persones migrants en la Comunitat Valenciana demanen calma i prudència davant el procés exprés de regularització i reclamen instruccions clares a les administracions.