Les 47 localitats de Castelló que tindran cine ‘A la llum de la lluna’ este estiu

 

La Diputació de Castelló portarà este estiu a les places de 47 municipis de l’interior una selecció del millor cinema actual per a dinamitzar les nits dels caps de setmana. D’eixa manera ho ha anunciat la diputada de Cultura, Ruth Sanz, qui ha destacat que «amb iniciatives com esta sumem valor i servicis als nostres pobles més menuts i assegurem que tots els ciutadans d’esta província tinguen les mateixes oportunitats a l’hora d’accedir a la cultura».

 

Per a fer possible este servici, la institució provincial destinarà 24.000 euros. En cada localitat s’exhibirà fins a un màxim de tres films des d’este mes de juliol fins a setembre. Cal destacar que cap municipi percebrà quantitat econòmica alguna, ja que la subvenció és en espècie, és a dir, se’ls assignarà amb caràcter gratuït el servici de cinema d’estiu.

 

Per als municipis amb més habitants, la diputada de Cultura ha recordat que la Diputació disposa del servici de Mediateca, el que oferix un ampli catàleg d’obres cinematogràfiques per a la seua exhibició sense fins lucratius. Els ajuntaments poden sumar-se al servici quan ho desitgen a través del web de la Diputació.

 

Esta iniciativa complementa l’agenda d’activitats que la Diputació Provincial ha preparat per a apropar als pobles la cultura en totes les seues facetes i formats. Fins al pròxim mes de setembre, al llarg del territori, es faran propostes musicals, teatrals i d’oci per a tota la família, «dins de la línia d’esta nova Diputació de vertebrar la província amb la cultura com a protagonista», ha manifestat Sanz.

 

Els municipis beneficiats

Els municipis que se’n beneficiaran de l’ajuda, tots ells menors de 400 habitants, són:

  • Fanzara
  • La Mata de Morella
  •  Arañue
  • La Torre d’en Doménec
  • Fuente la Reina, Torrechiva
  • Vall de Almonacid
  • Fuentes de Ayódar
  • Almedíjar
  • Teresa
  • Azuébar 
  • Ares del Maestrat 
  • Castillo de Villamalefa
  • Argelita
  • Vallat
  • Espadilla
  • Toga 
  • Aín
  • Algimia de Almonacid
  • Zucaina
  • Torás
  • Cirat
  • Higueras
  • Xodos
  • Gaibiel
  • Vilar de Canes
  • Villores
  • Pavías
  • Benafer
  • La Todolella
  • Matet
  • Torralba del Pinar
  • Herbers
  • Palanques
  • Cortes de Arenoso
  • Benafigos
  • Castellfort
  • Ayódar
  • Barracas
  • La Pobla de Benifassà
  • Sorita, la Serratella
  • Vallibona
  • Villamalur
  • Olocau del Rey
  • Castell de Cabres
  • Portell de Morella

Últimes notícies

Racing i Elx es juguen tres punts vitals en la lluita per la salvació

Racing de Santander i Elx, tots dos amb només un punt, obrin divendres la tercera jornada de LALIGA en un duel directe per la permanència a El Sardinero, on l’equip il·licità no ha puntuat mai en Primera.

El Villarreal busca a Mendizorrotza el primer triomf de Lliga contra un Alabés invicte

El Villarreal visita este divendres Mendizorrotza per a aconseguir la primera victòria del curs davant un Alabés que encara no ha perdut i que ha començat LaLiga amb quatre punts.

Anselmi aposta per la constància de l’Elx abans de visitar El Sardinero

Martín Anselmi assegura que no es preocupa per victòries o derrotes en este inici de LALIGA, sinó per mantindre la idea de joc i la constància de l’Elx abans de visitar el Racing de Santander a El Sardinero.

Íñigo Pérez busca a Vitòria la seua primera victòria amb el Vila-real

Íñigo Pérez afronta la visita del Vila-real a Mendizorrotza amb el repte d’estrenar-se amb triomf en Lliga, després de dos empats a domicili i amb tota la plantilla disponible.

Ordenen evacuar El Saler pel ràpid avanç del foc a la Devesa

L’Ajuntament de València ha ordenat des del Cecopal evacuar el poble d’El Saler per l’avenç de l’incendi declarat a la Gola de Pujol, dins de la Devesa.

El PSPV arranca el curs polític amb reunió a Les Corts i executiva clau per a 2027

El PSPV arrancarà dilluns 31 d’agost el curs polític amb una reunió del grup de Les Corts amb Diana Morant i, de vesprada, una executiva que tancarà la Conferència Política de setembre i el calendari de primàries per a 2027.

El robatori del Tresor de Villena eleva a tres els saquejos d’or en museus espanyols enguany

El saqueig del Tresor de Villena, valorat en cinc milions d’euros, és el tercer robatori d’or en museus espanyols enguany, després dels de Badajoz i Albacete, tots amb un patró d’actuació ràpid i violent.

Dissenyar la cuina ideal: el valor d’un bon assessorament a La Eliana

Descobreix com escollir la cuina ideal per a tu amb assessoria personalitzada i un compromís amb la sostenibilitat.