52 municipis valencians seguixen sense haver tingut cap cas des de l’inici de la pandèmia

 

Un total de 52 municipis valencians seguixen sense haver tingut cap contagi de coronavirus des de l’inici de la pandèmia. Representen al voltant del 10% del territori valencià i cap d’ells supera els 600 habitants.

 

D’eixa manera s’extrau de les dades que publica la Generalitat, en els que s’observa com esta xifra ha descendit des dels 182 municipis als que el coronavirus no havia arribat quan es van començar a publicar, a finals de maig.

 

En total, els 52 municipis lliures de coronavirus són:

  • Aielo de Rugat
  • Almedíjar
  • Arañuel
  • Argelita
  • Bejís
  • Benafigos
  • Benasau
  • Beniardá
  • Benifallim
  • Benifato
  • Benillup
  • Benimassot
  • Bolulla
  • Carrícola
  • Casas Altas
  • Castell de Cabres
  • Castielfabib
  • Confrides
  • el Camp de Mirra
  • El Castell de Guadalest
  • Espadilla
  • Facheca
  • Famorca
  • Fuente la Reina
  • Fuentes de Ayódar
  • Gátova
  • Guardamar de la Safor
  • Herbés
  • Figueres
  • La Serratella
  • La Torre d’en Doménec
  • Ludiente
  • Matet
  • Millena
  • Palanques
  • Pavías
  • Puebla de Arenoso
  • Puebla de San Miguel
  • Quatretondeta
  • Sacañet
  • Segart
  • Sempere
  • Sorita
  • Terrateig
  • Tollos
  • Torás
  • Torralba del Pinar
  • Torrella
  • Vall de Gallinera
  • Vallés
  • Vallibona
  • Xodos
Anuncios
Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

Atzeneta del Maestrat registra la temperatura màxima del Dilluns de Pasqua amb 23,7 graus

Atzeneta del Maestrat ha liderat les temperatures diürnes del Dilluns de Pasqua en la Comunitat Valenciana amb 23,7 graus, per davant de Xàtiva i Carcaixent. Les capitals de província s'han quedat entorn dels 20 graus i el dimarts s'esperen pocs canvis.

La Gladiadora de The VicBros s’imposa en The Champions Burger de la Platja de Sant Joan

L'hamburguesa La Gladiadora, del local alacantí The VicBros Burger, s'alça amb la victòria en The Champions Burger de la Platja de Sant Joan i encadena el seu tercer triomf parcial després de Múrcia i Sevilla.

La Generalitat arranca les obres de la nova depuradora de Parc Sagunt II

La Generalitat ha iniciat els treballs de desbrossament i excavació per a construir la nova depuradora de Parc Sagunt II, una infraestructura clau que donarà servici a l'àrea industrial i a diversos municipis de l'entorn.

L’Albufera marca rècord d’aus aquàtiques després de la dana amb 132.000 exemplars de 78 espècies

El cens hivernal al Parc Natural de L'Albufera aconseguix prop de 132.000 aus aquàtiques de 78 espècies, un 52,5% més que en 2025, i marca un màxim històric després de la dana de 2024.

El científic de la UPV Jaime Gómez-Hernández, primer espanyol premiat per InterPore per la seua carrera en mitjans porosos

L'investigador de la UPV Jaime Gómez-Hernández es convertix en el primer científic espanyol a rebre la Medalla InterPore a la Trajectòria Professional per la seua contribució internacional a l'estudi dels mitjans porosos i la hidrogeologia.

El PSPV acusa el Consell d’ocultar un informe clau sobre la presa de Buseo en la dana de 2024

El PSPV denuncia que el Consell es nega a entregar a la comissió d'investigació de la dana de 2024 un informe sobre la gestió en la presa de Buseo, al·legant que és prova en un procediment penal.

València remet a Fiscalia nous indicis de frau en empadronaments amb contractes de lloguer

L'Ajuntament de València ha traslladat a la Fiscalia Provincial nous indicis de possibles fraus en empadronaments basats en contractes de lloguer presumptament manipulats o falsificats, dins d'un expedient ja obert per fets similars.

L’atur baixa al març en la Comunitat Valenciana i se situa en 288.162 persones

L'atur registrat en la Comunitat Valenciana descendix al març en 2.467 persones, un 0,85% menys que al febrer, i suma una caiguda interanual de 19.440 aturats.