600 auxiliars d’infermeria, sense cobrar les nits i els festius a La Fe de València

 

Unes 600 persones dedicades a l’infermeria auxiliar en l’Hospital La Fe de València s’han quedat sense cobrar els incentius corresponents a les nits i els festius treballats durant el mes de desembre. Maria Ángeles Pérez, portaveu de la secció sindical d’UGT a l’emblemàtic hospital valencià, ha posat de manifest la incidència ocorreguda en el tràmit de les nòmines corresponents a desembre, un més molt assenyalat a causa de les festes nadalenques, en les quals el treball de nit o en dies festius suposa un esforç afegit. Segons apunta, les nòmines de l’Atenció Continuada han patit una errada, ja que encara que els auxiliars d’infermeria les han cobrat, aquestes no reflectien les quantitats corresponents als imports addicionals en concepte de treball en horari nocturn o festiu. 

 

Actualment, la quantitat a percebre per treballar un dia festiu convencional és de 46 euros bruts, mentre que l’incentiu que es cobra per un festiu especial com és el cas de les festes nadalenques és de 92 euros.  Així doncs, les quantitats percebudes per aquests professionals han estat al voltant dels 1.500 euros bruts, sense haver vist ingressats els imports addicionals per aquests serveis prestats, que se situen, depenent del número d’hores nocturnes o en festiu treballades, en una franja d’entre els 100 i els 300 euros en total. 

Anuncios

 

Segons indica Pérez, s’esperen respostes entre dilluns o dimarts, ja que ahir dijous es va enviar un escrit a la direcció del centre hospitalari per tal de demanar l’abonament d’aquestes quantitats. Per la seua banda, des de la gerència de La Fe ja s’ha informat la Conselleria de Sanitat perquè busque fórmules viables i àgils que donen resposta a aquesta necessitat amb la major brevetat possible. Un problema informàtic ha causat el maldecap entre quasi 600 persones que, si tots els processos es desenvolupen correctament, prompte rebran bones notícies després de passar part del seu Nadal cuidant dels ciutadans i ciutadanes que l’han hagut de viure a l’Hospital. 

Anuncios

Últimes notícies

Barcala rebutja la taxa turística i acusa l’oposició de demagògia festera

L'alcalde d'Alacant, Luis Barcala, descarta aplicar la taxa turística per a finançar les Fogueres i acusa l'oposició i a la Federació de Fogueres de fer demagògia amb el sentiment fester.

La Generalitat completa la retirada de residus de la dana a l’interior de València

La Generalitat dona per tancat el dispositiu extraordinari de neteja després de la dana d'octubre de 2024 a l'interior de València, després de retirar més d'un milió de tones de residus i clausurar els punts d'apilament de Sot de Chera i Utiel.

Pérez Llorca reivindica el cooperativisme valencià com a motor d’ocupació i solidaritat

Pérez Llorca subratlla en els Premis Pepe Miquel el paper estratègic del cooperativisme valencià en la creació d'ocupació i en la construcció d'una societat més justa i solidària.

CCOO veu en la possible entrada de Geely en Ford Almussafes una opció estratègica condicionada a l’ocupació

CCOO PV valora amb prudència el possible desembarcament de Geely en la planta de Ford Almussafes i el veu com una oportunitat estratègica sempre que es blinden l'ocupació i les condicions laborals.

El Circuit Ricardo Tormo i la VIU llancen la primera Càtedra Motorsport a Espanya

El Circuit Ricardo Tormo i la Universitat Internacional de València creen la Càtedra Motorsport, un projecte pioner a Espanya que unix seguretat viària, rendiment i salut en l'esport de motor.

Hosbec rebutja la taxa turística i exigix millor finançament i infraestructures

El president de Hosbec critica la taxa turística per no resoldre la saturació ni finançar els servicis públics i reclama un millor finançament autonòmic i inversions en infraestructures clau per al turisme valencià.

Simulacre per a comprovar el sistema ÉS-Alert a l’entorn de la central nuclear de Cofrentes

Protecció Civil i Delegació del Govern realitzaran el 13 de maig un simulacre del sistema ÉS-Alert en la Zona I del PENVA de Cofrentes per a comprovar la seua cobertura i funcionament en un radi de 10 quilòmetres.

PP i Vox bloquegen en Les Corts una comissió sobre els cribratges de càncer de mama

PP i Vox rebutgen crear una comissió d'investigació en Les Corts sobre els cribratges de càncer de mama en la Comunitat Valenciana, proposta pel PSPV i recolzada per Compromís.