600 auxiliars d’infermeria, sense cobrar les nits i els festius a La Fe de València

 

Unes 600 persones dedicades a l’infermeria auxiliar en l’Hospital La Fe de València s’han quedat sense cobrar els incentius corresponents a les nits i els festius treballats durant el mes de desembre. Maria Ángeles Pérez, portaveu de la secció sindical d’UGT a l’emblemàtic hospital valencià, ha posat de manifest la incidència ocorreguda en el tràmit de les nòmines corresponents a desembre, un més molt assenyalat a causa de les festes nadalenques, en les quals el treball de nit o en dies festius suposa un esforç afegit. Segons apunta, les nòmines de l’Atenció Continuada han patit una errada, ja que encara que els auxiliars d’infermeria les han cobrat, aquestes no reflectien les quantitats corresponents als imports addicionals en concepte de treball en horari nocturn o festiu. 

 

Actualment, la quantitat a percebre per treballar un dia festiu convencional és de 46 euros bruts, mentre que l’incentiu que es cobra per un festiu especial com és el cas de les festes nadalenques és de 92 euros.  Així doncs, les quantitats percebudes per aquests professionals han estat al voltant dels 1.500 euros bruts, sense haver vist ingressats els imports addicionals per aquests serveis prestats, que se situen, depenent del número d’hores nocturnes o en festiu treballades, en una franja d’entre els 100 i els 300 euros en total. 

 

Segons indica Pérez, s’esperen respostes entre dilluns o dimarts, ja que ahir dijous es va enviar un escrit a la direcció del centre hospitalari per tal de demanar l’abonament d’aquestes quantitats. Per la seua banda, des de la gerència de La Fe ja s’ha informat la Conselleria de Sanitat perquè busque fórmules viables i àgils que donen resposta a aquesta necessitat amb la major brevetat possible. Un problema informàtic ha causat el maldecap entre quasi 600 persones que, si tots els processos es desenvolupen correctament, prompte rebran bones notícies després de passar part del seu Nadal cuidant dels ciutadans i ciutadanes que l’han hagut de viure a l’Hospital. 

Últimes notícies

Anselmi vol revifar la tradició dels tècnics argentins en l’Elx

Martín Anselmi, nou tècnic argentí de l’Elx, arriba sense experiència en Europa amb l’objectiu de recuperar el protagonisme dels entrenadors del seu país al club il·licità després d’uns anys discrets.

El PSPV acusa Feijóo de no avalar Juanfran Pérez Llorca en la seua visita a Sueca

El síndic socialista José Muñoz assegura que la visita d’Alberto Núñez Feijóo a la Comunitat Valenciana ha evidenciat la falta de suport explícit a Juanfran Pérez Llorca i denuncia també el silenci entorn de l’expresident Carlos Mazón.

Feijóo promet acabar amb la discriminació financera de la Comunitat Valenciana

Alberto Núñez Feijóo ha promés en un acte a Sueca impulsar un nou model de finançament just per a la Comunitat Valenciana i acabar amb la seua discriminació, mentres Juanfran Pérez Llorca ha garantit el suport del PPCV perquè arribe a la Moncloa.

Mes de maig rècord al TRAM d’Alacant amb més d’1,6 milions de viatgers

La xarxa del TRAM d’Alacant ha transportat 1.654.238 persones en maig, una xifra molt similar a la de 2025, amb la Línia 2 com la més utilitzada i un creixement destacat a la Línia 9.

Un jove quasi quadruplica la taxa d’alcohol mentre circulava amb patinet elèctric a Gandia

La Guàrdia Civil ha denunciat un jove de 25 anys que circulava amb un patinet elèctric al Grau de Gandia amb quasi quatre vegades la taxa d’alcohol permesa i sense haver inscrit el vehicle en el registre obligatori de la DGT.

Nous materials prefabricats sostenibles facilitaran la construcció a la Comunitat Valenciana

La Conselleria dIndustria ha finançat, a través dIvace+i Innovació i amb fons FEDER, el desenvolupament de nous materials ecosostenibles per a elements prefabricats que reduïxen ciment, àrids i petjada de carboni en la construcció.

Feijóo carrega contra el rebuig a la moció per exigir eleccions i parla de degradació màxima del sanchisme

Alberto Núñez Feijóo ha criticat a Sueca que la Mesa del Congrés no haja admés a tràmit una moció per demanar a Pedro Sánchez la convocatòria d’eleccions, i ha afirmat que és la degradació màxima del sanchisme.

Metrovalencia bat rècord en maig amb més de 9 milions de viatges

Metrovalencia ha superat en maig els 9 milions de desplaçaments, un 8,64 % més que en 2025, amb la Línia 3 com a més utilitzada i Xàtiva com l’estació amb més trànsit.