600 auxiliars d’infermeria, sense cobrar les nits i els festius a La Fe de València

 

Unes 600 persones dedicades a l’infermeria auxiliar en l’Hospital La Fe de València s’han quedat sense cobrar els incentius corresponents a les nits i els festius treballats durant el mes de desembre. Maria Ángeles Pérez, portaveu de la secció sindical d’UGT a l’emblemàtic hospital valencià, ha posat de manifest la incidència ocorreguda en el tràmit de les nòmines corresponents a desembre, un més molt assenyalat a causa de les festes nadalenques, en les quals el treball de nit o en dies festius suposa un esforç afegit. Segons apunta, les nòmines de l’Atenció Continuada han patit una errada, ja que encara que els auxiliars d’infermeria les han cobrat, aquestes no reflectien les quantitats corresponents als imports addicionals en concepte de treball en horari nocturn o festiu. 

 

Actualment, la quantitat a percebre per treballar un dia festiu convencional és de 46 euros bruts, mentre que l’incentiu que es cobra per un festiu especial com és el cas de les festes nadalenques és de 92 euros.  Així doncs, les quantitats percebudes per aquests professionals han estat al voltant dels 1.500 euros bruts, sense haver vist ingressats els imports addicionals per aquests serveis prestats, que se situen, depenent del número d’hores nocturnes o en festiu treballades, en una franja d’entre els 100 i els 300 euros en total. 

 

Segons indica Pérez, s’esperen respostes entre dilluns o dimarts, ja que ahir dijous es va enviar un escrit a la direcció del centre hospitalari per tal de demanar l’abonament d’aquestes quantitats. Per la seua banda, des de la gerència de La Fe ja s’ha informat la Conselleria de Sanitat perquè busque fórmules viables i àgils que donen resposta a aquesta necessitat amb la major brevetat possible. Un problema informàtic ha causat el maldecap entre quasi 600 persones que, si tots els processos es desenvolupen correctament, prompte rebran bones notícies després de passar part del seu Nadal cuidant dels ciutadans i ciutadanes que l’han hagut de viure a l’Hospital. 

Últimes notícies

Investiguen l’assassinat de mare i filla a Alacant i hospitalitzen el pare i una altra filla

La Guàrdia Civil investiga la mort violenta d’una dona i una de les seues filles a la partida de El Fenollar, a Alacant. El pare i una altra filla han sigut traslladats a l’hospital amb ferides d’arma blanca.

Veïns de Novelda frenen les macroplantes solars i la promotora renuncia als projectes

La promotora dels projectes solars La Balsa i La Cascada en la zona de La Horna ha renunciat a desenvolupar-los després de l’ampli rebuig veïnal i la negativa majoritària dels propietaris a vendre els seus terrenys a Novelda.

Bendodo reclama el cessament de la presidenta de la SEPI imputada en el cas Leire

El vicesecretari del PP Elías Bendodo ha reclamat a Castelló el cessament immediat de la presidenta de la SEPI, Belén Gualda, després de la seua imputació en el cas Leire, i ha exigit al Govern que reforme la finançació autonòmica i local.

Un incendi en baixos okupats desallotja 80 veïns a Benicalap i pot deixar-ne part sense casa esta nit

Un incendi en dos baixos okupats al barri de Benicalap ha obligat a desallotjar 80 veïns per la gran quantitat de fum. No hi ha ferits, però part dels residents podrien no tornar hui a casa per la toxicitat del fum.

Desallotgen 80 veïns per l’incendi de dos baixos okupats al barri de Benicalap

Un incendi en dos baixos okupats al carrer Picayo, al barri de Benicalap, ha obligat a desallotjar 80 veïns per la gran quantitat de fum, sense causar ferits.

Un incendi en uns baixos obliga a desallotjar 80 veïns de dos blocs a València

Un incendi en dos plantes baixes okupades al barri de Benicalap ha obligat a desallotjar 80 veïns per l’intens fum, sense causar ferits, mentres s’investiga si el foc ha sigut intencionat.

Un incendi en baixos okupats obliga a desallotjar 80 veïns a Benicalap

Un incendi en dos baixos okupats al barri de Benicalap ha obligat a desallotjar preventivament 80 veïns per la gran quantitat de fum, sense registrar ferits, i els investigadors analitzen si el foc ha sigut intencionat.

Desallotgen 80 veïns per un incendi en dos baixos okupats al barri de Benicalap

Un incendi en dos baixos okupats al carrer Picayo, al barri de Benicalap de València, ha obligat a desallotjar 80 veïns de dos blocs per la gran quantitat de fum, sense causar ferits. La Policia investiga si el foc ha sigut intencionat, coincidint amb un desnonament judicial previst per a este dijous al matí.