24.1 C
València
Dissabte, 1 novembre, 2025

Accenture contractarà més de mil persones durant els pròxims mesos

Si estàs buscant ocupació en Accenture, et pot interessar conéixer que contractarà més de mil persones durant els pròxims mesos.

Així ho va revelar recentment la directora de Recursos Humans d'Accenture a Espanya, María José Sobrinos, en una entrevista en el programa Madrid Treballa d'Onda Madrid.

“Busquem perfils variats amb base tecnològica”, va indicar la responsable de RH.

Accenture Limited és una empresa multinacional de consultoria estratègica, serveis tecnològics i externalització

De fet, les contractacions es realitzaran abans que finalitze el seu any fiscal el pròxim 31 d'agost.

D'esta manera, la consultora continua amb el seu pla d'ampliació de la seua plantilla a Espanya, superant les 2.000 contractacions entre 2020 i 2021.

En quines categories pots trobar ocupació en Accenture?

 

Donada la naturalesa de l'empresa, els perfils que busquen per a ampliar la seua plantilla durant els pròxims mesos són fonamentalment de base tecnològica:

Experts en cloud native, ciberseguirdad, data i intel·ligència artificial
SAP
Salesforce
Especialistes en estratègia i consultoria de negoci
Màrqueting digital

Els requisits per a poder optar a aquestes ocupacions en Accenture són molt variats, ja que es busquen tant titulats universitaris, com a perfils de Formació Professional.

A més, per a aquells que ja estiguen immersos en el món laboral, la companyia demana almenys un any d'experiència en el desenvolupament de projectes en algun dels camps tecnològics ja esmentats.

Accenture ofereix als candidats seleccionats un contracte indefinit, que estarà complementat amb tots els beneficis socials que ofereix l'empresa, entre els quals destaquen, sobretot, la seua aposta per la formació i la flexibilitat.

Es tracta d'oportunitats a nivell nacional, encara que especialment enfocades a les ciutats on compta amb centres tecnològics avançats:

Alacant
Barcelona
Bilbao
Madrid
Màlaga
Sevilla
Zaragoza

Punxa ací per a accedir a la secció d'ús de la pàgina web d'Accenture i coneix totes les vacants disponibles.

 

Últimes notícies

València en ratxa rep al Burgos amb opcions de lideratge

L'equip 'taronja' rep a l'acabat d'ascendir Recol·lectes Burgos amb el 4-0 en l'ACB i la possibilitat d'acabar la jornada com a líder. Un triomf assegura el coliderato i, si falla Tenerife, la primera plaça en solitari.

El Barça, exigit i amb baixes, rep a un Elx en la seua pitjor ratxa

El Barcelona arriba minvat per les lesions i obligat a guanyar per a no perdre el pols amb el líder. L'Elx, després d'un sot i sense triomfs fora, somia amb sorprendre a Montjuïc

El Llevant vol estrenar triomf a casa davant un Celta eufòric

El Llevant no ha guanyat en quatre partits com a local i rep a un Celta amb un punt més després del seu primer triomf. Claus, baixes i onces probables.

Manolo Valdés farà el seu primer monòlit al Parc Central de València

L'artista instal·larà una peça inèdita que presidirà l'Espai Valdés al Parc Central. L'acord inclou la cessió d'obra per 10 anys, amb accés gratuït.

Detingut a València per agredir a la seua cita a casa i estafar-li més de mil euros

Un home de 33 anys ha sigut detingut a València després de concertar una cita en una app, drogar a la víctima i usar la seua targeta per a transaccions per més de mil euros. La policia ho va arrestar prop de la Estació del Nord i la víctima va ser hospitalitzada per lesions al cap i la boca.

28 detinguts en Halloween a València per lesions, drogues i violència

La Policia Nacional ha detingut a 28 persones durant l'operatiu d'Halloween a València, amb 697 identificacions, 116 actes i més de 120 vehicles inspeccionats.

El PSPV avisa d’una setmana clau per a Mazón i afirma que a Feijóo li creixen els problemes

El PSPV-PSOE assenyala que els pròxims dies seran decisius per al futur polític i judicial de Carlos Mazón. Reclama la seua dimissió i eleccions anticipades.

El PP valencià tanca files amb Mompó com a relleu de Mazón

Dirigents del PPCV han traslladat a la direcció nacional el seu suport a Vicent Mompó com a figura de consens per a substituir a Carlos Mazón al capdavant del partit. La decisió s'accelera després d'una setmana marcada pels esbroncs al president i la gestió de la dana.