Accenture contractarà més de mil persones durant els pròxims mesos

Si estàs buscant ocupació en Accenture, et pot interessar conéixer que contractarà més de mil persones durant els pròxims mesos.

Així ho va revelar recentment la directora de Recursos Humans d'Accenture a Espanya, María José Sobrinos, en una entrevista en el programa Madrid Treballa d'Onda Madrid.

“Busquem perfils variats amb base tecnològica”, va indicar la responsable de RH.

Accenture Limited és una empresa multinacional de consultoria estratègica, serveis tecnològics i externalització

De fet, les contractacions es realitzaran abans que finalitze el seu any fiscal el pròxim 31 d'agost.

D'esta manera, la consultora continua amb el seu pla d'ampliació de la seua plantilla a Espanya, superant les 2.000 contractacions entre 2020 i 2021.

En quines categories pots trobar ocupació en Accenture?

 

Donada la naturalesa de l'empresa, els perfils que busquen per a ampliar la seua plantilla durant els pròxims mesos són fonamentalment de base tecnològica:

Experts en cloud native, ciberseguirdad, data i intel·ligència artificial
SAP
Salesforce
Especialistes en estratègia i consultoria de negoci
Màrqueting digital

Els requisits per a poder optar a aquestes ocupacions en Accenture són molt variats, ja que es busquen tant titulats universitaris, com a perfils de Formació Professional.

A més, per a aquells que ja estiguen immersos en el món laboral, la companyia demana almenys un any d'experiència en el desenvolupament de projectes en algun dels camps tecnològics ja esmentats.

Accenture ofereix als candidats seleccionats un contracte indefinit, que estarà complementat amb tots els beneficis socials que ofereix l'empresa, entre els quals destaquen, sobretot, la seua aposta per la formació i la flexibilitat.

Es tracta d'oportunitats a nivell nacional, encara que especialment enfocades a les ciutats on compta amb centres tecnològics avançats:

Alacant
Barcelona
Bilbao
Madrid
Màlaga
Sevilla
Zaragoza

Punxa ací per a accedir a la secció d'ús de la pàgina web d'Accenture i coneix totes les vacants disponibles.

 

Últimes notícies

El subdelegat del Govern a Alacant demana unitat contra la violència masclista

El subdelegat del Govern a Alacant, Manuel Pineda, reclama la unitat de totes les institucions i de la societat civil davant l’assassinat masclista de Patricia a Callosa de Segura, el número 23 a Espanya enguany.

Un tècnic de la CHJ assenyala Emergències per no analitzar bé les dades de pluja i cabals

Un responsable del SAIH de la Confederació Hidrogràfica del Xúquer declara que era competència d'Emergències interpretar les dades de pluja i cabals durant la DANA i critica la gestió del Cecopi.

Ortí defensa que els pressupostos de 2026 són els més alts sense maltractar l’educació pública

La consellera Carmen Ortí assegura en Les Corts que el pressupost de 2026 per a Educació, Cultura i Universitats és el més alt de la història i que no suposa cap maltractament a l’escola pública, mentres PSPV i Compromís l’acusen de retallades i li reclamen la dimissió.

Ortí apel·la al respecte físic en la nova mesa de negociació amb els sindicats docents

La consellera d'Educació, Carmen Ortí, confia que en la mesa de negociació convocada per a este divendres a les 14.00 hores es respecte la integritat física i la llibertat dels participants per a avançar en la resolució del conflicte amb el professorat en vaga.

La jutgessa de la dana anul·la la citació de Mazón com a testimoni

La magistrada que investiga la gestió de la dana del 29 d’octubre de 2024 a Catarroja deixa sense efecte la declaració testifical de Carlos Mazón després que l’Audiència de València haja admés la seua personació en la causa.

Bernabé reclama unitat contra la violència masclista: una lluita de tots

La delegada del Govern a la Comunitat Valenciana, Pilar Bernabé, demana la unitat de tota la societat i de totes les institucions per a fer front a la violència masclista després de l’assassinat d’una dona a Callosa de Segura.

El professorat torna als carrers de València mentres Educació els cita a negociar demà

Milers de docents de l’ensenyament públic no universitari es manifesten a València en el 19é dia lectiu de vaga indefinida, mentre la Conselleria d’Educació els convoca a una nova mesa sectorial este divendres.

Papi Robles augura que Mónica Oltra serà la pròxima alcaldessa de València

La portaveu de Compromís a lAjuntament de València, Papi Robles, dona per fet que Mónica Oltra encapçalarà la candidatura municipal i assegura que la coalició ja ha posat en marxa els tràmits interns per a ratificar-la.