18.9 C
València
Diumenge, 15 febrer, 2026

Accenture contractarà més de mil persones durant els pròxims mesos

Si estàs buscant ocupació en Accenture, et pot interessar conéixer que contractarà més de mil persones durant els pròxims mesos.

Així ho va revelar recentment la directora de Recursos Humans d'Accenture a Espanya, María José Sobrinos, en una entrevista en el programa Madrid Treballa d'Onda Madrid.

“Busquem perfils variats amb base tecnològica”, va indicar la responsable de RH.

Accenture Limited és una empresa multinacional de consultoria estratègica, serveis tecnològics i externalització

De fet, les contractacions es realitzaran abans que finalitze el seu any fiscal el pròxim 31 d'agost.

D'esta manera, la consultora continua amb el seu pla d'ampliació de la seua plantilla a Espanya, superant les 2.000 contractacions entre 2020 i 2021.

En quines categories pots trobar ocupació en Accenture?

 

Donada la naturalesa de l'empresa, els perfils que busquen per a ampliar la seua plantilla durant els pròxims mesos són fonamentalment de base tecnològica:

Experts en cloud native, ciberseguirdad, data i intel·ligència artificial
SAP
Salesforce
Especialistes en estratègia i consultoria de negoci
Màrqueting digital

Els requisits per a poder optar a aquestes ocupacions en Accenture són molt variats, ja que es busquen tant titulats universitaris, com a perfils de Formació Professional.

A més, per a aquells que ja estiguen immersos en el món laboral, la companyia demana almenys un any d'experiència en el desenvolupament de projectes en algun dels camps tecnològics ja esmentats.

Accenture ofereix als candidats seleccionats un contracte indefinit, que estarà complementat amb tots els beneficis socials que ofereix l'empresa, entre els quals destaquen, sobretot, la seua aposta per la formació i la flexibilitat.

Es tracta d'oportunitats a nivell nacional, encara que especialment enfocades a les ciutats on compta amb centres tecnològics avançats:

Alacant
Barcelona
Bilbao
Madrid
Màlaga
Sevilla
Zaragoza

Punxa ací per a accedir a la secció d'ús de la pàgina web d'Accenture i coneix totes les vacants disponibles.

 

Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

El levantinismo rep a Pepelu amb crits i bitllets amb la seua cara

L'afició del Llevant va rebre a Pepelu amb crits i bitllets amb la seua imatge en el seu primer retorn al Ciutat de València amb el València. El migcampista és titular.

Dimitrievski frena al Llevant i manté viu al València en el derbi (0-0)

El Llevant va tindre l'ocasió més clara amb una cabotada d'Iván Romero que Stole Dimitrievski va traure en el 16; el València, sense connectar amb Pepelu i Ugrinic, a penes va inquietar a Ryan.

El vent marca l’obertura de temporada en el Ricardo Tormo

El Circuit Ricardo Tormo ha obert la temporada amb nou carreres concentrades en diumenge pel fort vent. Van Langendonck, Ruta, Bearman, Kräling i els GT i GT4 repartixen triomfs; Stromsted domina en prototips.

La DGT alça les restriccions de velocitat a Castelló pel vent

La DGT ha alçat el límit de 80 km/h en l'AP-7 de Castelló pel vent. Seguixen restriccions per a pesats en l'A-33 i en l'AP-7, amb alerta groga.

El Ciutat de València va rebre a Pepelu amb crits i bitllets amb la seua cara

L'afició del Llevant va corejar 'Pepelu és una rata' i va mostrar bitllets amb el seu rostre en el seu retorn al Ciutat. Els càntics, amb el lema 'Pepelu judas', van començar en els limítrofs i es van repetir durant el calfament.

El Vila-real encadena tres eixides sense guanyar més d’un any després

El Vila-real va perdre 2-1 davant el Getafe i encadena tres eixides sense guanyar. L'última victòria fora va ser 1-3 davant l'Elx el 3 de gener.

Demi Vollering conquista la Setmana Ciclista de la Comunitat Valenciana amb victòria al sprint a València

Demi Vollering es va imposar en l'última etapa a València i va assegurar la general de la dècima Setmana Ciclista. Va sumar el seu segon títol i el mallot de punts.

La Generalitat destaca el Benidorm Fest com a motor de turisme i economia

La Generalitat ha reforçat el seu suport al Benidorm Fest pel seu impacte turístic i econòmic. L'esdeveniment ha mobilitzat visitants i negocis amb una setmana de gales i activitats.