Anuncios

Accenture contractarà més de mil persones durant els pròxims mesos

Si estàs buscant ocupació en Accenture, et pot interessar conéixer que contractarà més de mil persones durant els pròxims mesos.

Així ho va revelar recentment la directora de Recursos Humans d'Accenture a Espanya, María José Sobrinos, en una entrevista en el programa Madrid Treballa d'Onda Madrid.

Anuncios

“Busquem perfils variats amb base tecnològica”, va indicar la responsable de RH.

Accenture Limited és una empresa multinacional de consultoria estratègica, serveis tecnològics i externalització

De fet, les contractacions es realitzaran abans que finalitze el seu any fiscal el pròxim 31 d'agost.

D'esta manera, la consultora continua amb el seu pla d'ampliació de la seua plantilla a Espanya, superant les 2.000 contractacions entre 2020 i 2021.

En quines categories pots trobar ocupació en Accenture?

 

Donada la naturalesa de l'empresa, els perfils que busquen per a ampliar la seua plantilla durant els pròxims mesos són fonamentalment de base tecnològica:

Experts en cloud native, ciberseguirdad, data i intel·ligència artificial
SAP
Salesforce
Especialistes en estratègia i consultoria de negoci
Màrqueting digital

Els requisits per a poder optar a aquestes ocupacions en Accenture són molt variats, ja que es busquen tant titulats universitaris, com a perfils de Formació Professional.

A més, per a aquells que ja estiguen immersos en el món laboral, la companyia demana almenys un any d'experiència en el desenvolupament de projectes en algun dels camps tecnològics ja esmentats.

Accenture ofereix als candidats seleccionats un contracte indefinit, que estarà complementat amb tots els beneficis socials que ofereix l'empresa, entre els quals destaquen, sobretot, la seua aposta per la formació i la flexibilitat.

Es tracta d'oportunitats a nivell nacional, encara que especialment enfocades a les ciutats on compta amb centres tecnològics avançats:

Alacant
Barcelona
Bilbao
Madrid
Màlaga
Sevilla
Zaragoza

Punxa ací per a accedir a la secció d'ús de la pàgina web d'Accenture i coneix totes les vacants disponibles.

 

Anuncios
Anuncios

Últimes notícies

Les tempestes descarreguen més de 50 litres per metre quadrat a Estubeny i quasi 500 llamps a Alacant

Les tempestes d'este dissabte deixen més de 50 litres per metre quadrat a Estubeny, quasi 500 llamps sobretot a Alacant i diverses incidències ateses pels bombers.

La dona ingressada a Alacant per possible hantavirus dona negatiu en la primera PCR

La primera PCR realitzada a la dona ingressada en un hospital d'Alacant per sospita de hantavirus ha donat resultat negatiu, encara que es manté el protocol amb una segona prova i l'aïllament preventiu.

La Policia Nacional investiga la violació d’una jove de 18 anys en la Marina de València

La Unitat de Família i Dona de la Policia Nacional investiga la violació amb penetració patida per una jove de 18 anys de matinada en la zona de l'aparcament de la Marina de València.

Elx i Alabés firmen un empat patit que deixa el descens encara obert

Elx i Esportiu Alabés empaten 1-1 en un partit tibant marcat per la pluja i la por de fallar, un resultat que a penes millora la seua situació en la lluita per la permanència.

Elx i Alabés firmen un empat tibant que no buida el fantasma del descens

Elx i Esportiu Alabés empaten 1-1 en un partit marcat per la tensió i la necessitat de punts, un resultat que manté als dos equips molt prop del descens.

Corberán apel·la a la necessitat del València per a aconseguir el seu millor rendiment en la lluita per la salvació

Carlos Corberán insistix que el València ha de transformar la pressió per la permanència en motivació, defén la seua planificació d'entrenaments i analitza el repte davant l'Athletic.

Athletic i València es juguen Europa i la salvació en San Mamés

Athletic i València es mesuren en San Mamés en un dol clau: els bilbaïns apuren les seues opcions europees i els valencianistes busquen allunyar-se del descens.

Esquerra Unida recolza per unanimitat la vaga educativa indefinida en la Comunitat Valenciana

El Consell Polític Nacional d'Esquerra Unida del País Valencià aprova per unanimitat una resolució de suport a la vaga educativa indefinida de l'11 de maig i al professorat valencià, i responsabilitza al govern del PP i Vox de la deterioració del sistema.
Anuncios