Accenture contractarà més de mil persones durant els pròxims mesos

Si estàs buscant ocupació en Accenture, et pot interessar conéixer que contractarà més de mil persones durant els pròxims mesos.

Així ho va revelar recentment la directora de Recursos Humans d'Accenture a Espanya, María José Sobrinos, en una entrevista en el programa Madrid Treballa d'Onda Madrid.

“Busquem perfils variats amb base tecnològica”, va indicar la responsable de RH.

Accenture Limited és una empresa multinacional de consultoria estratègica, serveis tecnològics i externalització

De fet, les contractacions es realitzaran abans que finalitze el seu any fiscal el pròxim 31 d'agost.

D'esta manera, la consultora continua amb el seu pla d'ampliació de la seua plantilla a Espanya, superant les 2.000 contractacions entre 2020 i 2021.

En quines categories pots trobar ocupació en Accenture?

 

Donada la naturalesa de l'empresa, els perfils que busquen per a ampliar la seua plantilla durant els pròxims mesos són fonamentalment de base tecnològica:

Experts en cloud native, ciberseguirdad, data i intel·ligència artificial
SAP
Salesforce
Especialistes en estratègia i consultoria de negoci
Màrqueting digital

Els requisits per a poder optar a aquestes ocupacions en Accenture són molt variats, ja que es busquen tant titulats universitaris, com a perfils de Formació Professional.

A més, per a aquells que ja estiguen immersos en el món laboral, la companyia demana almenys un any d'experiència en el desenvolupament de projectes en algun dels camps tecnològics ja esmentats.

Accenture ofereix als candidats seleccionats un contracte indefinit, que estarà complementat amb tots els beneficis socials que ofereix l'empresa, entre els quals destaquen, sobretot, la seua aposta per la formació i la flexibilitat.

Es tracta d'oportunitats a nivell nacional, encara que especialment enfocades a les ciutats on compta amb centres tecnològics avançats:

Alacant
Barcelona
Bilbao
Madrid
Màlaga
Sevilla
Zaragoza

Punxa ací per a accedir a la secció d'ús de la pàgina web d'Accenture i coneix totes les vacants disponibles.

 

Últimes notícies

Els assistents al Reggaeton Beach Festival es queden sense gira del 2026 i sense festival

Reggaeton Beach Festival ha anunciat la cancel·lació de tota la gira prevista per a l’estiu del 2026 i el cessament de la seua activitat. Facua recorda als afectats que poden reclamar l’import de les entrades i els possibles danys i perjuís.

Nou sistema acústic a la Nucia per avisar dels riscos d’inundació pel pantà de Guadalest

La Confederación Hidrográfica del Júcar ha instal·lat a la Nucia un sistema acústic d’avís per inundacions a la partida de Pesauro, zona inundable en cas d’accident o trencament de la presa de Guadalest.

València encapçala l’alça del lloguer entre les grans ciutats d’Espanya

Els nous contractes de lloguer a València han pujat un 4,5 % anual des de 2019, el ritme més alt entre les sis grans ciutats espanyoles, segons l’Informe Anual 2025 del Banco de España. Fins a quatre de cada deu famílies llogateres destinen més del 30 % de la seua renda al pagament del lloguer.

Més trens de Rodalia a Alacant per a les Fogueres amb 23.300 places extra

Renfe ha reforçat la Rodalia dAlacant amb 23.300 places addicionals i 40 trens especials, diürns i nocturns, entre el 20 i la matinada del 25 de juny per a facilitar els desplaçaments durant les Fogueres.

Els farmacèutics de València hauran de repetir les eleccions del Micof pel vot per correu

La Mesa Electoral del Col·legi de Farmacèutics de València ha anul·lat els comicis del 10 de maig i ha ordenat repetir la votació per irregularitats en el vot per correu denunciades per dues candidatures.

Les famílies afectades per l’incendi de Campanar tindran ajudes al lloguer fins a 2026

La Generalitat ha acordat ampliar a un tercer any, fins a finals de 2026, les ajudes al lloguer per a les persones propietàries que van perdre la seua vivenda habitual en l’incendi de Campanar. El nou decret preveu 550.000 euros addicionals i permetrà cobrir fins a dotze mensualitats més.

Cinema Jove obri la 41a edició amb la sàtira sueca ‘The Patron’ i una gala musical trilingüe

Cinema Jove inaugura este divendres la 41a edició amb una gala musical, participativa i trilingüe, seguida de l’estrena del thriller suec ‘The Patron’, una sàtira social sobre el món de l’art i les classes socials.

Dispositiu especial a València per la Nit de Sant Joan amb més de 300 agents i 65 sanitaris

València ha organitzat un ampli dispositiu per la Nit de Sant Joan amb més de 300 agents policials, 65 professionals sanitaris, punts violeta i un hospital de campanya a les platges del nord i del sud.