Acord en el Consell per a aprovar els Pressupostos del 2022

La comissió del Consell encarregada d’elaborar les línies estratègiques dels pressupostos de 2022 ha aconseguit este dissabte un acord per a aprovar els comptes de la Generalitat Valenciana del pròxim any. Els membres de la comissió han mantingut avui mateix una última reunió en la qual han tancat un consens que permet iniciar la tramitació dels pressupostos.

L’acord es produeix dins del marc temporal que estableix l’Estatut d’Autonomia i respon, com ha ocorregut des de 2015, a la voluntat del Consell d’aprovar els pressupostos #dins del termini i en la forma escaient. El consens garanteix la continuïtat de les polítiques socials i de progrés que sempre han guiat l’acció d’este govern.

Este acord polític es comunicarà a la Conselleria d’Hisenda i Model Econòmic perquè ho trasllade al document pressupostari. L’aprovació es produirà en una reunió extraordinària del Consell que se celebrarà dimecres que ve 3 de novembre. Este mateix dia, el document es remetrà a les Corts Valencianes per a la seua tramitació parlamentària abans que finalitze l’any.

Anuncios
Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

Set ferits en un xoc múltiple entre tres cotxes a Vila-real

Set persones han resultat ferides en un accident de trànsit en la N-340 al seu pas per Vila-real, on han xocat tres vehicles i ha sigut necessària l'excarceració de tres ocupants.

El SanSan de Benicàssim reordena el cartell per a recuperar els concerts suspesos pel vent

El festival SanSan de Benicàssim reprograma per a este divendres partix dels concerts suspesos en la primera jornada per l'alerta groga per fortes ratxes de vent, avançant l'obertura de portes per a encaixar el nou horari.

L’Alcora vibra amb més de mil tambors en una Rompida de l’Hora inoblidable

Més de mil tambors i bombos han trencat el silenci en la plaça d'Espanya de l'Alcora en una Rompida de l'Hora marcada per l'emoció i l'homenatge a Melchor Paús Gozalbo.

Rescatat el conductor d’un patinet elèctric atrapat sota un cotxe a Torrent

Un jove de 28 anys que circulava en patinet elèctric ha quedat atrapat sota un turisme després d'una col·lisió en una rotonda de Torrent i ha hagut de ser rescatat pels bombers abans de ser traslladat a l'hospital.

Europa i la permanència es juguen a Anoeta

Reial Societat i Llevant s'enfronten a Anoeta en un partit decisiu: els donostiarres busquen consolidar la seua plaça europea i els granotas escapar del descens.

La Línia Dona 24 hores atén 84.688 crides en 2025 després de créixer un 18%

La Línia Dona 24 hores de la Generalitat va augmentar un 17,62% la seua activitat en 2025, amb 84.688 trucades ateses i un fort repunt dels casos relacionats amb violències sexuals.

La Setmana Santa Marinera de València honra als seus difunts amb una oració a la platja

La Setmana Santa Marinera de València celebra la tradicional oració a la platja per confrares i mariners morts, abans de les grans processons de Divendres Sant i Diumenge de Pasqua.

Dones i menors de 25 anys concentren l’ús de Metrovalencia, segons l’últim índex de satisfacció

L'ultime indexe de satisfaccion de Metrovalencia revela que les dones i els menors de 25 anys són els principals usuaris del metre i tranvia, amb alta presència d'estudiants i un perfil socioeconomico majoritari mitjà.