Aitana i Camilo actuen a la Plaça de Bous d’Alacant

Aitana cantant

 

 

La plaça es vesteix de gala este cap de setmana amb AitanaCamilo, dos dels noms més importants de la música actual, dos plats forts que estan girant només per les principals ciutats espanyoles, i com no podia ser menys la plaça en viu, els ha reunit el mateix cap de setmana, a la plaça de bous d’Alacant.

Aitana, presentarà divendres a l’escenari de la plaça de bous d’Alacant, la seua última gira «11 razones» treball amb la qual l’artista està arrasant tant en les llistes musicals com en els seus concerts.

L’artista presenta la seua esperada nova gira «11 RAZONES TOUR«, amb la que al llarg d’este any recorrerà tota la geografia espanyola i en la qual presentarà en directe les cançons del seu més recent àlbum conceptual «11 Razones». Apostant per un estil Pop-Rock fresc i melòdic inspirat en els 2000, un so més contundent, on predominen les guitarres saturades, poderoses bateries i melodies inoblidables.

El seu repertori també inclourà els temes més coneguts del seu primer projecte musical com «Vas a Quedarte-«, «Teléfono» o «Nada Sale Mal», entre d’altres, revisitats amb diferents arranjaments i portats a este nou concepte.

Després de l’èxit de la seua primera gira «Play Tour», amb més de 120.000 espectadors en els més de 40 concerts. Aitana manté la rigorositat en el seu nou xou, creant una altra espectacular producció per a la seua nova gira «11 RazonesTour», on veurem la seua faceta més carismàtica, enèrgica i desenfadada liderant una prestigiosa banda de 5 músics (x2 guitarres: Guillermo Guerrero i Laura Solla; sota Sergio Fernández; piano & teclats Alejandro Romero; bateria Matt Vallejo) i comptant de nou amb la direcció musical de l’reconegut Ludovico Vagnone.

 

Camilo

Camilo, este artista internacional es presentarà a Alacant el dissabte, en el que és la seua primera gira a Espanya.

L’artista multidisciplinari està presentant el seu segon àlbum «Mis manos«, que inclou els èxits mundials «Vida de Rico» (quatre vegades platí a Espanya, núm. 1 en ràdio), «Bebé» (doble disc de platí), «Ropa Cara» (disc de platí) i «Machu Pichu» (disc de platí ).

En ell ha ampliat la seua exploració de gèneres com el pop, la champeta, la cúmbia, l’urbà, el corregut i el folklore colombià, tocant una gran varietat d’instruments com la guitarra, el quatre, el ronsoco, el charango i el piano.

Amb més de cinc mil milions de reproduccions en totes les plataformes digitals al voltant del món, i en xarxes socials amb més de 23 milions de seguidors a TikTok, 21.6 de seguidors a IG i 13.1 milions de subscriptors a YouTube, abans del seu debut internacional, Camilo co-va escriure grans èxits per a artistes com Bad Bunny ( «Si estuviéramos juntos»), Becky G i Natti Natasha ( «Sin pijama») i molts altres.

Després de la gran acollida del seu primer àlbum «Por primera vez» (2020), que va comptar amb èxits internacionals com «Favorito» i «Tutu» amb les superestrelles Pere Capó i Shakira, torna amb este segon àlbum, «Mis manos» (2021 ), acompanyat d’una primera gira a nivell mundial amb parada especial al nostre país, que comptarà amb totes les mesures de seguretat Covid i que els seus fidels seguidors, la «tribu», no s’han de perdre.

La plaça en viu, segueix presentant una gran programació musical per a la ciutat d’Alacant, els artistes i el públic són els protagonistes d’estos esdeveniments que reuneixen al centre d’Alacant al més destacat del panorama nacional. Per la plaça de bous d’Alacant seguiran passant importants actuacions com: David Bisbal, José Luis Perales, Mónica Naranjo, Vanesa Martín, Sergio Dalma, Nathy Peluso, Tamboret, Kutxi Romero, Rulo i la Contrabanda o l’espectacle infantil Pica pica entre d’altres.

La Plaça en Viu, se segueix treballant perquè Alacant compte amb més i millor varietat musical a la plaça de bous d’Alacant, tancant una programació per a tots els públics una programació multigeneracional, al cor de la ciutat d’Alacant.

Estos concerts s’estan duent a terme seguint totes les mesures marcades per les autoritats sanitàries i amb un aforament molt reduït per a garantir la seguretat de tots els assistents.

Últimes notícies

Anselmi vol revifar la tradició dels tècnics argentins en l’Elx

Martín Anselmi, nou tècnic argentí de l’Elx, arriba sense experiència en Europa amb l’objectiu de recuperar el protagonisme dels entrenadors del seu país al club il·licità després d’uns anys discrets.

El PSPV acusa Feijóo de no avalar Juanfran Pérez Llorca en la seua visita a Sueca

El síndic socialista José Muñoz assegura que la visita d’Alberto Núñez Feijóo a la Comunitat Valenciana ha evidenciat la falta de suport explícit a Juanfran Pérez Llorca i denuncia també el silenci entorn de l’expresident Carlos Mazón.

Feijóo promet acabar amb la discriminació financera de la Comunitat Valenciana

Alberto Núñez Feijóo ha promés en un acte a Sueca impulsar un nou model de finançament just per a la Comunitat Valenciana i acabar amb la seua discriminació, mentres Juanfran Pérez Llorca ha garantit el suport del PPCV perquè arribe a la Moncloa.

Mes de maig rècord al TRAM d’Alacant amb més d’1,6 milions de viatgers

La xarxa del TRAM d’Alacant ha transportat 1.654.238 persones en maig, una xifra molt similar a la de 2025, amb la Línia 2 com la més utilitzada i un creixement destacat a la Línia 9.

Un jove quasi quadruplica la taxa d’alcohol mentre circulava amb patinet elèctric a Gandia

La Guàrdia Civil ha denunciat un jove de 25 anys que circulava amb un patinet elèctric al Grau de Gandia amb quasi quatre vegades la taxa d’alcohol permesa i sense haver inscrit el vehicle en el registre obligatori de la DGT.

Nous materials prefabricats sostenibles facilitaran la construcció a la Comunitat Valenciana

La Conselleria dIndustria ha finançat, a través dIvace+i Innovació i amb fons FEDER, el desenvolupament de nous materials ecosostenibles per a elements prefabricats que reduïxen ciment, àrids i petjada de carboni en la construcció.

Feijóo carrega contra el rebuig a la moció per exigir eleccions i parla de degradació màxima del sanchisme

Alberto Núñez Feijóo ha criticat a Sueca que la Mesa del Congrés no haja admés a tràmit una moció per demanar a Pedro Sánchez la convocatòria d’eleccions, i ha afirmat que és la degradació màxima del sanchisme.

Metrovalencia bat rècord en maig amb més de 9 milions de viatges

Metrovalencia ha superat en maig els 9 milions de desplaçaments, un 8,64 % més que en 2025, amb la Línia 3 com a més utilitzada i Xàtiva com l’estació amb més trànsit.