Aitana i Camilo actuen a la Plaça de Bous d’Alacant

Aitana cantant

 

 

La plaça es vesteix de gala este cap de setmana amb AitanaCamilo, dos dels noms més importants de la música actual, dos plats forts que estan girant només per les principals ciutats espanyoles, i com no podia ser menys la plaça en viu, els ha reunit el mateix cap de setmana, a la plaça de bous d’Alacant.

Aitana, presentarà divendres a l’escenari de la plaça de bous d’Alacant, la seua última gira “11 razones” treball amb la qual l’artista està arrasant tant en les llistes musicals com en els seus concerts.

L’artista presenta la seua esperada nova gira “11 RAZONES TOUR“, amb la que al llarg d’este any recorrerà tota la geografia espanyola i en la qual presentarà en directe les cançons del seu més recent àlbum conceptual “11 Razones”. Apostant per un estil Pop-Rock fresc i melòdic inspirat en els 2000, un so més contundent, on predominen les guitarres saturades, poderoses bateries i melodies inoblidables.

El seu repertori també inclourà els temes més coneguts del seu primer projecte musical com “Vas a Quedarte-“, “Teléfono” o “Nada Sale Mal”, entre d’altres, revisitats amb diferents arranjaments i portats a este nou concepte.

Després de l’èxit de la seua primera gira “Play Tour”, amb més de 120.000 espectadors en els més de 40 concerts. Aitana manté la rigorositat en el seu nou xou, creant una altra espectacular producció per a la seua nova gira “11 RazonesTour”, on veurem la seua faceta més carismàtica, enèrgica i desenfadada liderant una prestigiosa banda de 5 músics (x2 guitarres: Guillermo Guerrero i Laura Solla; sota Sergio Fernández; piano & teclats Alejandro Romero; bateria Matt Vallejo) i comptant de nou amb la direcció musical de l’reconegut Ludovico Vagnone.

 

Camilo

Camilo, este artista internacional es presentarà a Alacant el dissabte, en el que és la seua primera gira a Espanya.

L’artista multidisciplinari està presentant el seu segon àlbum “Mis manos“, que inclou els èxits mundials “Vida de Rico” (quatre vegades platí a Espanya, núm. 1 en ràdio), “Bebé” (doble disc de platí), “Ropa Cara” (disc de platí) i “Machu Pichu” (disc de platí ).

En ell ha ampliat la seua exploració de gèneres com el pop, la champeta, la cúmbia, l’urbà, el corregut i el folklore colombià, tocant una gran varietat d’instruments com la guitarra, el quatre, el ronsoco, el charango i el piano.

Amb més de cinc mil milions de reproduccions en totes les plataformes digitals al voltant del món, i en xarxes socials amb més de 23 milions de seguidors a TikTok, 21.6 de seguidors a IG i 13.1 milions de subscriptors a YouTube, abans del seu debut internacional, Camilo co-va escriure grans èxits per a artistes com Bad Bunny ( “Si estuviéramos juntos”), Becky G i Natti Natasha ( “Sin pijama”) i molts altres.

Després de la gran acollida del seu primer àlbum “Por primera vez” (2020), que va comptar amb èxits internacionals com “Favorito” i “Tutu” amb les superestrelles Pere Capó i Shakira, torna amb este segon àlbum, “Mis manos” (2021 ), acompanyat d’una primera gira a nivell mundial amb parada especial al nostre país, que comptarà amb totes les mesures de seguretat Covid i que els seus fidels seguidors, la “tribu”, no s’han de perdre.

La plaça en viu, segueix presentant una gran programació musical per a la ciutat d’Alacant, els artistes i el públic són els protagonistes d’estos esdeveniments que reuneixen al centre d’Alacant al més destacat del panorama nacional. Per la plaça de bous d’Alacant seguiran passant importants actuacions com: David Bisbal, José Luis Perales, Mónica Naranjo, Vanesa Martín, Sergio Dalma, Nathy Peluso, Tamboret, Kutxi Romero, Rulo i la Contrabanda o l’espectacle infantil Pica pica entre d’altres.

La Plaça en Viu, se segueix treballant perquè Alacant compte amb més i millor varietat musical a la plaça de bous d’Alacant, tancant una programació per a tots els públics una programació multigeneracional, al cor de la ciutat d’Alacant.

Estos concerts s’estan duent a terme seguint totes les mesures marcades per les autoritats sanitàries i amb un aforament molt reduït per a garantir la seguretat de tots els assistents.

Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

Diego Ventura imposa el seu mestratge a Castelló i tala una orella

Diego Ventura va destacar en la segona d'abonament de la Magdalena amb una actuació de tremp i domini que li va valdre una orella i una ovació. Rui Fernandes i Llija Vicens van marxar de buit davant un tancament noble però amb poca transmissió dels Espartars.

La Fiscalia sosté que Mazón no tenia competències en emergències i que no està provat que donara ordes

La Fiscalia Superior de la Comunitat Valenciana afirma que la llei no atribuïx al president competències directes en protecció civil i que no hi ha proves d'ordes seues durant la dana. El comandament únic corresponia a Interior i només canviaria si apareixen noves evidències.

El nou centre de salut Rincón de Loix millora l’atenció a 20.000 persones i tindrà urgències 24 hores abans de l’estiu

El president Juanfran Pérez Llorca ha destacat l'accessibilitat i el reforç de servicis del nou centre, operatiu des del 2 de març després de 5,5 milions d'inversió. L'edifici suma més consultes, àrees específiques i preveu rehabilitació i urgències 24 hores abans de l'estiu.

Pérez Llorca destaca en els seus 100 dies la recuperació de la normalitat en la Generalitat

El president ha reivindicat que estos primers 100 dies han retornat la normalitat i l'estabilitat, amb més de la mitat dels seus compromisos ja en marxa.

Oliu confirma que Banc Sabadell ha eixit enfortit després de l’OPA fallida del BBVA

Josep Oliu ha assegurat que Banc Sabadell ha eixit enfortit després de l'OPA fallida del BBVA i ha fixat com a repte seguir el ritme de la innovació i la IA. També ha defés que la independència preserva la competència per a les pimes i ha reclamat simplificació reguladora a Europa.

Avís groc este dimarts per pluges de fins a 20 l/m² en una hora en la Comunitat Valenciana

Aemet ha establit el nivell groc per precipitacions intenses. Alacant, Castelló i València activen l'avís amb diferents franges i acumulats.

La Generalitat oferix suport a Benidorm per a complir la sentència de la serra Gelada

La Generalitat Valenciana ha oferit suport i ajuda a l'Ajuntament de Benidorm per a complir la sentència que li imposa 350 milions per la serra Gelada. El Consell ha garantit col·laboració per a executar la fallada i ha desvinculat a l'actual govern local de l'origen del conflicte

Catalá critica que Renfe no habilite autobusos des d’Albal durant la mascletà

L'alcaldessa de València ha enlletgit a Renfe que no preveja autobusos llançadora des d'Albal durant les hores de la mascletà. La Delegació del Govern defén la mesura per seguretat i l'atribuïx a instruccions municipals.