Aitana i Camilo actuen a la Plaça de Bous d’Alacant

Aitana cantant

 

 

La plaça es vesteix de gala este cap de setmana amb AitanaCamilo, dos dels noms més importants de la música actual, dos plats forts que estan girant només per les principals ciutats espanyoles, i com no podia ser menys la plaça en viu, els ha reunit el mateix cap de setmana, a la plaça de bous d’Alacant.

Aitana, presentarà divendres a l’escenari de la plaça de bous d’Alacant, la seua última gira «11 razones» treball amb la qual l’artista està arrasant tant en les llistes musicals com en els seus concerts.

L’artista presenta la seua esperada nova gira «11 RAZONES TOUR«, amb la que al llarg d’este any recorrerà tota la geografia espanyola i en la qual presentarà en directe les cançons del seu més recent àlbum conceptual «11 Razones». Apostant per un estil Pop-Rock fresc i melòdic inspirat en els 2000, un so més contundent, on predominen les guitarres saturades, poderoses bateries i melodies inoblidables.

El seu repertori també inclourà els temes més coneguts del seu primer projecte musical com «Vas a Quedarte-«, «Teléfono» o «Nada Sale Mal», entre d’altres, revisitats amb diferents arranjaments i portats a este nou concepte.

Després de l’èxit de la seua primera gira «Play Tour», amb més de 120.000 espectadors en els més de 40 concerts. Aitana manté la rigorositat en el seu nou xou, creant una altra espectacular producció per a la seua nova gira «11 RazonesTour», on veurem la seua faceta més carismàtica, enèrgica i desenfadada liderant una prestigiosa banda de 5 músics (x2 guitarres: Guillermo Guerrero i Laura Solla; sota Sergio Fernández; piano & teclats Alejandro Romero; bateria Matt Vallejo) i comptant de nou amb la direcció musical de l’reconegut Ludovico Vagnone.

 

Camilo

Camilo, este artista internacional es presentarà a Alacant el dissabte, en el que és la seua primera gira a Espanya.

L’artista multidisciplinari està presentant el seu segon àlbum «Mis manos«, que inclou els èxits mundials «Vida de Rico» (quatre vegades platí a Espanya, núm. 1 en ràdio), «Bebé» (doble disc de platí), «Ropa Cara» (disc de platí) i «Machu Pichu» (disc de platí ).

En ell ha ampliat la seua exploració de gèneres com el pop, la champeta, la cúmbia, l’urbà, el corregut i el folklore colombià, tocant una gran varietat d’instruments com la guitarra, el quatre, el ronsoco, el charango i el piano.

Amb més de cinc mil milions de reproduccions en totes les plataformes digitals al voltant del món, i en xarxes socials amb més de 23 milions de seguidors a TikTok, 21.6 de seguidors a IG i 13.1 milions de subscriptors a YouTube, abans del seu debut internacional, Camilo co-va escriure grans èxits per a artistes com Bad Bunny ( «Si estuviéramos juntos»), Becky G i Natti Natasha ( «Sin pijama») i molts altres.

Després de la gran acollida del seu primer àlbum «Por primera vez» (2020), que va comptar amb èxits internacionals com «Favorito» i «Tutu» amb les superestrelles Pere Capó i Shakira, torna amb este segon àlbum, «Mis manos» (2021 ), acompanyat d’una primera gira a nivell mundial amb parada especial al nostre país, que comptarà amb totes les mesures de seguretat Covid i que els seus fidels seguidors, la «tribu», no s’han de perdre.

La plaça en viu, segueix presentant una gran programació musical per a la ciutat d’Alacant, els artistes i el públic són els protagonistes d’estos esdeveniments que reuneixen al centre d’Alacant al més destacat del panorama nacional. Per la plaça de bous d’Alacant seguiran passant importants actuacions com: David Bisbal, José Luis Perales, Mónica Naranjo, Vanesa Martín, Sergio Dalma, Nathy Peluso, Tamboret, Kutxi Romero, Rulo i la Contrabanda o l’espectacle infantil Pica pica entre d’altres.

La Plaça en Viu, se segueix treballant perquè Alacant compte amb més i millor varietat musical a la plaça de bous d’Alacant, tancant una programació per a tots els públics una programació multigeneracional, al cor de la ciutat d’Alacant.

Estos concerts s’estan duent a terme seguint totes les mesures marcades per les autoritats sanitàries i amb un aforament molt reduït per a garantir la seguretat de tots els assistents.

Últimes notícies

La compra de vivendes cau un 15,5 % a l’abril a la Comunitat i el preu es dispara un 16,2 %

La compravenda de vivenda ha baixat un 15,5 % a l’abril a la Comunitat Valenciana, mentres que el preu per metre quadrat ha pujat un 16,2 % i els préstecs hipotecaris han caigut un 14,3 %, segons el Consell General del Notariat.

Fora el burka de la Comissió Europea

Leo Giménez és lingüista i en el seu article d'esta setmana critica que la Comissió Europea s’haja reunit amb representants del règim talibà d’Afganistan per tractar la deportació de ciutadans afganesos des d’Europa

Vuit quilòmetres d’aturades a l’A-7 a Torrent per unes obres en plena hora punta

Unes obres a l’A-7 en el terme de Torrent han provocat este dilluns al matí vuit quilòmetres de retencions en sentit Barcelona, mentres la resta d’accessos a València registren el trànsit dens habitual.

Calor intens i ruixats puntuals al nord d’Alacant mentre pugen les màximes a València

La Comunitat Valenciana tindrà hui un oratge estable i majoritàriament solejat, amb més calor a València i ruixats aïllats amb tronada al nord d’Alacant a la vesprada.

Rafa Mir recorre la condemna a huit anys i mig de presó i posa en dubte la sentència

Rafa Mir ha presentat recurs contra la condemna a huit anys i mig de presó per agressió sexual i lesions dictada per l’Audiència de València i critica que la sentència no valore uns vídeos aportats per la defensa ni la intervenció de la Policia Local de Bétera.

Pedro Martínez rep pensa oferta del Real Madrid mentre el València Basket mou fitxa per a que es quede

Pedro Martínez ha rebut una oferta del Real Madrid, que està disposat a pagar la seua clàusula d’1 milió d’euros, mentres el València Basket li ha presentat una nova proposta per a intentar retenir-lo després del títol de la Lliga Endesa.

Així queda el risc d’incendis forestals demà en la Comunitat Valenciana

Emergències de la Generalitat ha advertit que este dimarts hi haurà risc extrem d’incendis forestals en tota la província d’Alacant i en el litoral i interior sud de Castelló, amb calor intensa i possibilitat de tempestes seques.

Evacuen una nau industrial a Villena per un incendi que deixa un treballador ferit per fum

Un incendi en una nau industrial al polígon Rubial de Villena ha obligat a desallotjar els treballadors i ha deixat un home de 38 anys ferit lleu per inhalació de fum.