Aitana i Camilo actuen a la Plaça de Bous d’Alacant

Aitana cantant

 

 

La plaça es vesteix de gala este cap de setmana amb AitanaCamilo, dos dels noms més importants de la música actual, dos plats forts que estan girant només per les principals ciutats espanyoles, i com no podia ser menys la plaça en viu, els ha reunit el mateix cap de setmana, a la plaça de bous d’Alacant.

Aitana, presentarà divendres a l’escenari de la plaça de bous d’Alacant, la seua última gira «11 razones» treball amb la qual l’artista està arrasant tant en les llistes musicals com en els seus concerts.

L’artista presenta la seua esperada nova gira «11 RAZONES TOUR«, amb la que al llarg d’este any recorrerà tota la geografia espanyola i en la qual presentarà en directe les cançons del seu més recent àlbum conceptual «11 Razones». Apostant per un estil Pop-Rock fresc i melòdic inspirat en els 2000, un so més contundent, on predominen les guitarres saturades, poderoses bateries i melodies inoblidables.

El seu repertori també inclourà els temes més coneguts del seu primer projecte musical com «Vas a Quedarte-«, «Teléfono» o «Nada Sale Mal», entre d’altres, revisitats amb diferents arranjaments i portats a este nou concepte.

Després de l’èxit de la seua primera gira «Play Tour», amb més de 120.000 espectadors en els més de 40 concerts. Aitana manté la rigorositat en el seu nou xou, creant una altra espectacular producció per a la seua nova gira «11 RazonesTour», on veurem la seua faceta més carismàtica, enèrgica i desenfadada liderant una prestigiosa banda de 5 músics (x2 guitarres: Guillermo Guerrero i Laura Solla; sota Sergio Fernández; piano & teclats Alejandro Romero; bateria Matt Vallejo) i comptant de nou amb la direcció musical de l’reconegut Ludovico Vagnone.

 

Camilo

Camilo, este artista internacional es presentarà a Alacant el dissabte, en el que és la seua primera gira a Espanya.

L’artista multidisciplinari està presentant el seu segon àlbum «Mis manos«, que inclou els èxits mundials «Vida de Rico» (quatre vegades platí a Espanya, núm. 1 en ràdio), «Bebé» (doble disc de platí), «Ropa Cara» (disc de platí) i «Machu Pichu» (disc de platí ).

En ell ha ampliat la seua exploració de gèneres com el pop, la champeta, la cúmbia, l’urbà, el corregut i el folklore colombià, tocant una gran varietat d’instruments com la guitarra, el quatre, el ronsoco, el charango i el piano.

Amb més de cinc mil milions de reproduccions en totes les plataformes digitals al voltant del món, i en xarxes socials amb més de 23 milions de seguidors a TikTok, 21.6 de seguidors a IG i 13.1 milions de subscriptors a YouTube, abans del seu debut internacional, Camilo co-va escriure grans èxits per a artistes com Bad Bunny ( «Si estuviéramos juntos»), Becky G i Natti Natasha ( «Sin pijama») i molts altres.

Després de la gran acollida del seu primer àlbum «Por primera vez» (2020), que va comptar amb èxits internacionals com «Favorito» i «Tutu» amb les superestrelles Pere Capó i Shakira, torna amb este segon àlbum, «Mis manos» (2021 ), acompanyat d’una primera gira a nivell mundial amb parada especial al nostre país, que comptarà amb totes les mesures de seguretat Covid i que els seus fidels seguidors, la «tribu», no s’han de perdre.

La plaça en viu, segueix presentant una gran programació musical per a la ciutat d’Alacant, els artistes i el públic són els protagonistes d’estos esdeveniments que reuneixen al centre d’Alacant al més destacat del panorama nacional. Per la plaça de bous d’Alacant seguiran passant importants actuacions com: David Bisbal, José Luis Perales, Mónica Naranjo, Vanesa Martín, Sergio Dalma, Nathy Peluso, Tamboret, Kutxi Romero, Rulo i la Contrabanda o l’espectacle infantil Pica pica entre d’altres.

La Plaça en Viu, se segueix treballant perquè Alacant compte amb més i millor varietat musical a la plaça de bous d’Alacant, tancant una programació per a tots els públics una programació multigeneracional, al cor de la ciutat d’Alacant.

Estos concerts s’estan duent a terme seguint totes les mesures marcades per les autoritats sanitàries i amb un aforament molt reduït per a garantir la seguretat de tots els assistents.

Últimes notícies

Funzo encén les Fogueres dAlacant amb un pregó que reclama als jóvens mantindre la festa viva

El cantant alacantí Funzo pronuncia el pregó de les Fogueres de Sant Joan 2026 i apel·la als jóvens a assumir la responsabilitat de mantindre vives les tradicions, combinant identitat i modernitat.

Educació i sindicats reprendran dilluns les negociacions per la vaga del professorat

La Conselleria d'Educació i els principals sindicats es tornaran a reunir dilluns per a continuar negociant després d'una trobada de més de sis hores este divendres sobre una proposta d'inversions de més de 3.300 milions d'euros.

El Valencia Basket passa per damunt del Surne Bilbao (71-88) i es planta en semifinals de la Lliga Endesa

El Valencia Basket guanya amb autoritat el Surne Bilbao Basket a Miribilla (71-88), tanca l’eliminatòria per la via ràpida i es convertix en el primer semifinalista de la Lliga Endesa.

El professorat valencià torna als carrers mentres es reobrin les negociacions amb Educació

Centenars de docents valencians tornen a manifestar-se al centre de València en el marc de la vaga indefinida iniciada l’11 de maig, coincidint amb la reobertura de la taula de negociacio amb la Conselleria d’Educacio.

Arresten a Benidorm un home per intentar ofegar una jove en l’aigua i un xiquet en l’arena

Un home està en presó provisional després d’intentar ofegar una jove en l’aigua i, minuts després, un xiquet en l’arena de la platja de Ponent de Benidorm. Diverses persones, entre elles el cap de socorristes, el van reduir fins a l’arribada de la Policia Local de Platges.

El Barça i el Bidasoa Irún obrin les semifinals de la Copa del Rei a Alacant

El Barça, vigent campió, goleja el Recoletas Atlético Valladolid i el Bidasoa Irún supera el Bathco Torrelavega per a convertir-se en els primers semifinalistes de la Copa del Rei d handbol al Centre de Tecnificació d Alacant.

Investiguen si uns ossos trobats en Dénia són d’un jove assassinat pel seu pare el 1994

La Policia Nacional analitza uns ossos humans localitzats baix el sòl d’una vivenda de Dénia per a comprovar si pertanyen a un jove desaparegut el 1994 després de la confessió en el llit de mort del seu pare.

Detingut un aficionat pels greus desordres previs al València-Barça a Mestalla

La Policia Nacional ha detingut a València un home identificat com un dels aficionats més actius en els greus desordres públics previs al partit València-Barcelona disputat a Mestalla el passat 23 de maig.