Aitana i Camilo actuen a la Plaça de Bous d’Alacant

Aitana cantant

 

 

La plaça es vesteix de gala este cap de setmana amb AitanaCamilo, dos dels noms més importants de la música actual, dos plats forts que estan girant només per les principals ciutats espanyoles, i com no podia ser menys la plaça en viu, els ha reunit el mateix cap de setmana, a la plaça de bous d’Alacant.

Aitana, presentarà divendres a l’escenari de la plaça de bous d’Alacant, la seua última gira «11 razones» treball amb la qual l’artista està arrasant tant en les llistes musicals com en els seus concerts.

L’artista presenta la seua esperada nova gira «11 RAZONES TOUR«, amb la que al llarg d’este any recorrerà tota la geografia espanyola i en la qual presentarà en directe les cançons del seu més recent àlbum conceptual «11 Razones». Apostant per un estil Pop-Rock fresc i melòdic inspirat en els 2000, un so més contundent, on predominen les guitarres saturades, poderoses bateries i melodies inoblidables.

El seu repertori també inclourà els temes més coneguts del seu primer projecte musical com «Vas a Quedarte-«, «Teléfono» o «Nada Sale Mal», entre d’altres, revisitats amb diferents arranjaments i portats a este nou concepte.

Després de l’èxit de la seua primera gira «Play Tour», amb més de 120.000 espectadors en els més de 40 concerts. Aitana manté la rigorositat en el seu nou xou, creant una altra espectacular producció per a la seua nova gira «11 RazonesTour», on veurem la seua faceta més carismàtica, enèrgica i desenfadada liderant una prestigiosa banda de 5 músics (x2 guitarres: Guillermo Guerrero i Laura Solla; sota Sergio Fernández; piano & teclats Alejandro Romero; bateria Matt Vallejo) i comptant de nou amb la direcció musical de l’reconegut Ludovico Vagnone.

 

Camilo

Camilo, este artista internacional es presentarà a Alacant el dissabte, en el que és la seua primera gira a Espanya.

L’artista multidisciplinari està presentant el seu segon àlbum «Mis manos«, que inclou els èxits mundials «Vida de Rico» (quatre vegades platí a Espanya, núm. 1 en ràdio), «Bebé» (doble disc de platí), «Ropa Cara» (disc de platí) i «Machu Pichu» (disc de platí ).

En ell ha ampliat la seua exploració de gèneres com el pop, la champeta, la cúmbia, l’urbà, el corregut i el folklore colombià, tocant una gran varietat d’instruments com la guitarra, el quatre, el ronsoco, el charango i el piano.

Amb més de cinc mil milions de reproduccions en totes les plataformes digitals al voltant del món, i en xarxes socials amb més de 23 milions de seguidors a TikTok, 21.6 de seguidors a IG i 13.1 milions de subscriptors a YouTube, abans del seu debut internacional, Camilo co-va escriure grans èxits per a artistes com Bad Bunny ( «Si estuviéramos juntos»), Becky G i Natti Natasha ( «Sin pijama») i molts altres.

Després de la gran acollida del seu primer àlbum «Por primera vez» (2020), que va comptar amb èxits internacionals com «Favorito» i «Tutu» amb les superestrelles Pere Capó i Shakira, torna amb este segon àlbum, «Mis manos» (2021 ), acompanyat d’una primera gira a nivell mundial amb parada especial al nostre país, que comptarà amb totes les mesures de seguretat Covid i que els seus fidels seguidors, la «tribu», no s’han de perdre.

La plaça en viu, segueix presentant una gran programació musical per a la ciutat d’Alacant, els artistes i el públic són els protagonistes d’estos esdeveniments que reuneixen al centre d’Alacant al més destacat del panorama nacional. Per la plaça de bous d’Alacant seguiran passant importants actuacions com: David Bisbal, José Luis Perales, Mónica Naranjo, Vanesa Martín, Sergio Dalma, Nathy Peluso, Tamboret, Kutxi Romero, Rulo i la Contrabanda o l’espectacle infantil Pica pica entre d’altres.

La Plaça en Viu, se segueix treballant perquè Alacant compte amb més i millor varietat musical a la plaça de bous d’Alacant, tancant una programació per a tots els públics una programació multigeneracional, al cor de la ciutat d’Alacant.

Estos concerts s’estan duent a terme seguint totes les mesures marcades per les autoritats sanitàries i amb un aforament molt reduït per a garantir la seguretat de tots els assistents.

Últimes notícies

La Policia de Montanejos evita un possible incendi en trobar un bidó de gasolina al bosc

La Policia Local de Montanejos ha localitzat i retirat un bidó de gasolina ple en una zona forestal del terme, especialment sensible després del gran incendi de 2023. L’Ajuntament demana col·laboració ciutadana per a previndre nous focs i avisar davant qualsevol risc.

Muñoz acusa el PP d’usar les institucions per alimentar el racisme a Ceuta

El síndic del PSPV en Les Corts, José Muñoz, acusa el PP d’emprar la FEMP i altres institucions per calfar l’ambient i fomentar el racisme i l’odi a Ceuta, amb l’objectiu d’aconseguir el Govern d’Espanya.

El PP acusa el PSPV d’usar els incendis com a cortina de fum per la crisi de Ceuta

La portaveu adjunta del PP en Les Corts, Nieves Martínez, ha acusat el PSPV d’aprofitar els incendis forestals d’este estiu en la Comunitat Valenciana com a cortina de fum per a ocultar el que definix com un problema molt greu a Ceuta, i ha defensat la gestió i la coordinació institucional durant els focs.

El PSPV acusa el Consell d’insuficient davant els incendis i reclama més recursos reals

El PSPV-PSOE critica que les mesures anunciades per la Generalitat després dels incendis forestals són insuficients i reclama més finançament, transparència i compromís amb la reconstrucció real dels municipis afectats.

Vox vol que es trenquen els acords amb el Marroc si no reconeix la sobirania espanyola de Ceuta i Melilla

Vox ha registrat en Les Corts una iniciativa per exigir al Govern espanyol i a la UE que revisen o suspenguen els acords amb el Marroc si no reconeix la sobirania espanyola sobre Ceuta i Melilla, i reclama també mesures més dures en matèria migratòria.

Vox defensa la gestió dels incendis a la Comunitat Valenciana i acusa el PSPV de falta de lleialtat

El síndic de Vox en Les Corts, José María Llanos, assegura que s’ha actuat amb diligència en els incendis forestals d’estiu amb els mitjans disponibles i acusa el PSPV i el Govern central de falta de suport i de polititzar la gestió.

Muñoz reivindica que siga un valor que Morant siga ministra i critica la “anomalia” amb Pérez Llorca

El síndic socialista José Muñoz defensa que el fet que Diana Morant siga ministra és un actiu per al PSPV i per a la Comunitat Valenciana, i qüestiona que Juanfran Pérez Llorca encara no haja sigut confirmat com a candidat del PP.

Rècord de turistes estrangers a la Comunitat Valenciana en juliol amb 1,63 milions de visitants

La Comunitat Valenciana ha batut en juliol el seu rècord de turisme internacional, amb 1,63 milions de visitants i un gasto de 2.475 milions d’euros, un 11,6 % més que fa un any.