Ajornades les oposicions de Secundària per al 2021

Oposicions

Oposicions | València Diari

 

La Conselleria d’Educació acaba de comunicar que les oposicions de Secundària queden ajornades per al 2021. En un principi, estes estaven programades per a celebrar-se el pròxim 17 de juny, en el que s’oferirien unes 3.575 places d’entrada lliure i 4.295 places en total en el cos de professors de Secundària i altres.

 

La decisió s’ha prés després de la celebració de la Conferència Sectorial d’Educació convocada pel ministeri d’Educació i Formació Professional amb els responsables d’educació autonòmics davant la situació excepcional provocada per la crisi del coronavirus.

 

A demés, a causa de l’ajornament de les oposicions de Secundària al 2021, les que anaven a celebrar-se d’Infantil i Primària el pròxim estiu del 2021 queden ajornades per a l’any 2022.

 

«La situació en la que ens trobem fa que siga recomanable evitar les incerteses de milers d’aspirants que s’estan preparant per a opositar i resulta molt més raonable que es puguen reorganitzar amb un nou calendari», ha explicat el conseller d’Educació, Vicent Marzà.

Últimes notícies

Mor un home de 70 anys en colpejar-se el cap a la platja el Trampolí de Dénia

Un home de 70 anys ha mort este dissabte a la platja el Trampolí de Dénia després de colpejar-se el cap mentre es banyava, segons ha informat el CICU.

Dépor i València busquen a Riazor la seua primera victòria de Lliga

Deportivo i València es retroben huit anys després en Primera a Riazor, on els dos equips necessiten estrenar el seu compte de victòries.

Corberán destaca l’actitud ‘intachable’ del Valencia abans de visitar Riazor

Carlos Corberán destaca l’actitud i el compromís ‘intachables’ del Valencia en este inici de Lliga, tot i la falta de gol i les baixes per lesió de Guido Rodríguez i Pablo Maffeo abans de visitar el Deportivo en Riazor.

Els bombers continuen treballant en la cua de l’incendi de El Saler amb evolució favorable

Els bombers centren este dissabte al matí els treballs en la cua de l’incendi forestal de El Saler, estabilitzat des de dijous, amb una evolució qualificada com a molt favorable. Es manté un important desplegament de mitjans terrestres per assegurar el perímetre i evitar rebrots amb l’augment de temperatures i canvis de vent.

Més vigilància policial a la Devesa de El Saler després d’un incendi intencionat

La Policia Local de València ha reforçat la vigilància a la Devesa de El Saler després de l’incendi forestal declarat dijous, que les investigacions apunten que ha sigut provocat. L’Ajuntament també treballa per ampliar els canons SIDEINFO antiincendis instal·lats al parc natural.

Les tres capitals valencianes baixen de 20 º en la nit més fresca des de juny

València, Castelló i Alacant han registrat esta nit mínimes per davall de 20 graus, cosa que no passava des del 16 de juny, amb valors especialment baixos a l’interior.

L’Hospital Doctor Peset, centre de referència per a regenerar cartílag de genoll i turmell

L’Hospital Universitari Doctor Peset ha sigut designat per Sanitat com a unitat de referència per al trasplantament autòleg de condrocits, una tècnica puntera per a regenerar cartílag de genoll i turmell en pacients joves i actius.

Onze milions per a reforçar el control de la mosca de la fruita en la Comunitat

La Conselleria d'Agricultura ha destinat 11 milions este any al control de la mosca de la fruita mitjançant un pla integral que combina prevenció, vigilància i tractaments en més de 140.000 hectàrees.