Ajornades les oposicions de Secundària per al 2021

Oposicions

Oposicions | València Diari

 

La Conselleria d’Educació acaba de comunicar que les oposicions de Secundària queden ajornades per al 2021. En un principi, estes estaven programades per a celebrar-se el pròxim 17 de juny, en el que s’oferirien unes 3.575 places d’entrada lliure i 4.295 places en total en el cos de professors de Secundària i altres.

 

La decisió s’ha prés després de la celebració de la Conferència Sectorial d’Educació convocada pel ministeri d’Educació i Formació Professional amb els responsables d’educació autonòmics davant la situació excepcional provocada per la crisi del coronavirus.

 

A demés, a causa de l’ajornament de les oposicions de Secundària al 2021, les que anaven a celebrar-se d’Infantil i Primària el pròxim estiu del 2021 queden ajornades per a l’any 2022.

 

«La situació en la que ens trobem fa que siga recomanable evitar les incerteses de milers d’aspirants que s’estan preparant per a opositar i resulta molt més raonable que es puguen reorganitzar amb un nou calendari», ha explicat el conseller d’Educació, Vicent Marzà.

Últimes notícies

Mor una xiqueta de 11 anys en caure un pilar sobre dos germans a Alzira

Una xiqueta de 11 anys ha mort i el seu germà de 9 ha resultat ferit este dijous a Alzira després que els caiguera al damunt un pilar duna vivenda a la zona del Motor de lAigua-Casella.

Mor una xiqueta de 11 anys en desplomar-se un pilar d’una vivenda a Alzira

Una xiqueta de 11 anys ha mort i el seu germà de 9 ha resultat ferit en desplomar-se un pilar d’una vivenda a la zona del Motor de l’Aigua-Casella, a Alzira, segons el CICU.

El Consell anirà al CPFF però votarà en contra del nou model de finançament

La Conselleria d’Hisenda ha confirmat que assistirà este divendres al Consell de Política Fiscal i Financera, on defensarà el vot en contra del nou model de finançament autonòmic, després que la Comunitat de Madrid haja anunciat que no acudirà.

L’interior de València crema: màximes per damunt dels 38 graus en ple setembre

L’interior de la província de València ha patit este dijous màximes de fins a 38,7 graus, amb avís groc per calor extrema segons Aemet. Les capitals de província han registrat valors més moderats, al voltant dels 31-32 graus.

Els 38 processats del cas Azud: així es repartixen els papers en la trama

La fi de la instrucció del cas Azud ha deixat una radiografia detallada dels 38 processats, el paper que haurien jugat en la trama i els delictes que la jutgessa els atribuïx de manera indiciària.

El Levante estrenarà una quarta equipació blau marí en homenatge al seu fundador

El Levante ha presentat una nova quarta equipació blau marí que ret homenatge al fundador del club, José Ballester Gozalvo, i a la seua esposa, Teresa Molins Gausach. L’equip estrenarà la camiseta este diumenge a La Rosaleda davant el Málaga, coincidint amb el 117é aniversari de la fundació del club.

Trobe de restes òssies d’un bebé en una casa de Tarragona després de la denúncia del seu iaio

Els Mossos d'Esquadra han localitzat restes òssies d’un bebé en una casa de Santa Bàrbara (Tarragona), on buscaven proves després que el iaio denunciara la desaparició del menut. Els pares han sigut detinguts a València en una causa per homicidi.

L’Eldense reforça la banda esquerra amb el fitxatge de Juan Larios

L’Eldense ha incorporat el lateral esquerre andalús Juan Larios, de 22 anys i ex del Real Zaragoza, amb contracte fins al 30 de juny de 2028. El defensa arriba lliure després de formar-se en clubs d’elit com Sevilla, Barcelona i Manchester City i de debutar amb el Southampton en la Premier League.