16.9 C
València
Dimarts, 30 desembre, 2025

Ajornades les oposicions de Secundària per al 2021

Oposicions

Oposicions | València Diari

 

La Conselleria d’Educació acaba de comunicar que les oposicions de Secundària queden ajornades per al 2021. En un principi, estes estaven programades per a celebrar-se el pròxim 17 de juny, en el que s’oferirien unes 3.575 places d’entrada lliure i 4.295 places en total en el cos de professors de Secundària i altres.

 

La decisió s’ha prés després de la celebració de la Conferència Sectorial d’Educació convocada pel ministeri d’Educació i Formació Professional amb els responsables d’educació autonòmics davant la situació excepcional provocada per la crisi del coronavirus.

 

A demés, a causa de l’ajornament de les oposicions de Secundària al 2021, les que anaven a celebrar-se d’Infantil i Primària el pròxim estiu del 2021 queden ajornades per a l’any 2022.

 

«La situació en la que ens trobem fa que siga recomanable evitar les incerteses de milers d’aspirants que s’estan preparant per a opositar i resulta molt més raonable que es puguen reorganitzar amb un nou calendari», ha explicat el conseller d’Educació, Vicent Marzà.

Últimes notícies

Emergències autoritza 71 festes de Nit de cap d’any en 41 municipis de la Comunitat Valenciana

Emergències i Interior ha acceptat 71 de les 74 sol·licituds per a celebrar Nit de cap d'any; dos van arribar fora de termini i una es va desistir. Alacant reunix més municipis autoritzats.

Diana Morant defén que el PSOE no ha robat ni s’ha finançat il·legalment

Diana Morant sosté que l'auditoria forense encarregada pel PSOE buida dubtes sobre finançament il·legal. Obri la porta a accions si el partit es considera perjudicat.

El Consell abona ajudes del Mecanisme XARXA a 5.000 treballadors de l’automoció

La Generalitat ha abonat les ajudes del Mecanisme XARXA per a complementar les prestacions de prop de 5.000 empleats del sector de l'automoció. Els imports van de 16 a 56 euros al mes i s'han gestionat sense tràmits per als beneficiaris.

Cau una banda de lladres en autocaravana després de robar una caixa forta a Elx

La Policia Nacional ha detingut a quatre integrants d'un grup itinerant que actuava en zones d'alt poder adquisitiu; se'ls atribuïxen 25 fets i un botí pròxim a 200.000 euros.

Quinta jornada de busca sense èxit dels tres espanyols desapareguts a Indonèsia

L'operatiu en l'est d'Indonèsia ha tancat la seua quinta jornada sense localitzar als tres desapareguts i seguirà el dimecres. El mal temps obliga a extremar la seguretat i dificulta el rastreig.

Un informe encarregat pel PSOE descarta finançament il·legal i detecta gastos cridaners en l’etapa de Ábalos

L'auditoria forense sol·licitada pel partit nega fons no declarats i avala un sistema de caixa traçable, però qüestiona rebuts excessius i localitzacions inusuals.

Hotels del litoral valencià preveuen un 70% d’ocupació en Nit de cap d’any

Els hotels del litoral de la Comunitat Valenciana esperen prop del 70% d'ocupació entre Nit de cap d'any i el dissabte 3 de gener. Benidorm lidera amb el 84,6% i València ronda el 71%.

Les últimes pluges eleven les reserves del Xúquer en 22 hm³ i del Segura en 12 hm³

Les precipitacions recents han incrementat en una setmana 22 hm³ en la conca del Xúquer i 12 hm³ en la del Segura. El conjunt d'Espanya puja al 56,3% amb 31.546 hm³.