Ajudes de fins a 4.000 euros per a valencianes autònomes embarassades

Labora, el Servici Valencià d’Ocupació i Formació, oferirà subvencions a les dones autònomes embarassades per a que contracten a persones desocupades abans del seu permís per descans maternal.

  

  

La directora general de Formació i Ocupació, Rocío Briones, ha explicat que, amb estes ajudes, el Servici Valencià d’Ocupació i Formació «busca recolzar a les dones emprenedores del territori valencià, amb l’objectiu de que puguen transmetre els seus coneixements abans d’agafar una baixa per maternitat o adopció».

  

  

Les ajudes de Labora oscil·laran entre els 1.500 euros i els 4.000 euros, depenent de la modalitat de la contractació. D’eixa manera, en el cas de contractes temporals a jornada completa d’almenys 3 mesos de duració, s’oferiran 1.500 euros, que s’ampliaran a 3.500 euros si la contractació és per sis mesos. Estos imports s’incrementaran en 500 euros si es contracta a una persona amb diversitat funcional o a una dona. Podran ser beneficiàries d’estes ajudes les dones treballadores autònomes que en el moment de la contractació es troben embarassades o en procés d’adopció.

  

  

La persona contractada ha d’haver estat en situació de desocupació mantenint la inscripció com a demandant d’ocupació en Labora, Servici Valencià d’Ocupació i Formació, fins a la seua contractació i no ha de mantindre amb la beneficiària una relació de parentiu per consanguinitat o afinitat fins al segon grau, o el seu equivalent en el cas de les parelles de fet. Les ajudes es podran sol·licitar des de demà i fins l´1 d’octubre en la pàgina web de Labora . 

 

També pots llegir…

Últimes notícies

Una xiqueta de 13 anys mor en un accident a l’AP-7 en Benicàssim i provoca 6 km de cua

Una xiqueta de 13 anys ha mort en un accident entre un camió i una autocaravana a l’AP-7 a Benicàssim, que ha generat sis quilòmetres de retencions en direcció Barcelona. Altres dos ocupants han sigut traslladats a l’Hospital General de Castelló amb politraumatismes.

El juliol deixa 234 morts atribuïbles a la calor en la Comunitat Valenciana

El sistema MoMo ha estimat 2.036 morts atribuïbles a les altes temperatures en Espanya durant juliol, 234 d’elles en la Comunitat Valenciana. La quarta onada de calor ha sigut especialment letal, encara que les temperatures han començat a baixar.

Remuntada del Levante davant l’Albacete en el primer amistós sense Carlos Espí

El Levante ha capgirat un 0-1 inicial i ha vençut l’Albacete per 2-1 en el primer amistós després de la marxa de Carlos Espí, amb gols de Roger Brugué i Etta Eyong a Buñol.

Villa Amparo, l’antiga casa de Machado a Rocafort, iniciarà la seua renaixença cultural en un mes

La Generalitat iniciarà en un mes la rehabilitació integral de Villa Amparo, a Rocafort, antiga residència d’Antonio Machado, per a convertir-la en un espai cultural i museístic obert al públic.

Quatre detinguts per onze robatoris amb butró en empreses valencianes i de Conca

La Guàrdia Civil ha detingut quatre hòmens d’entre 23 i 39 anys, tots ells de nacionalitat romanesa, per onze robatoris amb butró en naus industrials de municipis de la Comunitat Valenciana i de la província de Conca.

Arresten a Algorfa un fugitiu britànic buscat per tràfic de drogues i armes

La Policia Nacional ha detingut a Algorfa un ciutadà britànic de 27 anys, considerat objectiu criminal prioritari al seu país, reclamat per tràfic de drogues i ús d'armes de foc contra persones.

Els bombers contenen sense mitjans aeris el gran incendi de la Vall d’Uixó

Els bombers han refrescat tota la nit la zona cremada en l’incendi de la Vall d'Uixó, estabilitzat des de la vesprada d’ahir, amb 9.568 hectàrees afectades i sense mitjans aeris incorporats este dissabte.

Una start-up d’Elx crea una IA que automatitza la comunicació amb pacients en clíniques

Healthmate, una empresa d’Elx, ha creat una intel·ligència artificial que automatitza cites, recordatoris i gestions amb pacients en clíniques, fet que reduïx costos i millora l’atenció. La ferramenta ja treballa amb 100 clíniques d’Espanya i ha gestionat 800.000 missatges de 30.000 pacients.
FILMOTECA D'ESTIU