Ajudes de fins a 4.000 euros per a valencianes autònomes embarassades

Labora, el Servici Valencià d’Ocupació i Formació, oferirà subvencions a les dones autònomes embarassades per a que contracten a persones desocupades abans del seu permís per descans maternal.

  

  

La directora general de Formació i Ocupació, Rocío Briones, ha explicat que, amb estes ajudes, el Servici Valencià d’Ocupació i Formació «busca recolzar a les dones emprenedores del territori valencià, amb l’objectiu de que puguen transmetre els seus coneixements abans d’agafar una baixa per maternitat o adopció».

  

  

Les ajudes de Labora oscil·laran entre els 1.500 euros i els 4.000 euros, depenent de la modalitat de la contractació. D’eixa manera, en el cas de contractes temporals a jornada completa d’almenys 3 mesos de duració, s’oferiran 1.500 euros, que s’ampliaran a 3.500 euros si la contractació és per sis mesos. Estos imports s’incrementaran en 500 euros si es contracta a una persona amb diversitat funcional o a una dona. Podran ser beneficiàries d’estes ajudes les dones treballadores autònomes que en el moment de la contractació es troben embarassades o en procés d’adopció.

  

  

La persona contractada ha d’haver estat en situació de desocupació mantenint la inscripció com a demandant d’ocupació en Labora, Servici Valencià d’Ocupació i Formació, fins a la seua contractació i no ha de mantindre amb la beneficiària una relació de parentiu per consanguinitat o afinitat fins al segon grau, o el seu equivalent en el cas de les parelles de fet. Les ajudes es podran sol·licitar des de demà i fins l´1 d’octubre en la pàgina web de Labora . 

 

També pots llegir…

Últimes notícies

Mor un home ofegat al riu Xúquer mentre es banyava a Sumacàrcer

Els Bombers del Consorci Provincial de València han localitzat sense vida un home que havia desaparegut mentre es banyava al riu Xúquer, al terme de Sumacàrcer. La víctima és el segon mort en pocs dies en este municipi mentre es banyava al mateix riu.

Localitzen sense vida l’home de 66 anys amb demència desaparegut a Aldaia

Els Bombers del Consorci Provincial de València han trobat mort l’home de 66 anys amb demència que havia desaparegut divendres a Aldaia, després d’un ampli dispositiu de recerca en zones agrícoles.

Pols en suspensió i nits molt càlides a València per l’oratge de nord-est

El vent de nord-est ha deixat este diumenge mínimes molt altes a la Marina Baixa, núvols baixos a València i nord d’Alacant i menys visibilitat per pols en suspensió. Este dilluns hi haurà avís groc a l’interior de València per màximes de fins a 38 graus.

El foc de Lucena del Cid queda controlat i la Generalitat activa mitjans a Cabanes

L’incendi forestal declarat divendres a Lucena del Cid (Castelló) ha quedat controlat i en Fase 3 del PEIF, mentres Emergències ha mobilitzat mitjans aeris i terrestres per un altre foc de vegetació a Cabanes.

L’Operació Pas de l’Estret supera els 450.000 passatgers amb xifres molt semblants a les de 2025

L’Operació Pas de l’Estret ha registrat 458.150 passatgers i 115.002 vehicles des del 15 de juny, amb un lleuger descens respecte a les mateixes dates de 2025 però amb una fluïdesa general en ports i frontera.

Jorge Rodríguez alerta que el municipalisme ‘ha deixat de fer gràcia i comença a fer por’ als grans partits

El secretari general d'Ens Uneix, Jorge Rodríguez, assegura que el municipalisme guanya força a la Comunitat Valenciana i ja ‘comença a fer por’ als partits tradicionals, amb més de 60 alcaldies sota l’òrbita d’Unión Municipalista.

Reb alta el corredor de Moixent ferit amb traumatisme cranial als Sanfermins

El veí de Moixent ferit amb un traumatisme cranial en l’encierro d’este diumenge ha rebut l’alta, mentres continuen ingressats diversos corredors, entre ells un alacantí en Medicina Intensiva.

Dona d’alta el corredor de Moixent ferit amb traumatisme cranial als Sanfermins

El corredor de 33 anys de Moixent ferit amb un traumatisme cranial en l’encierro dels Sanfermins ha rebut l’alta. Altres huit corredors continuen ingressats o en observació, un d’ells en estat greu.