Ajudes de fins a 4.000 euros per a valencianes autònomes embarassades

Labora, el Servici Valencià d’Ocupació i Formació, oferirà subvencions a les dones autònomes embarassades per a que contracten a persones desocupades abans del seu permís per descans maternal.

  

  

La directora general de Formació i Ocupació, Rocío Briones, ha explicat que, amb estes ajudes, el Servici Valencià d’Ocupació i Formació «busca recolzar a les dones emprenedores del territori valencià, amb l’objectiu de que puguen transmetre els seus coneixements abans d’agafar una baixa per maternitat o adopció».

  

  

Les ajudes de Labora oscil·laran entre els 1.500 euros i els 4.000 euros, depenent de la modalitat de la contractació. D’eixa manera, en el cas de contractes temporals a jornada completa d’almenys 3 mesos de duració, s’oferiran 1.500 euros, que s’ampliaran a 3.500 euros si la contractació és per sis mesos. Estos imports s’incrementaran en 500 euros si es contracta a una persona amb diversitat funcional o a una dona. Podran ser beneficiàries d’estes ajudes les dones treballadores autònomes que en el moment de la contractació es troben embarassades o en procés d’adopció.

  

  

La persona contractada ha d’haver estat en situació de desocupació mantenint la inscripció com a demandant d’ocupació en Labora, Servici Valencià d’Ocupació i Formació, fins a la seua contractació i no ha de mantindre amb la beneficiària una relació de parentiu per consanguinitat o afinitat fins al segon grau, o el seu equivalent en el cas de les parelles de fet. Les ajudes es podran sol·licitar des de demà i fins l´1 d’octubre en la pàgina web de Labora . 

 

També pots llegir…

Últimes notícies

Ximo Puig assenyala a Diana Morant com la candidata capaç de donar la volta a la Comunitat Valenciana

Ximo Puig destaca a Diana Morant com la dirigent capaç de revertir la situació econòmica i social de la Comunitat Valenciana i subratlla que el seu lideratge partix del PSPV i no del càrrec de ministra.

PP i Vox bloquegen en Les Corts la tramitació de la taxa turística proposada per l’oposició

PP i Vox s'oposen en Les Corts a tramitar les proposicions de llei de PSPV i Compromís per a implantar la taxa turística en la Comunitat Valenciana, reobrint el debat polític sobre com finançar l'impacte del turisme.

Javi Guerra arriba al final de la temporada en el seu millor moment al València

Javi Guerra afronta l'últim partit de Lliga després de completar la seua millor temporada amb el València, amb més protagonisme, gols i assistències decisives.

El síndic del PSPV tanca files amb Zapatero i qüestiona l’actuació de part de la Justícia

El síndic del PSPV en Les Corts, José Muñoz, defén la trajectòria de José Luis Rodríguez Zapatero malgrat la seua imputació pel cas Plus ultra i denúncia un tracte judicial diferent segons el partit afectat.

El PP veu la imputació de Zapatero com una maçada per al socialisme valencià i per a Morant

Nando Pastor (PP) considera que la imputació de José Luis Rodríguez Zapatero colpeja de ple al socialisme valencià i debilita el lideratge de Diana Morant, mentres Vox parla d'un fet molt greu lligat al rescat de Plus ultra.

Detinguts a València per forçar a diverses dones a prostituir-se amb coaccions i amenaces

La Policia Nacional ha detingut a València a una regent d'una casa de cites i a un home que forçava a la seua esposa a prostituir-se, els dos acusats d'explotar a dones mitjançant coaccions i amenaces.

Baldoví veu punts foscos en la imputació de Zapatero pel cas Plus ultra

Joan Baldoví afirma que la imputació de José Luis Rodríguez Zapatero pel cas Plus ultra li sembla lletja, detecta punts foscos en l'acte judicial i reclama explicacions i màxima transparència.

El Llevant es juga la permanència en l’última jornada 21 anys després

El Llevant necessita almenys un punt davant el Betis en La Cartoixa per a assegurar la permanència en Primera i evitar un desenllaç com el descens de 2005.