Ajudes de fins a 4.000 euros per a valencianes autònomes embarassades

Labora, el Servici Valencià d’Ocupació i Formació, oferirà subvencions a les dones autònomes embarassades per a que contracten a persones desocupades abans del seu permís per descans maternal.

  

  

La directora general de Formació i Ocupació, Rocío Briones, ha explicat que, amb estes ajudes, el Servici Valencià d’Ocupació i Formació «busca recolzar a les dones emprenedores del territori valencià, amb l’objectiu de que puguen transmetre els seus coneixements abans d’agafar una baixa per maternitat o adopció».

  

  

Les ajudes de Labora oscil·laran entre els 1.500 euros i els 4.000 euros, depenent de la modalitat de la contractació. D’eixa manera, en el cas de contractes temporals a jornada completa d’almenys 3 mesos de duració, s’oferiran 1.500 euros, que s’ampliaran a 3.500 euros si la contractació és per sis mesos. Estos imports s’incrementaran en 500 euros si es contracta a una persona amb diversitat funcional o a una dona. Podran ser beneficiàries d’estes ajudes les dones treballadores autònomes que en el moment de la contractació es troben embarassades o en procés d’adopció.

  

  

La persona contractada ha d’haver estat en situació de desocupació mantenint la inscripció com a demandant d’ocupació en Labora, Servici Valencià d’Ocupació i Formació, fins a la seua contractació i no ha de mantindre amb la beneficiària una relació de parentiu per consanguinitat o afinitat fins al segon grau, o el seu equivalent en el cas de les parelles de fet. Les ajudes es podran sol·licitar des de demà i fins l´1 d’octubre en la pàgina web de Labora . 

 

També pots llegir…

Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

El nou centre de salut Rincón de Loix millora l’atenció a 20.000 persones i tindrà urgències 24 hores abans de l’estiu

El president Juanfran Pérez Llorca ha destacat l'accessibilitat i el reforç de servicis del nou centre, operatiu des del 2 de març després de 5,5 milions d'inversió. L'edifici suma més consultes, àrees específiques i preveu rehabilitació i urgències 24 hores abans de l'estiu.

Pérez Llorca destaca en els seus 100 dies la recuperació de la normalitat en la Generalitat

El president ha reivindicat que estos primers 100 dies han retornat la normalitat i l'estabilitat, amb més de la mitat dels seus compromisos ja en marxa.

Oliu confirma que Banc Sabadell ha eixit enfortit després de l’OPA fallida del BBVA

Josep Oliu ha assegurat que Banc Sabadell ha eixit enfortit després de l'OPA fallida del BBVA i ha fixat com a repte seguir el ritme de la innovació i la IA. També ha defés que la independència preserva la competència per a les pimes i ha reclamat simplificació reguladora a Europa.

Avís groc este dimarts per pluges de fins a 20 l/m² en una hora en la Comunitat Valenciana

Aemet ha establit el nivell groc per precipitacions intenses. Alacant, Castelló i València activen l'avís amb diferents franges i acumulats.

La Generalitat oferix suport a Benidorm per a complir la sentència de la serra Gelada

La Generalitat Valenciana ha oferit suport i ajuda a l'Ajuntament de Benidorm per a complir la sentència que li imposa 350 milions per la serra Gelada. El Consell ha garantit col·laboració per a executar la fallada i ha desvinculat a l'actual govern local de l'origen del conflicte

Catalá critica que Renfe no habilite autobusos des d’Albal durant la mascletà

L'alcaldessa de València ha enlletgit a Renfe que no preveja autobusos llançadora des d'Albal durant les hores de la mascletà. La Delegació del Govern defén la mesura per seguretat i l'atribuïx a instruccions municipals.

La Fiscalia no veu indicis per a imputar a Mazón per la DANA i demana retornar la causa

La Fiscalia Superior valenciana sosté que, ara com ara, no hi ha base sòlida per a imputar a Carlos Mazón per la DANA i sol·licita que el cas torne al Jutjat 3 de Catarroja. El Ministeri Públic deixa oberta la possibilitat de revalorar-lo si la instrucció aporta nous elements.

El Consell insta el Govern a intervindre en totes les platges danyades i ampliar les obres després dels temporals

El Consell ha demanat al Govern ampliar l'abast de les obres d'emergència per a reparar els danys dels últims temporals i actuar en totes les platges afectades. La resolució estatal contempla 12 municipis a Castelló i València, amb terminis d'execució de fins a nou mesos.