Ajudes de fins a 4.000 euros per a valencianes autònomes embarassades

Labora, el Servici Valencià d’Ocupació i Formació, oferirà subvencions a les dones autònomes embarassades per a que contracten a persones desocupades abans del seu permís per descans maternal.

  

  

La directora general de Formació i Ocupació, Rocío Briones, ha explicat que, amb estes ajudes, el Servici Valencià d’Ocupació i Formació «busca recolzar a les dones emprenedores del territori valencià, amb l’objectiu de que puguen transmetre els seus coneixements abans d’agafar una baixa per maternitat o adopció».

  

  

Les ajudes de Labora oscil·laran entre els 1.500 euros i els 4.000 euros, depenent de la modalitat de la contractació. D’eixa manera, en el cas de contractes temporals a jornada completa d’almenys 3 mesos de duració, s’oferiran 1.500 euros, que s’ampliaran a 3.500 euros si la contractació és per sis mesos. Estos imports s’incrementaran en 500 euros si es contracta a una persona amb diversitat funcional o a una dona. Podran ser beneficiàries d’estes ajudes les dones treballadores autònomes que en el moment de la contractació es troben embarassades o en procés d’adopció.

  

  

La persona contractada ha d’haver estat en situació de desocupació mantenint la inscripció com a demandant d’ocupació en Labora, Servici Valencià d’Ocupació i Formació, fins a la seua contractació i no ha de mantindre amb la beneficiària una relació de parentiu per consanguinitat o afinitat fins al segon grau, o el seu equivalent en el cas de les parelles de fet. Les ajudes es podran sol·licitar des de demà i fins l´1 d’octubre en la pàgina web de Labora . 

 

També pots llegir…

Últimes notícies

Osorio debuta com a titular en un Elx amb canvis davant el Madrid

Abiel Osorio debutarà com a titular amb l’Elx contra un Reial Madrid ple de rotacions en què repetirà Yan Diomande. Tant Martín Anselmi com José Mourinho introduïxen diversos canvis en els seus onzes.

Més mitjans contra l’incendi de Tuéjar en activar-se la situació 2 del pla forestal

L’incendi forestal declarat a Tuéjar ha obligat a activar la situació 2 del Pla Especial de Incendis Forestals i a reforçar de manera notable els mitjans aeris i terrestres, inclosa la UME.

La calor torna a colpejar l’interior de València amb 37,6 graus a Xàtiva

Les màximes han pujat fins a 3 graus en punts de l’interior de la província de València, amb 37,6 graus a Xàtiva, segons Aemet. En la ciutat de València el termòmetre també ha pujat fins als 32,3 graus.

Mompó i Pradas tornaran al Congrés per la comissió de la DANA el 28 de setembre

El president de la Diputació de València, Vicente Mompó, i l’exconsellera Salomé Pradas compareixeran de nou el 28 de setembre davant la comissió de la DANA al Congrés, dins d’una nova ronda de testimonis sobre la gestió de la tragèdia.

Deu mitjans aeris lluiten contra un incendi forestal a Tuéjar

Un incendi forestal declarat esta vesprada a Tuéjar ha mobilitzat deu mitjans aeris i nombrosos efectius terrestres per a intentar la seua extinció.

València tanca 26 col·legis de zones inundables des de les 14 h per alerta taronja

L'Ajuntament de València suspén des de les 14 hores de dimecres les activitats en 26 centres educatius de zones inundables i afectades per la DANA i paralitza també l'esport a l'aire lliure, mercats i actes municipals.

L’oposició exigeix fer públic el dosier sobre Pérez Llorca mentre el PP el resta importància

PSPV i Compromís reclamen conéixer el suposat dosier intern del PP sobre Juanfran Pérez Llorca, mentre el PP el qualifica de xafardeig i Vox apel·la a la presumpció d’innocència.

Exonerats els consellers no executius de Banco de Valencia pel cas Grand Coral

Una vintena de consellers no executius de Banco de Valencia i Bancaja han quedat exonerats en el juí pel cas Grand Coral després que la Fiscalia Anticorrupció i l’Advocacia de l’Estat hagen retirat totes les acusacions. Els principals acusats han admés els fets i han defensat que els consellers només coneixien la informació que els traslladava el comitè de Riscos.