14.9 C
València
Dimecres, 26 novembre, 2025

Desvien avions a València i Alacant després del tancament de l’aeroport de Madrid

 

Diferents vols amb destinació Madrid han hagut de ser desviats a aeroports valencians, després que l’aeroport de Barajas haja tancat el seu espai aeri durant una hora este dilluns, a causa de la presència de drons en el terme d’esta instal·lació. 

 

Segons han informat fonts d’Aena, set vols s’han desviat a València, dos a Alacant-Elx, tres a Barcelona, dos a Valladolid i altres tres a Saragossa. De fet, un d’estos vols afectats era en el que viatjava el diputat europeu valencià pel Partit Popular, Esteban González Pons, que ha vist com el seu avió ha tingut que aterrar davant la falta de combustible en l’aeroport de Valladolid. 

 

 

El tancament de l’aeroport ha afectat Barajas des de les 12.00 hores. Des del comitè local de seguretat de l’aeroport de Barajas de Madrid han informat que retiren les restriccions i l’aeroport es troba operatiu després d’una hora de detencions en el trànsit aeri. Al punt de les 14.15 hores del migdia, 26 vols s’han desviat.

 

També pots llegir…

Últimes notícies

Braxton Key evita una lesió greu de genoll i estarà diversos dies al marge

Les proves van descartar danys importants en el genoll de l'ala pivot del València Basket, que seguirà uns dies apartat mentres completa rehabilitació.

Aldaia se suma a un projecte per a atendre les persones sense llar afectades per la DANA

Aldaia s'ha sumat a una iniciativa per a analitzar l'impacte de la DANA en el sensellarisme i orientar respostes públiques. Este dijous 27 hi haurà un recompte nocturn amb l'equip municipal i voluntariat, també en onze municipis pròxims.

Braxton Key evita una lesió greu de genoll però estarà diversos dies apartat

L'ala pivot del València Basket va caure en l'últim quart davant el Bayern i les proves van descartar una lesió de gravetat. Seguirà rehabilitació i el seu retorn dependrà de l'evolució.

El jutjat certifica el pagament de l’aparcament de Vilaplana a les 19.48 el dia de la DANA

El Jutjat d'Instrucció 3 de Catarroja ha verificat els registres del pàrquing: Vilaplana va pagar a les 19.48 i va retirar el seu cotxe a les 19.51 el 29 d'octubre. La certificació fixa una cronologia que s'acararà amb els testimoniatges i peticions de l'acusació.

Detinguts tres sospitosos en ser sorpresos grimpant a un balcó per a robar a València

La Policia Local ha detingut a dos hòmens i una dona sorpresos quan escalaven la façana d'un edifici de Ciutat Vella per a entrar per un balcó. Els agents els atribuïxen un presumpte robatori amb força i ja han passat a disposició judicial.

Català demana a LaLiga canviar l’horari del València-Sevilla per la Marató

L'alcaldessa ha sol·licitat a LaLiga moure el València-Sevilla del diumenge 7 de desembre (16.15) per la seua coincidència amb la Marató de València i els previsibles problemes de mobilitat.

La factura detalla dos menús de Mazón i Vilaplana en El Ventorro el dia de la DANA: 165 euros

Una factura incorporada al sumari per la gestió de la DANA arreplega que Carlos Mazón i Maribel Vilaplana van menjar en El Ventorro dos menús per 165 euros. El document consigna com a receptor al PP de la Comunitat Valenciana i s'acompanya de fotos i pla del reservat.

El jutjat certifica que Vilaplana va pagar l’aparcament a les 19.48 el dia de la DANA

Un jutjat ha certificat els horaris d'entrada, pagament i eixida del cotxe de Maribel Vilaplana el 29 d'octubre. L'acusació popular demana tornar a citar-la.