Desvien avions a València i Alacant després del tancament de l’aeroport de Madrid

 

Diferents vols amb destinació Madrid han hagut de ser desviats a aeroports valencians, després que l’aeroport de Barajas haja tancat el seu espai aeri durant una hora este dilluns, a causa de la presència de drons en el terme d’esta instal·lació. 

 

Segons han informat fonts d’Aena, set vols s’han desviat a València, dos a Alacant-Elx, tres a Barcelona, dos a Valladolid i altres tres a Saragossa. De fet, un d’estos vols afectats era en el que viatjava el diputat europeu valencià pel Partit Popular, Esteban González Pons, que ha vist com el seu avió ha tingut que aterrar davant la falta de combustible en l’aeroport de Valladolid. 

 

 

El tancament de l’aeroport ha afectat Barajas des de les 12.00 hores. Des del comitè local de seguretat de l’aeroport de Barajas de Madrid han informat que retiren les restriccions i l’aeroport es troba operatiu després d’una hora de detencions en el trànsit aeri. Al punt de les 14.15 hores del migdia, 26 vols s’han desviat.

 

També pots llegir…

Últimes notícies

Educació obri el termini d’inscripció per a les proves d’accés a la universitat

Educació obri el termini d'inscripció a la PAU 2026 per a alumnat de secundària i posa en marxa un portal renovat amb tota la informació acadèmica i administrativa.

L’any de somni de Claudio Barragán: del futbol regional a l’ascens del Eldense a Segona

Claudio Barragán culmina un any excepcional en aconseguir l'ascens del Eldense a la Lliga Hypermotion, després d'iniciar la passada temporada en la categoria més baixa del futbol regional.

Ford destaca que el Bast convertix a Almussafes en un pilar estratègic a Europa

La direcció de Ford trasllada a la plantilla d'Almussafes que l'arribada del nou Bast reforça el seu paper com a planta estratègica a Europa i marca l'estàndard que la companyia vol per a la regió.

El PP confia en un acord que pose fi a la vaga docent i acusa a Morant de polititzar-la

El síndic del PP en Les Corts, Fernando Pastor, confia en un acord entre Educació i sindicats que desactive la vaga indefinida del professorat i acusa a Diana Morant de polititzar el conflicte.

Els sindicats celebren el nou model Bast per a Ford Almussafes i exigixen detalls sobre ocupació

Els sindicats de Ford Almussafes valoren l'arribada del nou Bast a partir de 2028 com un alleujament per a la planta, però reclamen dades clares sobre volum de producció i ocupació associada.

Femeval veu en el nou model de Ford a Almussafes una garantia d’estabilitat per a l’ocupació

Femeval celebra que Ford fabrique un nou model a Almussafes a partir de 2028 i destaca que la decisió reduïx la incertesa i reforça l'ocupació i la indústria auxiliar del metall en la Comunitat Valenciana.

Pérez Llorca celebra que Ford fabrique un nou model Bast a Almussafes

Pérez Llorca celebra que Ford Europa fabrique un nou model Bast a Almussafes a partir de 2028 i destaca que la Comunitat Valenciana és motor de confiança, innovació i oportunitats.

Vox presumix de creixement electoral i confia a repetir en la Comunitat Valenciana

Vox reivindica que el seu suport no ha deixat de créixer en diverses autonòmiques, destaca el seu avanç a Andalusia i confia a traslladar eixe impuls a la Comunitat Valenciana.