9.5 C
València
Divendres, 21 novembre, 2025

Desvien avions a València i Alacant després del tancament de l’aeroport de Madrid

 

Diferents vols amb destinació Madrid han hagut de ser desviats a aeroports valencians, després que l’aeroport de Barajas haja tancat el seu espai aeri durant una hora este dilluns, a causa de la presència de drons en el terme d’esta instal·lació. 

 

Segons han informat fonts d’Aena, set vols s’han desviat a València, dos a Alacant-Elx, tres a Barcelona, dos a Valladolid i altres tres a Saragossa. De fet, un d’estos vols afectats era en el que viatjava el diputat europeu valencià pel Partit Popular, Esteban González Pons, que ha vist com el seu avió ha tingut que aterrar davant la falta de combustible en l’aeroport de Valladolid. 

 

 

El tancament de l’aeroport ha afectat Barajas des de les 12.00 hores. Des del comitè local de seguretat de l’aeroport de Barajas de Madrid han informat que retiren les restriccions i l’aeroport es troba operatiu després d’una hora de detencions en el trànsit aeri. Al punt de les 14.15 hores del migdia, 26 vols s’han desviat.

 

També pots llegir…

Últimes notícies

Vox avisa al PP: tibarà al màxim les negociacions i no tem repetir eleccions

Vox ha endurit la seua postura davant el PP i ha advertit que forçarà les negociacions per a imposar el seu programa, sense descartar repetir eleccions. Abascal ha confiat a tancar un acord a València que incloga infraestructures hidràuliques.

El millor octubre en hotels: pernoctacions pugen un 1,3% fins a 34,28 milions

Octubre va tancar amb 34,28 milions de pernoctacions en hotels, un 1,3% més i màxim històric. L'impuls va vindre del turisme estranger amb preus en pujada.

Illa crida a defendre la veritat com deure democràtic en l’homenatge a Ernest Lluch

El Govern ha homenatjat a Ernest Lluch en el Palau 25 anys després del seu assassinat. Salvador Illa ha cridat a defendre la veritat i s'ha reivindicat el seu llegat en la sanitat universal i el diàleg.

La invasió dels Bàrbars, una película que cal vore

Leo Giménez és lingüista i en el seu article d'esta setmana parla sobre que 'La invasió dels bàrbars' és una pel·lícula important, emocionant i necessària, que recupera la memòria històrica i alerta sobre els perills dels moviments feixistes actuals i considera una obra que passarà a la història del cinema valencià

Marcelino admet que les aturades no els han vingut bé i apunta al Mallorca

Marcelino va subratllar que les dos aturades anteriors van perjudicar el Vila-real i confia a revertir la dinàmica davant el Mallorca en La Ceràmica este dissabte.

València endurix l’ordenança de neteja: fins a 3.000 euros per orinar al carrer i 1.500 per no arreplegar les caques

L'Ajuntament impulsa una reforma de l'ordenança per a adaptar la norma a la legislació vigent i frenar conductes incíviques. Hi haurà sancions de fins a 3.000 euros i noves obligacions per a amos de mascotes, comerços i organitzadors d'esdeveniments.

La Fundació Princesa de Girona destaca el paper dels jóvens en la reconstrucció després de la DANA

El CongresFest x València ha reunit a Aldaia a prop de 900 estudiants per a impulsar la reconstrucció de l'ecosistema jove després de la DANA. La jornada ha posat a la joventut en el centre i impulsat la coordinació institucional.

El Consorci de Bombers de València aprova l’acord que posa fi al conflicte laboral

La Taula General de Negociació ha aprovat l'Acord de Condicions Comunes 2026-2029, que substituïx al de 2022 i normalitza la relació amb els sindicats.