L’Ajuntament de Gandia atorga ja més d’1,2 milions d’euros en ajudes dins el Pla Resistir

Ejemplo de shortcode con estilo
  Com cada dilluns, els co-portaveus de l’executiu han comparegut davant els mitjans de comunicació per tal d’informar dels principals assumptes tractats a la reunió de la Junta de Govern Local celebrada este matí.    Així, en primer lloc, l’edil delegat de Govern Obert i Coordinació Administrativa, José Manuel Prieto, ha informat que la Junta […]

 

Com cada dilluns, els co-portaveus de l’executiu han comparegut davant els mitjans de comunicació per tal d’informar dels principals assumptes tractats a la reunió de la Junta de Govern Local celebrada este matí. 

 

Així, en primer lloc, l’edil delegat de Govern Obert i Coordinació Administrativa, José Manuel Prieto, ha informat que la Junta de Govern local ha aprovat este matí la quinta remesa de sol·licituds, 113, d’ajudes directes Parèntesi Gandia, dins el Pla Resistir de la Generalitat, i que ja es podrien pagar a finals de setmana per un valor superior als 200.000 euros. Si les sumem a les concedides ja, estem parlant de 540, el que representa el 78 % de les 712 presentades fins a primera hora del matí de hui.  

 

De la mateixa manera que la setmana passada, en els pròxims dies es podria celebrar una altra Junta de Govern Local extraordinària per tal d’aprovar altres 16 pendents, a data de hui. 

 

Han pagat més d’1,2 milions en ajudes

En total, a finals de setmana s’hauria pagat ja 1.254.528 d’euros. La mitjana de pagament és de 4 a 5 dies i dins de la mateixa setmana d’aprovació per part de la Junta de Govern Local. «La filosofia és l’agilitat en els tràmits i en els pagaments, perquè no es pot esperar, ja que les ajudes volen pal·liar el parèntesi en l’activitat generat per la pandèmia».

 

Prieto també ha anunciat que el govern local ja està treballant en una segona edició de les ajudes Parèntesi Gandia, que incloga les sol·licituds que no s’han pogut pagar, perquè corresponen a activitats econòmiques o figures jurídiques no contemplades en l’actual línia. Es posarà en marxa, una volta finalitze el termini d’esta primera convocatòria, el 12 de març pròxim.

 

Més zones verdes a la platja

 

Per la seua banda, el vicealcalde i regidor delegat d’Urbanisme, Josep Alandete, ha informat que, després de molts mesos de tràmits, estan molt avançades dos operacions urbanístiques que aportaran noves zones verdes a la platja de Gandia. 

 

Així, la Junta de Govern Local ha aprovat la cessió gratuïta a l’Ajuntament d’una parcel·la per a zona verda i àrea de joc de 313 m2 en el nucli antic de la platja (C/ Atlàntic amb Illes Balears). Els terrenys estan valorats en 88.405’16 € i l’operació s’emmarca dins el Pla de Reforma Interior ‘El Álamo’.

 

D’igual manera, s’hi ha aprovat la 73a modificació del PGOU, per a traslladar una de les zones verdes situades als carrers Legazpi i Dénia a la parcel·la situada a la cantonada del c/ Armada Espanyola amb el c/ Camí Vell de València. 619 m2 d’espai verd, al costat del bulevard. A demés, les arques públiques ingressaran 52.000 € en concepte de compensació per la permuta. L’acord es traslladarà al Consell Jurídic Consultiu de la Comunitat Valenciana abans de l’aprovació definitiva. 

Últimes notícies

El Valencia continúa sin puntuar tras caer 4-0 ante el Atlético

El Valencia ha perdido 4-0 ante el Atlético de Madrid en la octava jornada de Liga F y continúa sin puntuar. El equipo madrileño ha subido provisionalmente al tercer puesto.

Feijóo demana des de València un vot pel canvi el 29-N

Alberto Núñez Feijóo ha demanat en un míting a València que cap vot pel canvi es quede a casa el 29 de novembre. També ha avançat mesures i ha llançat acusacions contra el Govern de Pedro Sánchez.

Mor un xiquet de 20 mesos ofegat en una piscina de Tous

Un xiquet de 20 mesos ha mort ofegat i un altre, de 3 anys, ha sigut reanimat després de caure en una piscina privada de Tous.

Catalá demana el vot per a una majoria que aparte Sánchez de la Moncloa

María José Catalá ha demanat que cada vot contribuïsca a una majoria ferma per a apartar Pedro Sánchez de la Moncloa. La candidata del PP ha defensat el paper de València en les eleccions generals del 29 de novembre.

Pérez Llorca confia en Feijóo per a resoldre els problemes valencians

Juanfran Pérez Llorca ha acusat Pedro Sánchez de viure alié als problemes ciutadans i ha expressat la seua confiança en Alberto Núñez Feijóo. El president ha participat en un míting del PP a València davant de 1.500 assistents.

Mompó promet omplir la plaça de bous de València abans del 29 de novembre

Vicent Mompó s’ha compromés a omplir la plaça de bous de València en un acte electoral abans del 29 de novembre. Ho ha anunciat en la precampanya del PP, davant d’Alberto Núñez Feijóo i 1.500 persones.

Presó provisional per a l’arrestat per apunyalar l’exparella a Benicarló

El jutjat ha decretat presó provisional sense fiança per a l'home detingut per apunyalar presumptament la seua exparella a Benicarló. La víctima continua ingressada després d'una intervenció d'urgència.

Alliberats dos detinguts a Oliva després de quedar fora de termini judicial

L’Audiència Nacional ha decretat la llibertat provisional de dos fugitius buscats a Turquia, detinguts a Oliva després d’un presumpte robatori. Els arrestats han arribat davant del jutge 72 hores després de la detenció, fora del termini legal de 24 hores.