L’Ajuntament d’Almàssera convoca ajudes per a les empreses i autònoms

 

La Regidoria de Promoció Econòmica Sostenible de l’Ajuntament d’Almàssera, en l’Horta Nord (València), seguint la línia de fer costat al teixit econòmic i productiu del municipi ha tret un programa d’ajudes per als comerços, autònoms i xicotetes empreses que s’han vist afectades per la pandèmia del Covid-19.

 

El passat mes de setembre, després d’haver finalitzat ja el període d’exposició pública, Joan Carles Jover, regidor d’esta àrea juntament amb els tècnics habilitats del Consistori van reunir un grup important de possibles sol·licitants i els van informar sobre la manera de conducta d’esta ajuda que compta amb un pressupost de 150.000 euros.

 

En l’acte, que va comptar amb totes les mesures i protocols de seguretat sanitària, es va informar que el procediment de concessió de la subvenció serà el de concurrència competitiva entre les persones físiques o jurídiques que fan qualsevol activitat econòmica per compte seu i que tinguen el seu domicili fiscal i el d’activitat en el municipi d’Almàssera.

 

D’esta manera, tots aquells interessats hauran de sol·licitar i presentar la documentació oportuna abans del 2 de novembre. En la pàgina web de l’Ajuntament d’Almàssera està tota la informació pertinent.

 

La finalitat és donar liquiditat a les empreses

La finalitat d’estes ajudes, tal com es desprén de les Bases Reguladores és atorgar liquiditat a les empreses per a contribuir en el manteniment de la seua activitat i d’ocupació i minimitzar els efectes de la dràstica reducció dels seus ingressos iniciada durant el període d’emergència sanitària.

 

Ramón Puchades, alcalde d’Almàssera destaca que esta no ha sigut l’única mesura de suport al comerç. També s’ha augmentat la subvenció municipal en 10.000 euros a l’Associació de Comerciants i Empresaris d’Almàssera per a reactivar l’economia local i poder reforçar la seua estructura competitiva.

Últimes notícies

Ingressen a presó quatre detinguts per robatoris en vivendes dAlacant i Múrcia amb el mètode del fil

Quatre hòmens han ingressat a presó després de desmantellar-se un grup criminal acusat de robar en vivendes dAlacant i Múrcia mitjançant el mètode del fil de pegament a les portes.

Avis taronja per temperatures de fins a 39 graus a l’interior nord de València

Aemet ha activat per a este divendres l’avís taronja per temperatures màximes de fins a 39 graus a l’interior nord de la província de València, en plena quarta ona de calor de l’estiu a la Comunitat Valenciana.

Últim cap de setmana de juliol amb més calor i tronades a la vista

La Comunitat Valenciana encadena un nou cap de setmana d’ona de calor, amb màximes molt altes a l’interior i sud de València i possibilitat de tronades amb granís dissabte i diumenge.

AMDComVal denuncia el tercer requeriment de Política Lingüística als mitjans digitals valencians

AMDComVal denuncia que Política Lingüística ha exigit per tercera vegada documentació als mitjans digitals valencians, ara amb un termini de deu dies hàbils en ple agost.

El foc de la Vall d’Uixó continua actiu una setmana després però permet el retorn de 2.800 veïns

L'incendi forestal de la Vall d'Uixó encadena set dies actiu i encara no s'ha estabilitzat, però els avanços han permés que 2.800 persones de nou municipis hagen tornat a casa mentre 5.200 continuen desallotjades.

Carlos Espí fitxa pel Real Madrid fins 2031 després de brillar al Levante

El davanter valencià Carlos Espí deixa el Levante UD i firma pel Real Madrid per cinc temporades, fins al 30 de juny de 2031, després d’una irrupció destacada en l’elit.

Carlos Espí, màxim golejador granota, fitxa pel Real Madrid

El Levante UD ha tancat amb el Real Madrid el traspàs del davanter Carlos Espí, màxima venda d’un jugador de la seua pedrera. El punta valencià, de 20 anys, s’acomiada com a màxim golejador granota de l’última temporada.

1.800 veïns poden tornar a casa pel bon avanç de l’incendi de la Vall d’Uixó

La millora en l’evolució de l’incendi forestal de la Vall d’Uixó ha permés el retorn de 1.800 persones a Alfondeguilla, Chóvar i Sueras, encara amb el foc sense estabilitzar i unes 5.200 persones desalojades.
FILMOTECA D'ESTIU