L’Ajuntament d’Almàssera convoca ajudes per a les empreses i autònoms

 

La Regidoria de Promoció Econòmica Sostenible de l’Ajuntament d’Almàssera, en l’Horta Nord (València), seguint la línia de fer costat al teixit econòmic i productiu del municipi ha tret un programa d’ajudes per als comerços, autònoms i xicotetes empreses que s’han vist afectades per la pandèmia del Covid-19.

 

El passat mes de setembre, després d’haver finalitzat ja el període d’exposició pública, Joan Carles Jover, regidor d’esta àrea juntament amb els tècnics habilitats del Consistori van reunir un grup important de possibles sol·licitants i els van informar sobre la manera de conducta d’esta ajuda que compta amb un pressupost de 150.000 euros.

 

En l’acte, que va comptar amb totes les mesures i protocols de seguretat sanitària, es va informar que el procediment de concessió de la subvenció serà el de concurrència competitiva entre les persones físiques o jurídiques que fan qualsevol activitat econòmica per compte seu i que tinguen el seu domicili fiscal i el d’activitat en el municipi d’Almàssera.

 

D’esta manera, tots aquells interessats hauran de sol·licitar i presentar la documentació oportuna abans del 2 de novembre. En la pàgina web de l’Ajuntament d’Almàssera està tota la informació pertinent.

 

La finalitat és donar liquiditat a les empreses

La finalitat d’estes ajudes, tal com es desprén de les Bases Reguladores és atorgar liquiditat a les empreses per a contribuir en el manteniment de la seua activitat i d’ocupació i minimitzar els efectes de la dràstica reducció dels seus ingressos iniciada durant el període d’emergència sanitària.

 

Ramón Puchades, alcalde d’Almàssera destaca que esta no ha sigut l’única mesura de suport al comerç. També s’ha augmentat la subvenció municipal en 10.000 euros a l’Associació de Comerciants i Empresaris d’Almàssera per a reactivar l’economia local i poder reforçar la seua estructura competitiva.

Últimes notícies

L’afició taronja viu ‘el naixement d’una estrella’ amb Jean Montero campió de Lliga

El Valencia Basket ha aconseguit la seua segona Lliga ACB i el base dominicà Jean Montero ha sigut elegit millor jugador de la final, en una temporada que Pedro Martínez descriu com ‘el naixement d’una estrella’. L’entrenador també ha ressaltat el treball col·lectiu i la constància del grup durant dos temporades.

L’explosió de Sergio De Larrea: triat al draft NBA i campió de l’ACB en només 20 hores

El base vallisoletà Sergio De Larrea, de 20 anys, ha sigut triat en la primera ronda del draft de l’NBA i ha celebrat el seu primer títol de la Lliga ACB amb el València Basket amb només 20 hores de diferència.

La nit més llarga de Sergio de Larrea: campió de Lliga Endesa després del seu somni NBA

Sergio de Larrea ha conquistat la Lliga Endesa amb el Valencia Basket hores després de ser elegit en el lloc 25 del draft de la NBA, i ha admés que ha arribat al quart partit contra el Barça pràcticament sense dormir.

Pascual assumix la superioritat del València Basket en la final de la Lliga Endesa

Xavi Pascual admet que el València Basket ha sigut superior en la final de la Lliga Endesa després del clar triomf taronja al Palau Blaugrana (84-108) i reivindica la competitivitat del seu equip malgrat les limitacions.

Explosió d’alegria taronja al Palau Blaugrana per la segona Lliga del València Basket

El València Basket ha conquistat la seua segona Lliga Endesa després de guanyar el Barça (84-108) al quart partit de la final, en una nit històrica al Palau Blaugrana marcada per la festa de l’afició taronja.

Porta gran per a El Cid i Manuel Escribano en una completa correguda de Victorino Martín a Alacant

El Cid i Manuel Escribano han eixit per la porta gran de la Plaça d'Alacant amb una exigent i completa correguda de Victorino Martín, en una vesprada en què José María Manzanares ha signat una actuació sòlida davant els seus paisans.

Exhibició històrica del Valencia Basket: passa per damunt del Barça i conquista la Lliga Endesa

El Valencia Basket ha derrotat amb autoritat el Barça al quart partit de la final (84-108) i s’ha proclamat campió de la Lliga Endesa per segona vegada, culminant la millor temporada de la seua història.

Jean Montero, l’MVP que ha revolucionat el València Basket de Pedro Martínez

El dominicà Jean Montero ha sigut escollit MVP de la final de la Lliga Endesa conquistada pel València Basket davant el Barça, després de consolidar-se com a referent ofensiu i defensiu en el projecte de Pedro Martínez. El base, vinculat al club fins a 2028 però amb mitja Europa al darrere, ha trobat en València el salt definitiu a una carrera sense sostre aparent.