L’Ajuntament d’Almàssera convoca ajudes per a les empreses i autònoms

 

La Regidoria de Promoció Econòmica Sostenible de l’Ajuntament d’Almàssera, en l’Horta Nord (València), seguint la línia de fer costat al teixit econòmic i productiu del municipi ha tret un programa d’ajudes per als comerços, autònoms i xicotetes empreses que s’han vist afectades per la pandèmia del Covid-19.

 

El passat mes de setembre, després d’haver finalitzat ja el període d’exposició pública, Joan Carles Jover, regidor d’esta àrea juntament amb els tècnics habilitats del Consistori van reunir un grup important de possibles sol·licitants i els van informar sobre la manera de conducta d’esta ajuda que compta amb un pressupost de 150.000 euros.

 

En l’acte, que va comptar amb totes les mesures i protocols de seguretat sanitària, es va informar que el procediment de concessió de la subvenció serà el de concurrència competitiva entre les persones físiques o jurídiques que fan qualsevol activitat econòmica per compte seu i que tinguen el seu domicili fiscal i el d’activitat en el municipi d’Almàssera.

 

D’esta manera, tots aquells interessats hauran de sol·licitar i presentar la documentació oportuna abans del 2 de novembre. En la pàgina web de l’Ajuntament d’Almàssera està tota la informació pertinent.

 

La finalitat és donar liquiditat a les empreses

La finalitat d’estes ajudes, tal com es desprén de les Bases Reguladores és atorgar liquiditat a les empreses per a contribuir en el manteniment de la seua activitat i d’ocupació i minimitzar els efectes de la dràstica reducció dels seus ingressos iniciada durant el període d’emergència sanitària.

 

Ramón Puchades, alcalde d’Almàssera destaca que esta no ha sigut l’única mesura de suport al comerç. També s’ha augmentat la subvenció municipal en 10.000 euros a l’Associació de Comerciants i Empresaris d’Almàssera per a reactivar l’economia local i poder reforçar la seua estructura competitiva.

Últimes notícies

Mor un treballador de l’Arenal Sound de Borriana durant l’última jornada del festival

Un treballador de l’Arenal Sound de Borriana ha mort este diumenge, últim dia del festival, després de ser traslladat a l’Hospital de la Plana, presumptament per causes naturals.

Entrenament sorpresa de Carlos Alcaraz a Alacant abans de tornar al circuit

Carlos Alcaraz ha reaparegut amb un entrenament sorpresa en el complex Arena de la Platja de Sant Joan d’Alacant per a preparar el seu retorn a la competició en el Masters 1.000 de Cincinnati, després de quasi quatre mesos lesionat al canell dret.

Gulácsi reforça la porteria del Villarreal amb un fitxatge de dos anys

El Villarreal ha incorporat el porter hongarés Péter Gulácsi, de 36 anys, procedent del Red Bull Leipzig, amb un contracte de dos temporades.

Les màximes baixen dels 40 graus i Alcoi registra 37,9 com a valor més alt

Les temperatures han baixat este dilluns dels 40 graus a la Comunitat Valenciana i el valor més alt s’ha registrat a Alcoi, amb 37,9 graus, segons Aemet. Les capitals de província han quedat per davall dels 33 graus.

Armoni Brooks arriba cedit al Valencia Basket per a la temporada 2026-27

El Valencia Basket ha incorporat l’escorta nord-americà Armoni Brooks cedit des del LDLC ASVEL Villeurbanne per a la temporada 2026-27, després de destacar a l’EuroLeague amb l’Armani Olimpia Milan. El jugador, de 28 anys i amb experiència a la NBA i a la G League, arriba com a especialista en el tir exterior.

Un cotxe es calfa en ple carrer de Novelda i els ocupants en ixen il·lesos

Un cotxe ha quedat calfat este dilluns en plena via urbana a Novelda, però els ocupants han pogut eixir-ne il·lesos. Bombers i Policia Local han intervingut per controlar el foc i evitar danys majors.

Les persones amb ELA en dependència extrema cobren fins a 9.850 € al mes sense llista d’espera

La Generalitat ha reconegut el grau màxim de dependència a 102 persones amb ELA fins a juliol de 2026, amb prestacions de fins a 9.850 euros mensuals i sense llistes d’espera per al Grado III+ a la Comunitat Valenciana.

El PP retreu al PSPV l’augment de 16.000 milions del deute valencià

La portaveu d'Economia del PP en Les Corts, Mari Carmen Contelles, acusa el PSPV d'haver augmentat en quasi 16.000 milions el deute de la Generalitat durant els governs del Botànic i li nega autoritat per a donar lliçons de gestió econòmica. També reclama una reforma estable del sistema de finançament acordada en el Consell de Política Fiscal i Financera.
FILMOTECA D'ESTIU