L’Ajuntament d’Almàssera convoca ajudes per a les empreses i autònoms

 

La Regidoria de Promoció Econòmica Sostenible de l’Ajuntament d’Almàssera, en l’Horta Nord (València), seguint la línia de fer costat al teixit econòmic i productiu del municipi ha tret un programa d’ajudes per als comerços, autònoms i xicotetes empreses que s’han vist afectades per la pandèmia del Covid-19.

 

El passat mes de setembre, després d’haver finalitzat ja el període d’exposició pública, Joan Carles Jover, regidor d’esta àrea juntament amb els tècnics habilitats del Consistori van reunir un grup important de possibles sol·licitants i els van informar sobre la manera de conducta d’esta ajuda que compta amb un pressupost de 150.000 euros.

 

En l’acte, que va comptar amb totes les mesures i protocols de seguretat sanitària, es va informar que el procediment de concessió de la subvenció serà el de concurrència competitiva entre les persones físiques o jurídiques que fan qualsevol activitat econòmica per compte seu i que tinguen el seu domicili fiscal i el d’activitat en el municipi d’Almàssera.

 

D’esta manera, tots aquells interessats hauran de sol·licitar i presentar la documentació oportuna abans del 2 de novembre. En la pàgina web de l’Ajuntament d’Almàssera està tota la informació pertinent.

 

La finalitat és donar liquiditat a les empreses

La finalitat d’estes ajudes, tal com es desprén de les Bases Reguladores és atorgar liquiditat a les empreses per a contribuir en el manteniment de la seua activitat i d’ocupació i minimitzar els efectes de la dràstica reducció dels seus ingressos iniciada durant el període d’emergència sanitària.

 

Ramón Puchades, alcalde d’Almàssera destaca que esta no ha sigut l’única mesura de suport al comerç. També s’ha augmentat la subvenció municipal en 10.000 euros a l’Associació de Comerciants i Empresaris d’Almàssera per a reactivar l’economia local i poder reforçar la seua estructura competitiva.

Últimes notícies

Mor una dona després d’un incendi en una vivenda de Riba-roja de Túria

La Guàrdia Civil investiga la mort d’una dona que havia sigut rescatada amb vida després d’un incendi en una vivenda de Riba-roja de Túria. El foc es va declarar dimecres a la vesprada en un quart pis del carrer Magallanes.

Racing i Villarreal obrin LALIGA amb l’estrena del projecte d’Iñigo Pérez

Racing de Santander i Villarreal es mesuren en la primera jornada de LALIGA, amb el retorn dels càntabres a Primera i l’estrena del projecte d’Iñigo Pérez a la banqueta grogueta.

L’Elx refà el trio ofensiu amb el retorn d’Ezequiel Ponce

L’Elx ha tancat la renovació del seu trident d’atac per a la temporada 2026-27 amb el retorn d’Ezequiel Ponce, que s’unix als fitxatges de Fer Niño i Abiel Osorio en una davantera amb menys experiència en Primera que l’anterior.

El PPCV acusa l’Estat de retardar la justícia per a les víctimes del tren de Bejís

El PPCV denuncia que, quatre anys després de l'accident del tren de Bejís durant l'incendi forestal, les víctimes continuen sense resolució judicial ni indemnitzacions i critica la gestió del Govern central i de l'antic Consell.

El PSPV destaca que el Govern ha avançat 1.620 milions al Consell fins maig

El PSPV-PSOE assenyala que el Govern d’Espanya ha transferit fins maig 1.620 milions al Consell, l’avançament més alt registrat, i defensa el paper de Diana Morant i Arcadi España en la defensa dels interessos valencians.

El nou Llevant de Luís Castro debuta en LALIGA al camp de l’Espanyol sense Carlos Espí

L’Espanyol rep este diumenge el Llevant en l’estrena de LALIGA al RCDE Stadium, amb els valencians iniciant un nou projecte amb Luís Castro i el repte de la permanència sense el davanter Carlos Espí, traspasat al Real Madrid.

Ferran Torres firma pel PSG fins a 2031 i deixarà quasi un milió al València CF

Ferran Torres ha fitxat pel París Saint-Germain per cinc temporades i lluirà el dorsal 9. El traspàs ronda els 50 milions i deixarà prop d’un milió d’euros al València CF pels drets de formació.

El centre de salut Sant Vicent 1 sumarà Fisioteràpia i més espai per a embarassades

La Conselleria de Sanitat està ampliant el Centre de Salut Sant Vicent del Raspeig 1 amb més de 280 metres quadrats nous, per incorporar Fisioteràpia i millorar l’atenció a les dones embarassades.