L’Ajuntament d’Almàssera convoca ajudes per a les empreses i autònoms

 

La Regidoria de Promoció Econòmica Sostenible de l’Ajuntament d’Almàssera, en l’Horta Nord (València), seguint la línia de fer costat al teixit econòmic i productiu del municipi ha tret un programa d’ajudes per als comerços, autònoms i xicotetes empreses que s’han vist afectades per la pandèmia del Covid-19.

 

El passat mes de setembre, després d’haver finalitzat ja el període d’exposició pública, Joan Carles Jover, regidor d’esta àrea juntament amb els tècnics habilitats del Consistori van reunir un grup important de possibles sol·licitants i els van informar sobre la manera de conducta d’esta ajuda que compta amb un pressupost de 150.000 euros.

 

En l’acte, que va comptar amb totes les mesures i protocols de seguretat sanitària, es va informar que el procediment de concessió de la subvenció serà el de concurrència competitiva entre les persones físiques o jurídiques que fan qualsevol activitat econòmica per compte seu i que tinguen el seu domicili fiscal i el d’activitat en el municipi d’Almàssera.

 

D’esta manera, tots aquells interessats hauran de sol·licitar i presentar la documentació oportuna abans del 2 de novembre. En la pàgina web de l’Ajuntament d’Almàssera està tota la informació pertinent.

 

La finalitat és donar liquiditat a les empreses

La finalitat d’estes ajudes, tal com es desprén de les Bases Reguladores és atorgar liquiditat a les empreses per a contribuir en el manteniment de la seua activitat i d’ocupació i minimitzar els efectes de la dràstica reducció dels seus ingressos iniciada durant el període d’emergència sanitària.

 

Ramón Puchades, alcalde d’Almàssera destaca que esta no ha sigut l’única mesura de suport al comerç. També s’ha augmentat la subvenció municipal en 10.000 euros a l’Associació de Comerciants i Empresaris d’Almàssera per a reactivar l’economia local i poder reforçar la seua estructura competitiva.

Últimes notícies

Aras de los Olmos es prepara per multiplicar per dotze la població pel dia de l’eclipsi solar

Aras de los Olmos, amb uns 400 habitants, es prepara per rebre fins a 5.000 persones per a veure l’eclipsi solar, amb mesures de seguretat especials i restriccions d’accessos. La Generalitat establirà el nivell 3 de preemergència per risc extrem d’incendis i tancarà diversos parcs naturals.

Nous mitjans aeris reforcen l’extinció dels incendis a la Serra d’en Galceran, Culla i Tírig

Un total de 18 mitjans aeris s’han incorporat este matí als incendis forestals de la Serra d’en Galceran, Culla i Tírig, on ja treballaven 150 efectius terrestres. Les flames han obligat a confinar la població i a desallotjar diverses masies, encara que l’evolució es considera positiva.

Aemet activa l’avís taronja al litoral sud de València per 40 graus este dissabte

Aemet ha activat per a este dissabte l’avís taronja al litoral sud de València per màximes de 40 graus i diversos avisos grocs per calor i tempestes a l’interior i litoral de la Comunitat Valenciana.

Dissabte amb tronades a l’interior de Castelló i calor intensa a València i Alacant

L’interior nord de Castelló espera tronades fortes amb granís i ratxes de vent, mentres l’interior de València i Alacant registrarà temperatures molt altes este dissabte.

Facundo Buonanotte reforça l’Elx cedit pel Brighton per a la temporada 2026-27

L’Elx ha confirmat l’arribada en forma de cessió del migcampista argentí Facundo Buonanotte, procedent del Brighton & Hove Albion, per a la temporada 2026-27. L’internacional de 22 anys és el tercer reforç il·licità després de Fer Niño i Javi Morcillo.

Tres incendis obliguen a desallotjar masies i a confinar Serra d’en Galceran

Tres incendis forestals actius a la província de Castelló han obligat a desallotjar diverses masies i a confinar Serra d'en Galceran. Emergències ha convocat un Cecopi i ha mobilitzat un ampli dispositiu de bombers i UME.

Confinament a Serra d’en Galceran i masies desallotjades per quatre incendis a l’interior de Castelló

Quatre incendis forestals actius a l’interior de Castelló han obligat a confinar Serra d'en Galceran i a desallotjar diverses masies disseminades. La Generalitat ha activat el nivell 2 del Pla Especial Front al Risc d’Incendis Forestals i ha mobilitzat la UME.

Fortes tempestes i pedra en l’interior de Castelló amb 26 l/m² a Castellfort en mitja hora

Castellfort ha registrat 26 litres per metre quadrat en mitja hora i Aemet manté l’avís taronja per tempestes fortes amb granís en l’interior nord de Castelló.
FILMOTECA D'ESTIU