L’Ajuntament d’Almàssera informa sobre la recollida de plàstics i l’enviament a l’ecoparc

 

L’entorn agrícola està cada volta més sensibilitzat amb l’ús de productes respectuosos amb el medi ambient. Des de l’Ajuntament d’Almàssera, en la comarca de l’Horta Nord (València), expliquen que d’eixa manera els llauradors recuperen el seu protagonisme i fan seus el repte comú de lluita contra el canvi climàtic.

 

Una prova està en la gestió dels residus plàstics que s’usen com a hivernacles en els camps de l’horta. En el programa que ha coordinat l’EMTRE i en el que ha participat Almàssera, s’ha pogut recollir 70.000 quilos de residus durant el segon semestre de 2020. El Servici de recollida i tractament de residus plàstics procedents dels hivernacles i matalassos agrícoles situats en l’horta de València, podem dir que sigut un èxit. Este programa continuarà en 2021 i pretén reduir la presència d’este material nociu entres les deixalles agrícoles.

 

Cal continuar tenint en compte:

  • La recollida de plàstics en contenidors especialment dedicats a este efecte.
  • La gent del camp d’Almàssera en 2021 podrà continuar fent ús dels ecoparcs de Meliana, Massamagrell i Alboraia per a dur a terme este repte.
  • Hem de conseguir que tots els residus plàstics tinguen una gestió i tractament ambientalment correcte i sostenible.
  • No podem permetre que els residus plàstics acaben en llocs no adequats o incinerats o barrejats amb la resta de residus domèstics o en els marges dels camps de cultiu.
  • Fem una crida a tota la gent del camp per a quin puguem gestionar el cent per cent dels residus de l’horta d’Almàssera.

Últimes notícies

Pérez Llorca oferix ajuda a Andalusia després de l’incendi mortal d’Almeria

Juanfran Pérez Llorca ha telefonat a Juan Manuel Moreno Bonilla per traslladar-li el suport de la Comunitat Valenciana després de l’incendi forestal d’Almeria, amb onze morts, i li ha oferit tots els mitjans que considere necessaris.

València acomiada El Último de la Fila amb dotze nits de felicitat i un últim concert inesborrable

El Último de la Fila ha tancat a l’Estadi Ciutat de València la seua gira de retorn, després de quasi trenta anys, amb un concert d’homenatge als seus fans valencians i d’altres territoris. Manolo García i Quim Portet han agraït dotze nits de música, emoció i records compartits.

Pérez Llorca oferix a Andalusia tots els mitjans valencians després de l’incendi mortal d’Almeria

El president Juanfran Pérez Llorca ha telefonat a Juan Manuel Moreno Bonilla per traslladar-li suport pel greu incendi d’Almeria, amb onze morts, i ha oferit tots els recursos valencians que calguen.

El Último de la Fila s’acomiada a València amb un últim concert ple d’emoció

El Último de la Fila ha tancat a l’Estadi Ciutat de València la seua gira de retorn després de quasi trenta anys, amb un concert emotiu, records als fans i un missatge final d’agraïment.

García carrega contra les autonomies per “fer l’estruç” davant el malestar sanitari

La ministra de Sanitat acusa diverses comunitats d’eludir responsabilitats davant la precarietat del personal mèdic i defensa el nou estatut marc com la reforma laboral sanitària més ambiciosa en 23 anys.

Desmantellada una trama que ha estafat més d’un milió amb mòbils de gamma alta

Dotze persones han sigut detingudes en una operació policial a Barcelona, València, Saragossa i Madrid per una estafa massiva de mòbils de gamma alta que ha afectat centenars de clients d’una operadora.

Catalá reclama que es demanen també els missatges dels membres del Govern presents en el Cecopi

L’alcaldessa de València, María José Catalá, lamenta la publicació íntegra dels seus WhatsApp sobre la DANA, es declara indefensa i demana que es requerisquen igualment els missatges dels membres del Govern que estaven en el Cecopi.

Catalá reclama els missatges dels membres del Govern presents en el Cecopi pel cas de la DANA

L'alcaldessa de València, María José Catalá, ha denunciat indefensió per la publicació íntegra dels seus WhatsApp sobre la DANA i reclama que també s'arrepleguen els missatges dels membres del Govern presents en el Cecopi.