L’Ajuntament d’Almàssera se suma al ‘Pla Resisteix’ de la Generalitat

 

Una vegada publicat el Decret llei 1/2021 pel Consell en el que s’aprova el Pla Resisteix, un acord entre la Generalitat Valenciana, les diputacions provincials i els ajuntaments valencians, l’Ajuntament d’Almàssera, en la comarca de l’Horta Nord (València), s’adherix al mateix i en concret a les ajudes «parèntesis» destinades als sectors més afectats per la pandèmia.

 

L’impacte de les mesures excepcionals que han sigut necessàries adoptar des de la declaració de la pandèmia i de la declaració dels Estats d’Alarma, està suposant la limitació de l’activitat econòmica dels sectors que s’han vist afectats. Esta limitació comporta una deterioració de la qualitat i estabilitat socioeconòmica i de relacions laborals, fet que fa necessari que les administracions públiques adopten mesures de suport públic als sectors afectats que eviten la deterioració del teixit empresarial i que ajuden a la conservació de l’ocupació.

 

L’Ajuntament d’Almàssera va posar a la disposició de les microempreses i dels autònoms de la localitat un programa d’ajudes, dotat amb 150 mil euros, durant el segon semestre de 2020. Ara, i en resposta al grau de dificultats del teixit econòmic local, la Corporació s’ha adherit en este nou Pla amb una dotació econòmica de 149.735 euros.

 

Com ha manifestat Joan-Carles Jover, regidor de Promoció Econòmica Sostenible «es tracta d’un esforç pressupostari que acompanya a altres ajudes i reduccions fiscals municipals que esperem que es traduïsca en un alleujament de les dificultats econòmiques dels autònoms i de les microempreses d’Almàssera».

Últimes notícies

Chelva i Utiel freguen els 40 graus en una nova jornada de calor extrema

Les màximes han arribat hui fins als 39,8 graus en municipis de linterior de la província de València, en una jornada amb avís taronja dAemet per calor extrema. Ademuz ha tornat a batre el seu rècord de temperatura més alta en un mes de setembre.

Els col·lectius valencianistes criden a buidar Mestalla fins al minut 19 contra Lim

Diversos col·lectius d’aficionats del València CF han demanat que els abonats no entren a Mestalla davant del Barcelona fins al minut 19, en una nova protesta contra la gestió de Peter Lim i Meriton.

El nou finançament autonòmic tira avant amb el suport de Catalunya i Canàries

El Consell de Política Fiscal i Financera ha aprovat la proposta de reforma del finançament autonòmic de Hisenda amb el suport de Catalunya i Canàries, que preveu 20.975 milions d’euros addicionals per a les comunitats autònomes en 2027.

La companyia valenciana La Hongaresa celebra 30 anys amb l’estrena de ‘Coro’ a Buenos Aires

La Hongaresa, companyia de teatre de Puerto de Sagunto, complix 30 anys d’escenari i ho celebra a Buenos Aires amb l’estrena absoluta de ‘Coro’, després d’una intensa residència artística amb tres muntatges en cartell.

El PP exige que l’alcalde de Villena explique en Les Corts el robatori del tresor del museu

El PP ha sol·licitat que l’alcalde de Villena comparega en la comissió d’Educació i Cultura de Les Corts per detallar el robatori del tresor del MUVI i les mesures de seguretat del museu.

El Vila-real busca la primera victòria en La Ceràmica davant un Deportivo invicte

El Vila-real juga este dissabte el primer partit en La Ceràmica contra un Deportivo invicte i recent ascendit, amb la baixa sensible de Juan Foyth i el dubte de diversos titulars en tots dos equips.

TJ Shorts es presenta com a nou líder del vestidor del Valencia Basket

El base nord-americà amb passaport de Macedònia del Nord TJ Shorts s’ha presentat amb el Valencia Basket amb l’objectiu de liderar el projecte ‘taronja’ i reforçar la química del vestidor des del primer dia.

La jutgessa de la DANA nega una investigació prospectiva sobre Mazón

La jutgessa de Catarroja que instruïx la causa per la gestió de la DANA ha rebutjat que existisca una investigació prospectiva sobre Carlos Mazón, recordant que és una persona aforada com a diputat autonòmic.