L’Ajuntament d’Almàssera se suma al ‘Pla Resisteix’ de la Generalitat

 

Una vegada publicat el Decret llei 1/2021 pel Consell en el que s’aprova el Pla Resisteix, un acord entre la Generalitat Valenciana, les diputacions provincials i els ajuntaments valencians, l’Ajuntament d’Almàssera, en la comarca de l’Horta Nord (València), s’adherix al mateix i en concret a les ajudes «parèntesis» destinades als sectors més afectats per la pandèmia.

 

L’impacte de les mesures excepcionals que han sigut necessàries adoptar des de la declaració de la pandèmia i de la declaració dels Estats d’Alarma, està suposant la limitació de l’activitat econòmica dels sectors que s’han vist afectats. Esta limitació comporta una deterioració de la qualitat i estabilitat socioeconòmica i de relacions laborals, fet que fa necessari que les administracions públiques adopten mesures de suport públic als sectors afectats que eviten la deterioració del teixit empresarial i que ajuden a la conservació de l’ocupació.

 

L’Ajuntament d’Almàssera va posar a la disposició de les microempreses i dels autònoms de la localitat un programa d’ajudes, dotat amb 150 mil euros, durant el segon semestre de 2020. Ara, i en resposta al grau de dificultats del teixit econòmic local, la Corporació s’ha adherit en este nou Pla amb una dotació econòmica de 149.735 euros.

 

Com ha manifestat Joan-Carles Jover, regidor de Promoció Econòmica Sostenible «es tracta d’un esforç pressupostari que acompanya a altres ajudes i reduccions fiscals municipals que esperem que es traduïsca en un alleujament de les dificultats econòmiques dels autònoms i de les microempreses d’Almàssera».

Últimes notícies

Axel Werner renova amb l’Elx fins a 2028 i se’n va cedit a Rosario Central

El porter argentí Axel Werner ha renovat amb l’Elx fins a juny de 2028 i jugarà cedit la pròxima temporada en Rosario Central, on ja ha militat anteriorment.

Mor un home ofegat al riu Xúquer mentre es banyava a Sumacàrcer

Els Bombers del Consorci Provincial de València han localitzat sense vida un home que havia desaparegut mentre es banyava al riu Xúquer, al terme de Sumacàrcer. La víctima és el segon mort en pocs dies en este municipi mentre es banyava al mateix riu.

Localitzen sense vida l’home de 66 anys amb demència desaparegut a Aldaia

Els Bombers del Consorci Provincial de València han trobat mort l’home de 66 anys amb demència que havia desaparegut divendres a Aldaia, després d’un ampli dispositiu de recerca en zones agrícoles.

Pols en suspensió i nits molt càlides a València per l’oratge de nord-est

El vent de nord-est ha deixat este diumenge mínimes molt altes a la Marina Baixa, núvols baixos a València i nord d’Alacant i menys visibilitat per pols en suspensió. Este dilluns hi haurà avís groc a l’interior de València per màximes de fins a 38 graus.

El foc de Lucena del Cid queda controlat i la Generalitat activa mitjans a Cabanes

L’incendi forestal declarat divendres a Lucena del Cid (Castelló) ha quedat controlat i en Fase 3 del PEIF, mentres Emergències ha mobilitzat mitjans aeris i terrestres per un altre foc de vegetació a Cabanes.

L’Operació Pas de l’Estret supera els 450.000 passatgers amb xifres molt semblants a les de 2025

L’Operació Pas de l’Estret ha registrat 458.150 passatgers i 115.002 vehicles des del 15 de juny, amb un lleuger descens respecte a les mateixes dates de 2025 però amb una fluïdesa general en ports i frontera.

Jorge Rodríguez alerta que el municipalisme ‘ha deixat de fer gràcia i comença a fer por’ als grans partits

El secretari general d'Ens Uneix, Jorge Rodríguez, assegura que el municipalisme guanya força a la Comunitat Valenciana i ja ‘comença a fer por’ als partits tradicionals, amb més de 60 alcaldies sota l’òrbita d’Unión Municipalista.

Reb alta el corredor de Moixent ferit amb traumatisme cranial als Sanfermins

El veí de Moixent ferit amb un traumatisme cranial en l’encierro d’este diumenge ha rebut l’alta, mentres continuen ingressats diversos corredors, entre ells un alacantí en Medicina Intensiva.