L’Ajuntament d’Almàssera se suma al ‘Pla Resisteix’ de la Generalitat

 

Una vegada publicat el Decret llei 1/2021 pel Consell en el que s’aprova el Pla Resisteix, un acord entre la Generalitat Valenciana, les diputacions provincials i els ajuntaments valencians, l’Ajuntament d’Almàssera, en la comarca de l’Horta Nord (València), s’adherix al mateix i en concret a les ajudes «parèntesis» destinades als sectors més afectats per la pandèmia.

 

L’impacte de les mesures excepcionals que han sigut necessàries adoptar des de la declaració de la pandèmia i de la declaració dels Estats d’Alarma, està suposant la limitació de l’activitat econòmica dels sectors que s’han vist afectats. Esta limitació comporta una deterioració de la qualitat i estabilitat socioeconòmica i de relacions laborals, fet que fa necessari que les administracions públiques adopten mesures de suport públic als sectors afectats que eviten la deterioració del teixit empresarial i que ajuden a la conservació de l’ocupació.

 

L’Ajuntament d’Almàssera va posar a la disposició de les microempreses i dels autònoms de la localitat un programa d’ajudes, dotat amb 150 mil euros, durant el segon semestre de 2020. Ara, i en resposta al grau de dificultats del teixit econòmic local, la Corporació s’ha adherit en este nou Pla amb una dotació econòmica de 149.735 euros.

 

Com ha manifestat Joan-Carles Jover, regidor de Promoció Econòmica Sostenible «es tracta d’un esforç pressupostari que acompanya a altres ajudes i reduccions fiscals municipals que esperem que es traduïsca en un alleujament de les dificultats econòmiques dels autònoms i de les microempreses d’Almàssera».

Últimes notícies

El Valencia tanca amb empat un amistós intens al camp del Stoke City

El Valencia ha empatat 1-1 al camp del Stoke City en un amistós exigent, amb gol de Danjuma i autogol de Monferrer. L’equip ha patit en la segona part però ha resistit l’empenta anglesa.

Les primeres tronades fortes de la vesprada deixen pedra gran a la Costera

Les primeres tronades de la vesprada han sigut breus però intenses i han deixat granís gran en municipis de la Costera, amb especial incidència a la zona del Caroig. Aemet manté l’alerta taronja per tempestes en el nord de Castelló i el sud de la província de València.

Una xiqueta de 13 anys mor en un accident a l’AP-7 en Benicàssim i provoca 6 km de cua

Una xiqueta de 13 anys ha mort en un accident entre un camió i una autocaravana a l’AP-7 a Benicàssim, que ha generat sis quilòmetres de retencions en direcció Barcelona. Altres dos ocupants han sigut traslladats a l’Hospital General de Castelló amb politraumatismes.

El juliol deixa 234 morts atribuïbles a la calor en la Comunitat Valenciana

El sistema MoMo ha estimat 2.036 morts atribuïbles a les altes temperatures en Espanya durant juliol, 234 d’elles en la Comunitat Valenciana. La quarta onada de calor ha sigut especialment letal, encara que les temperatures han començat a baixar.

Remuntada del Levante davant l’Albacete en el primer amistós sense Carlos Espí

El Levante ha capgirat un 0-1 inicial i ha vençut l’Albacete per 2-1 en el primer amistós després de la marxa de Carlos Espí, amb gols de Roger Brugué i Etta Eyong a Buñol.

Villa Amparo, l’antiga casa de Machado a Rocafort, iniciarà la seua renaixença cultural en un mes

La Generalitat iniciarà en un mes la rehabilitació integral de Villa Amparo, a Rocafort, antiga residència d’Antonio Machado, per a convertir-la en un espai cultural i museístic obert al públic.

Quatre detinguts per onze robatoris amb butró en empreses valencianes i de Conca

La Guàrdia Civil ha detingut quatre hòmens d’entre 23 i 39 anys, tots ells de nacionalitat romanesa, per onze robatoris amb butró en naus industrials de municipis de la Comunitat Valenciana i de la província de Conca.

Arresten a Algorfa un fugitiu britànic buscat per tràfic de drogues i armes

La Policia Nacional ha detingut a Algorfa un ciutadà britànic de 27 anys, considerat objectiu criminal prioritari al seu país, reclamat per tràfic de drogues i ús d'armes de foc contra persones.
FILMOTECA D'ESTIU