17.5 C
València
Dilluns, 17 novembre, 2025

L’Ajuntament d’Almàssera se suma al ‘Pla Resisteix’ de la Generalitat

 

Una vegada publicat el Decret llei 1/2021 pel Consell en el que s’aprova el Pla Resisteix, un acord entre la Generalitat Valenciana, les diputacions provincials i els ajuntaments valencians, l’Ajuntament d’Almàssera, en la comarca de l’Horta Nord (València), s’adherix al mateix i en concret a les ajudes «parèntesis» destinades als sectors més afectats per la pandèmia.

 

L’impacte de les mesures excepcionals que han sigut necessàries adoptar des de la declaració de la pandèmia i de la declaració dels Estats d’Alarma, està suposant la limitació de l’activitat econòmica dels sectors que s’han vist afectats. Esta limitació comporta una deterioració de la qualitat i estabilitat socioeconòmica i de relacions laborals, fet que fa necessari que les administracions públiques adopten mesures de suport públic als sectors afectats que eviten la deterioració del teixit empresarial i que ajuden a la conservació de l’ocupació.

 

L’Ajuntament d’Almàssera va posar a la disposició de les microempreses i dels autònoms de la localitat un programa d’ajudes, dotat amb 150 mil euros, durant el segon semestre de 2020. Ara, i en resposta al grau de dificultats del teixit econòmic local, la Corporació s’ha adherit en este nou Pla amb una dotació econòmica de 149.735 euros.

 

Com ha manifestat Joan-Carles Jover, regidor de Promoció Econòmica Sostenible «es tracta d’un esforç pressupostari que acompanya a altres ajudes i reduccions fiscals municipals que esperem que es traduïsca en un alleujament de les dificultats econòmiques dels autònoms i de les microempreses d’Almàssera».

Últimes notícies

Merino retrau al Govern reduir el CPFF a un instrument al seu servici

Ruth Merino ha criticat que el CPFF s'haja centrat en objectius d'estabilitat i no en la reforma del sistema de finançament. Ha exigit un fons transitori i claredat sobre el extraFLA per a evitar que la Comunitat Valenciana seguisca en desavantatge.

Mazón lamenta després de la seua compareixença en el Congrés: ‘M’hauria agradat poder parlar més i millor’

El president en funcions ha assenyalat que li hauria agradat parlar més i millor després de quasi quatre hores de preguntes en la comissió que investiga la DANA. Ha defés que va actuar amb la informació disponible i ha acusat la Confederació Hidrològica del Xúquer d'avisar tard.

València Basket celebrarà la seua junta d’accionistes en el Roig Arena l’11 de desembre

El club va convocar la junta per a l'11 de desembre en el Roig Arena, on presentarà els comptes d'un exercici marcat pel trasllat. En l'orde del dia figura la ratificació de contractes amb Licampa 1617.

El València presentarà un pressupost de 102,17 milions i no preveu ni beneficis ni pèrdues

El club presentarà el 17 de desembre un pressupost de 102,17 milions per a 2025-26 que preveu equilibri. El deute augmenta i cau l'ingrés per TV.

Morant acusa a Mazón de no prendre’s de debò la dana i qüestiona la renúncia a l’escorta

Diana Morant ha acusat a Carlos Mazón de no prendre's de debò la dana en renunciar a l'escorta i desconnectar-se. Sumar i PSOE han demanat responsabilitats.

La jutgessa de la DANA a València incorpora gravacions del Cecopi i cita a la directora general de la Secretaria del Gabinet del President

La investigació sobre la gestió de la DANA a València incorpora les gravacions del 29 d'octubre en el Cecopi i cita com a testimoni a Pilar Montes. La jutgessa emet sis actuacions, desestima recursos i demana dades sobre dos defuncions per a decidir si són víctimes.

PLD Space accelera els assajos del Miura 5 a Terol amb 10 bancs de proves

PLD Space prova diàriament els subsistemes del Miura 5 a Terol amb 10 bancs i 155.000 m², validant components en menys de 24 hores. L'estratègia 'Test like you fly' busca retallar temps i assegurar la fiabilitat abans del llançament

El Govern nega una apagada informativa el dia de la dana i rebat a Mazón

Transició Ecològica ha negat de manera categòrica una apagada informativa el 29 d'octubre i manté que SAIH, CHJ i Aemet van operar i van difondre dades en obert.