Anuncios

L’Ajuntament d’Almàssera se suma al ‘Pla Resisteix’ de la Generalitat

 

Una vegada publicat el Decret llei 1/2021 pel Consell en el que s’aprova el Pla Resisteix, un acord entre la Generalitat Valenciana, les diputacions provincials i els ajuntaments valencians, l’Ajuntament d’Almàssera, en la comarca de l’Horta Nord (València), s’adherix al mateix i en concret a les ajudes «parèntesis» destinades als sectors més afectats per la pandèmia.

 

L’impacte de les mesures excepcionals que han sigut necessàries adoptar des de la declaració de la pandèmia i de la declaració dels Estats d’Alarma, està suposant la limitació de l’activitat econòmica dels sectors que s’han vist afectats. Esta limitació comporta una deterioració de la qualitat i estabilitat socioeconòmica i de relacions laborals, fet que fa necessari que les administracions públiques adopten mesures de suport públic als sectors afectats que eviten la deterioració del teixit empresarial i que ajuden a la conservació de l’ocupació.

Anuncios

 

L’Ajuntament d’Almàssera va posar a la disposició de les microempreses i dels autònoms de la localitat un programa d’ajudes, dotat amb 150 mil euros, durant el segon semestre de 2020. Ara, i en resposta al grau de dificultats del teixit econòmic local, la Corporació s’ha adherit en este nou Pla amb una dotació econòmica de 149.735 euros.

 

Com ha manifestat Joan-Carles Jover, regidor de Promoció Econòmica Sostenible «es tracta d’un esforç pressupostari que acompanya a altres ajudes i reduccions fiscals municipals que esperem que es traduïsca en un alleujament de les dificultats econòmiques dels autònoms i de les microempreses d’Almàssera».

Anuncios
Anuncios

Últimes notícies

Controlen un incendi en una fàbrica de teules d’Agost sense causar ferits

Un incendi declarat en una fàbrica de teules d'Agost, al costat de la CV-820, evoluciona de manera favorable i no ha causat ferits, segons el Consorci Provincial de Bombers.

Román aconseguix una orella insuficient davant un gran bou de Conde de Mayalde a San Isidro

Román només va obtindre una orella considerada curta enfront del millor bou de Conde de Mayalde en una llarga vesprada de San Isidro marcada per la lesió de David Galván i per fins a cinc avisos.

Pedro Martínez destaca la reacció del València Basket malgrat la derrota davant Baskonia

Pedro Martínez ressalta l'actitud competitiva de València Basket després de remuntar catorze punts i fregar la victòria davant Baskonia abans d'un decisiu dol d'Eurolliga.

Segon PCR negatiu descarta ara com ara hantavirus en la dona aïllada a Alacant

La dona aïllada en un hospital d'Alacant per sospita de hantavirus ha donat negatiu en una segona PCR, encara que Sanitat manté l'aïllament i repetirà la prova en 48 hores.

El Baskonia assalta el Roig Arena i s’enganxa a la lluita per la zona alta

El Baskonia es va imposar 86-88 al València Basket en el Roig Arena després d'un dol ple d'alternatives, aprofitant el desgast europeu del quadre taronja malgrat la remuntada final local.

Gayá reivindica al València després de guanyar en San Mamés: hem demostrat que no ens rendim

José Luis Gayá celebra el triomf del València en San Mamés, destaca que l'equip no es rendix i defén a Hugo Duro i Dimitrievski després d'un partit clau per a aconseguir els 42 punts en LaLiga.

Empat sense gols al descans en San Mamés després del penal fallat d’Hugo Duro i la lesió de Nico Williams

Athletic i València arriben al descans amb 0-0 en San Mamés després d'un penal al travesser d'Hugo Duro i la lesió muscular de Nico Williams, substituït per Iñaki.

Les llargues cues en les firmes coronen l’èxit de la 61 Fira del Llibre de València

La 61 Fira del Llibre de València tanca edició amb més d'un milió d'euros de facturació, augment d'expositors i llargues cues en les firmes, especialment d'autores juvenils.
Anuncios