8.7 C
València
Dissabte, 21 febrer, 2026

L’Ajuntament de Burjassot adopta mesures addicionals per a frenar el Covid-19

 

Este divendres s’han reunit en l’Ajuntament de Burjassot, en l’Horta Nord (València), Rafa García , l’alcalde; la Secretària Autonòmica de Salut Pública i del Sistema Sanitari Públic, Isaura Navarro; la Directora General de Salut Pública i Addiccions, Ofelia Gimeno; i la Directora Centre de Salut Pública, Elvira Mensat, per a revisar la situació epidemiològica del municipi quant a casos positius de Covid-19 i les mesures a adoptar.

 

Esta situació s’ha vist augmentada en esta setmana per dos brots importants, un en una residència de majors i un altre en un entorn social. Entre les mesures consensuades, l’Ajuntament de Burjassot, i a pesar de tindre unes altíssimes restriccions ja en marxa, adoptarà les següents decisions:

 

  • Es reduïx l’aforament de cara a la celebració del Dia de Tots els Sants al 20%.
  • Es reduïxen els aforaments dels Cursos de les Escoles Esportives al 50% i s’estudia un possible retard del curs depenent de l’evolució de la situació.
  • Es reduïx l’aforament de les Biblioteques al 50%.
  • Es reduïx l’aforament de Cinema Tívoli al 50%.
  • Es reduïx l’aforament al Mercat Ambulant i del Mercat Municipal al 50%.
  • Es retarda l’inici dels Cursos de Cultura i Joventut.
  • Es retarda l’obertura de la Piscina Coberta.
  • Es tanca el gimnàs del Pavelló Cobert.
  • S’amplia i reforça el número d’agents policials per torn per a la vigilància de l’ús correcte de la mascareta i el compliment de les normes.
  • S’intensifica la vigilància per al control sobre els botelló en parcs i zones enjardinades.
  • L’Ajuntament de Burjassot seguirà sense permetre les activitats que generen aglomeracions.
  • L’Ajuntament de Burjassot seguirà sense concedir permisos per a activitats en el carrer o que suposen concentracions de persones en espais tancats.
  • Les activitats de deports es faran sense públic.
  • Es potenciarà l’atenció al ciutadà a través de videoconferència sempre que siga possible.
Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

Situat Alonso: Ens exigim el màxim, els quasi no valen de res

El tècnic del UCAM Murcia es va mostrar orgullós del nivell oferit davant el Barcelona, però va recalcar que el quasi no prou i que l'equip ha d'aprendre a tancar els finals.

Laprovittola avisa: per a guanyar al UCAM cal fer dobles i triples esforços

El base del Barcelona va subratllar l'exigència per a doblegar al UCAM Murcia en els quarts de final de la Copa del Rei a València i va destacar l'aportació de tot l'equip.

91-85: Kevin Punter reapareix i guia al Barcelona a semifinals davant un UCAM Murcia que va fregar la sorpresa

Kevin Punter va reaparéixer amb 20 punts en 20 minutos i va canviar un partit que el UCAM Murcia tenia encarrilat. El Barcelona va guanyar 91-85 i es mesurarà al Baskonia.

L’Athletic pren impuls amb un 2-1 a l’Elx i un doblet de Guruzeta

L'Athletic ha vençut 2-1 a l'Elx en San Mamés amb dos gols de Guruzeta, el segon de penal en el 89 després de revisió del VAR. És la tercera victòria seguida de l'equip bilbaí i l'Elx seguix sense guanyar en 2026.

Baskonia es fica en semifinals amb un Kurucs recuperat i un Howard decisiu

Baskonia va eliminar a Tenerife en quarts amb un Kurucs clau malgrat el seu esquinç i un esclat final d'Howard. L'equip va destacar el caràcter i el suport de la seua afició

Troben mort a un pacient en una zona en obres d’un hospital de Benidorm quatre dies després de desaparéixer

Un britànic de 54 anys ha sigut trobat sense vida en una zona en obres de l'hospital de Benidorm del qual va desaparéixer quatre dies abans. La investigació policial apunta a una asfíxia accidental després de quedar atrapat en un buit.

Vidorreta lamenta que al Tenerife li va faltar aire per a tancar la remuntada davant Baskonia

El Tenerife va caure en quarts de Copa davant Baskonia després de fregar la remuntada. Vidorreta, Scrubb i Van Beck coincidixen que la reacció no va bastar per detalls.

El PP exigix la dimissió de Marlaska per ‘incompetent’

Carmen Fúnez ha demanat l'eixida de Grande-Marlaska pel cas del DAO i per falta de control en el seu Ministeri. També ha criticat immigració i sanitat.